Order vs 0vD

DeletedUser

Guest
Is er nu al oorlog in w3 :rolleyes:

Profiel van 0vD

Vijanden:
Order


Volgens mij moet eerst de beginnersbescherming voorbij zijn voordat je oorlog kan voeren.:rolleyes:
 

DeletedUser659

Guest
zucht, laat ze ik ga gewoon lekker rustig groeien
 

DeletedUser

Guest
Is er nu al oorlog in w3 :rolleyes:

Profiel van 0vD

Vijanden:
Order


Volgens mij moet eerst de beginnersbescherming voorbij zijn voordat je oorlog kan voeren.:rolleyes:
Er is geen oorlog.. ze staan alleen bij vijanden, je kunt pas over een oorlog spreken als ze elkaar aanvallen.
 

DeletedUser226

Guest
lol vijanden hoeven toch niet persee orllog met elkaar te hebben.
 

DeletedUser

Guest
De rede was omdat een order lid een 0vD lid heeft bedreigd :p Go order en al 1 massastam minder:rolleyes:
 

DeletedUser226

Guest
Die massastam heeft 400nogwat leden! Dan word iedereen bedreigt!
 

DeletedUser

Guest
Hoe stel je je dat voor, ze neersniperen:rolleyes:

Ofwel binnen 5 dagen aanvallen met 10 bijls, ze zullen niet weten wat te doen en zullen beginne flippen! Hun defence (1speer ofzo) zal er aan zijn en dan stoppen ze met spelen omdat het spel te moeilijk is voor hen :D
 

DeletedUser

Guest
Weet niet precies wat de bedreiging was maar een van onze leden had ook last van ORDER. Ze kreeg het dringende advies haar dorp elders te herstarten. Dit omdat hij haar niet wilde als buurvrouw en hierbij moest hij zonodig ff zijn en de stam imago van W1/W2 gebruiken. Ik snap best waar hij mee bezig was, dwz proberen een verlaten dorp (farm) te maken direct naast zijn dorp. Ik had ORDER echter persoonlijk iets hoger in aanzien, dwz dit soort bedreigingen had ik niet van hun verwacht.

Voor de betreffende speler(s) van ORDER wil ik alleen zeggen "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst".

Maar om weer ontopic te komen.. om nu een "oorlog" of "vijand" titel te plakken aan zo'n actie ?? nee dat niet...
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon slim van Order.

Heb mijn naam zelf ook gebruikt om mensen te laten herstarten.
Toptactiek :)
 
Reactiescore
2.489
0vd heeft al een zusterstam ... mooi toch ...
 

DeletedUser

Guest
Toptactiek ? Nee, dat vind ik niet, de uitwerking is er alleen volgens mij krijg je met dit soort acties een bepaalde naam. Hoe vaak horen we niet dat je de werelden gescheiden moet houden m.b.t. wraak nemen etc, vind dit er ook wel een beetje bijpassen..

maar goed.. wie ben ik dan ook hé niet een speler uit de top50 uit een van beide bestaande werelden ;-)

Dat is gewoon slim van Order.

Heb mijn naam zelf ook gebruikt om mensen te laten herstarten.
Toptactiek :)
 
Bovenaan