Ordo VS N-S [Kwaliteit vs Kwantiteit?]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er zaten 2 spelers op het account, maar zoals op het ordo forum is genoemd is er uiteindelijk voor gekozen niet te blijven deffen aangezien KOP veel te offencief gericht was en de spelers niet wouden dat er verliezen zouden worden geleden aan de kant van ordo vanwege het slechte inzicht van de KOP spelers.

+ aan de ene kant dat ze de stam niet lieten lijden voor hun fouten.
- dat under vooralsnog voornamelijk uit solo spelers bestaat die waardeloos samenwerken.

We bestaan 2 dagen en we zijn direct solo spelers haha
 

DeletedUser19172

Guest
We bestaan 2 dagen en we zijn direct solo spelers haha

ik denk dat die conclusie wel kan worden getrokken als je ziet hoe snel stamleden worden 'weggewerkt', tevens lijkt me het sterk dat de samenwerking ineens vele malen beter zal zijn nu 1/3e van de leden eruit is.
 

DeletedUser

Guest
topics wel gescheiden houden aub

stats ordo en stats under komt in eigen topic

Zijde 1:
Stammen: N-S
Zijde 2:
Stammen: Ordo

Timeframe: 27/03/2014 17:18:43tot22/04/2014 14:39:26



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 325
Kant 2: 145
Verschil: 180

chart
 

DeletedUser14894

Guest
Duidelijk voorsprong ns. Een idee om de topics samen te voegen? Of zien als 2 gescheiden oorlogen?
 

DeletedUser

Guest
aangezien Ordo bijna niet meer bestaat hou ik ze gescheiden ook om Under niet het smoesje te laten gebruiken dat we alleen oud leden edelen dus laat ik de stats van NS tegen under apart zien in dat topic
 

DeletedUser63918

Guest
Mwah, Ringo, voor de lezer van het AF en niet speler van deze wereld lijkt het me beter om de stats in een spoiler bij N-S vs Under. te zetten.
Dan heb je een topic met een algemeen beeld, deze kan dan ook dicht lijkt mij?
 

DeletedUser

Guest
deze gaat dicht zoda Ordo opgeheven wordt en we dus bericht krijgen dat we de oorlog gewonnen hebben
 

DeletedUser

Guest
die is straks vanzelf weggeedelt, zo niet dan voegen we beide oorlogen weer samen en de stats dus ook
 

DeletedUser72441

Guest
jij moet het wel eens gaan weten. ofwel roep je uit dat je de oorlog gewonnen hebt ofwel dat ze verder gaat onder under vs n-s, maar niet proberen beide te krijgen want dat is de bs zelve
 

DeletedUser19172

Guest
jij moet het wel eens gaan weten. ofwel roep je uit dat je de oorlog gewonnen hebt ofwel dat ze verder gaat onder under vs n-s, maar niet proberen beide te krijgen want dat is de bs zelve

zoals vrijwel elke keer interpreteer je ook deze tekst fout, ringo zegt namelijk:

1. n-s sluit de oorlog met Ordo af en laat de stats staan
2. n-s gaat door met de huidige optelling van stats verder aangezien er noobs worden aangenomen in ordo om de overwinningsverklaring uit te stellen.
 

DeletedUser72441

Guest
in het andere topic kwam hij weer met het argument aan van moeten we de stats van ordo erbij zetten. dus ik maak dus gewoon een punt dat ofwel de oorlog n-s ordo gewonnen is door n-s ofwel de oorlog n-s ordo gewoon verdergaat onder n-s under. en er dus nog niets gewonnen is
 

DeletedUser65875

Guest
Oorlog is gewonnen en de volgende is nu bezig ...

Klaar - zever niet zo
 

DeletedUser72441

Guest
als ringo dan niet altijd komt te zeveren van we zullen ordo stats er maar niet bij zetten zeker want ik ben volwassen 0.0 very mature
 

DeletedUser

Guest
in het andere topic kwam hij weer met het argument aan van moeten we de stats van ordo erbij zetten. dus ik maak dus gewoon een punt dat ofwel de oorlog n-s ordo gewonnen is door n-s ofwel de oorlog n-s ordo gewoon verdergaat onder n-s under. en er dus nog niets gewonnen is

onofficieel is de oorlog tegen ordo gewonnen echter officieel niet want een oorlog beeindigd zich pas als 1 van de stammen zich gewonnen geeft en de oorlog beeindigt, In theorie kan ik de oorlog wel gewonnen verklaren maar dat is niet aan mij , de leiding van Ordo (oftewel kaskahi) had net zoals de leiding van Serve had gedaan NS moeten feliciteren met de overwinnen en zijn verlies erkennen, aangezien hij dat niet gedaan heeft moeten we doorgaan.

zo simpel zijn de tw spelregels

als ringo dan niet altijd komt te zeveren van we zullen ordo stats er maar niet bij zetten zeker want ik ben volwassen 0.0 very mature

under is gewoon ex ordo dus stats tellen mee het zijn dezelfde spelers namelijk, je zegt zelf namelijk steeds dat je de stats van altijd wil laten zien, en dan ga je niet steeds een nieuwe stam oprichten en dan zeggen we beginnen weer vanaf nul met tellen

maar het allerbelangrijkste is dat jij de stats vervalst door verkeerde datums te laten zien in je stats

het is voor altijd (wat niet officieel geld) of vanaf datum en tijdstip oorlogsverklaring
 

DeletedUser

Guest
onofficieel is de oorlog tegen ordo gewonnen echter officieel niet want een oorlog beeindigd zich pas als 1 van de stammen zich gewonnen geeft en de oorlog beeindigt, In theorie kan ik de oorlog wel gewonnen verklaren maar dat is niet aan mij , de leiding van Ordo (oftewel kaskahi) had net zoals de leiding van Serve had gedaan NS moeten feliciteren met de overwinnen en zijn verlies erkennen, aangezien hij dat niet gedaan heeft moeten we doorgaan.]Als jullie sportieve winnaars waren geweest was Kakashi een sportieve verliezer geweest, je kan niet verwachten dat je aardige reacties krijgt als je ze zelf eerst voor vluchteling enzo uitmaakt..

Als jullie sportieve winnaars waren geweest was Kakashi een sportieve verliezer geweest, je kan niet verwachten dat je aardige reacties krijgt als je ze zelf eerst voor vluchteling enzo uitmaakt..

zo simpel zijn de tw spelregels

interessante interpretatie van de spelregels

under is gewoon ex ordo dus stats tellen mee het zijn dezelfde spelers namelijk, je zegt zelf namelijk steeds dat je de stats van altijd wil laten zien, en dan ga je niet steeds een nieuwe stam oprichten en dan zeggen we beginnen weer vanaf nul met tellen

maar het allerbelangrijkste is dat jij de stats vervalst door verkeerde datums te laten zien in je stats

het is voor altijd (wat niet officieel geld) of vanaf datum en tijdstip oorlogsverklaring

Het enige wat Comatoes probeert te zeggen is dat je jezelf tegenspreekt. Aan de ene kant zeg je dat je de Ordo oorlog gewonnen heeft maar aan de andere kant zeg je dat de oorlog met ordo nog niet afgelopen is omdat Under hetzelfde is als Ordo. Kies er maar gewoon een van de twee, volgens mij maakt het niemand iets echt uit maar dan kan dit topic tenminste gelosten worden :p
 

DeletedUser

Guest
Als jullie sportieve winnaars waren geweest was Kakashi een sportieve verliezer geweest, je kan niet verwachten dat je aardige reacties krijgt als je ze zelf eerst voor vluchteling enzo uitmaakt..



interessante interpretatie van de spelregels



Het enige wat Comatoes probeert te zeggen is dat je jezelf tegenspreekt. Aan de ene kant zeg je dat je de Ordo oorlog gewonnen heeft maar aan de andere kant zeg je dat de oorlog met ordo nog niet afgelopen is omdat Under hetzelfde is als Ordo. Kies er maar gewoon een van de twee, volgens mij maakt het niemand iets echt uit maar dan kan dit topic tenminste gelosten worden :p

het is simpel , je kent zelf blijkbaar dit spel niet, ik ben altijd open en eerlijk

als ik op stam druk en dan bij stammenoorlogen kijk staan er 2 oorlogen
1 tegen ordo en 1 tegen under

beide stammen zijn in principe hetzelfde echter ik kan die oorlogstatistieken niet sluiten , de oorlogstatistiek sluit pas als een stam ophoudt te bestaan of als men een vredesaanbod doet

ik verdraai niks je mag van mij alles met stats doen maar doe het dan eerlijk
jullie zijn degene die beweren dat under een andere stam is niet wij!
dus als comateus dan alleen de stats van ns tegen under wil laten zien moet hij dan kiezen voor altijd of vanaf datum en tijdstip oorlogsverklaring (die vermeld staat in overzicht stammenoorlogen)

hij telde de verliezen van under de eerste 2 dagen niet mee en daar reageerde ik op

ik zet ook niet steeds stats neer van 1 dag waar we winst op behalen
 

DeletedUser20001

Guest
Haha wat laat die Ringo me toch lachen. Alles heeft die nu al 200 keer herhaald. Als top op de ijsberg zegt die dat wij het niet erkend hebben. Dat we hem moesten feliciteren. Dat dat de te regels zijn.

Whaha hoe oud was je ook alweer. Reacties van een 12 jarige.

Maar Ringo. De oorlog tegen ordo bestaat nog dat klopt. De stam bestaat nog du jullie mogen daarmee doorgaan. Wij zijn under. Je hebt dus oorlog met ordo en under. Wat je tegen ordo doet maakt ons niet uit. Is niet onze stam. Wij richten ons alleen op de oorlog under tegen ns.
 

DeletedUser

Guest
Haha wat laat die Ringo me toch lachen. Alles heeft die nu al 200 keer herhaald. Als top op de ijsberg zegt die dat wij het niet erkend hebben. Dat we hem moesten feliciteren. Dat dat de te regels zijn.

Whaha hoe oud was je ook alweer. Reacties van een 12 jarige.

Maar Ringo. De oorlog tegen ordo bestaat nog dat klopt. De stam bestaat nog du jullie mogen daarmee doorgaan. Wij zijn under. Je hebt dus oorlog met ordo en under. Wat je tegen ordo doet maakt ons niet uit. Is niet onze stam. Wij richten ons alleen op de oorlog under tegen ns.

jouw reacties verraden eerder je leeftijd niet de mijne :D eens vluchteling altijd vluchteling

eerst van konijn naar ordo en nu van ordo naar under
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan