Order vs 0vD

DeletedUser

Guest
ik ben lid van order in W2 en volgens mij onderschat OVD de kracht van order.
ze denken dat ze met hun 334 leden een oorlog tegen order kunnen winnen ???
ik durf zeggen , op voorhand verloren .
het is niet het ledenaantal die je een goede en gerespecteerde stam maakt maar de manier waarop je met je leden EN vijanden omgaat .
het is dankzij brotch dat ik de speler ben die ik geworden ben in amper 2 maand tijd .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
0vD denkt inderdaad beter te zijn, omdat ze veel leden hebben.

Dit heb ik van iemand gekregen. Is wel komisch.

ThaOwner Posted: May 3 2007, 08:59 AM

dit is zen stam :

Naam: Teutonic Order
Tag: Order
Aantal leden: 28
Punten van de 40 beste spelers: 1.721
Puntentotaal: 1.721
Puntengemiddelde: 61
Rang: 41

28 members '

wij hebben er 458 en als RF ons gaat helpen nog 264 erbij dacht ie ons daarmee te verslaan?
 

DeletedUser

Guest
het is niet omda je veel mensen hebt dat je goed bent he op wereld 1 zie ik sommige mensen dorpen van 9000 hebben en daar in troepen 300 van alles michien ik denk dat we die personen kunnen vergelijken met 0vd en RF;)
 

DeletedUser

Guest
het is niet omda je veel mensen hebt dat je goed bent he op wereld 1 zie ik sommige mensen dorpen van 9000 hebben en daar in troepen 300 van alles michien ik denk dat we die personen kunnen vergelijken met 0vd en RF;)


zo is dat ! met 1 enkele aanval en hun dorpje is niet meer .

mooi meegenomen ;)


volgens mij heeft ovd nog geen enkele oorlog gehad . order heeft er al verscheidene gewonnen .
 

DeletedUser

Guest
zo is dat ! met 1 enkele aanval en hun dorpje is niet meer .

mooi meegenomen ;)


volgens mij heeft ovd nog geen enkele oorlog gehad . order heeft er al verscheidene gewonnen .

Dat kan ik alleen maar bevestigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hierbij bevestigen dat DHK Order zal helpen als de beginnersbescherming afgelopen is =) Het wordt toch een oorlogje van niks, weet bijna zeker dat bij hun geen enkele communicatie is. Ze willen zelf een elitestam worden. gaat NEVER nooit lukken.

MVg,
AweSome
 

DeletedUser

Guest
Order krijgt ook de steun van Reveng, dit weten ze trouwens ook al ;-)
 

DeletedUser

Guest
Gaap... begint een beetje saai te worden..
Al die dreigingen en die oorlogen..
Als iedereen nu eens rustig wacht zie je dat deze mass-stammen uit elkaar vallen. En vallen ze uit elkaar gaan ze gewoon weer naar een andere, enzovoort.
 

DeletedUser

Guest
even wachten?

ach over een week of 3 wordt het wel grappig, als ze dan nog leven....


dan zijn het ideale overneemdorpjes


*kijkt gelijk op zijn kaart, op zoek naar ovd leden, wie o wie wordt de ongelukkige?*
 

DeletedUser

Guest
Neem sommige post uit ons forum niet al te serieus Awesome.
Door de spionnen zijn heel wat dingen gepost die niet gemeend zijn.

Trouwens , wij onderschatten jullie niet.
Ik denk als er 1 stam onderschat wordt dat het wel 0vd is. De vele posts hierboven vermeld getuigen daarvan.

mvg, Gillio
 

DeletedUser1165

Guest
vertel dan eens hoe jullie 300+ leden kunnen coördineren ;)
 

DeletedUser

Guest
Ovd is net als de vele stammen op w3 een massastam. En iedereen weet dat massastammen zwak zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hoe willen jullie het eigelijk voor mekaar krijgen er weer een normale stam van te maken? als je 300leden er uit trapt zul je daar zeker problemen mee krijgen hoor:D
 

DeletedUser

Guest
Chester het ''Kan'' fout aflopen maar hoeft niet :D

Gewoon de ontvangen messenges verwijderen :D

Maar ik wil wel eens weten waarom iedereen tegen ovd is ?

maar massastammen vervallen sneller :D
 

DeletedUser

Guest
Vind je het gek? Ze hebben een massastam en een zusterstam.
 

DeletedUser

Guest
Waarom iedereen tegen jullie is lijkt me duidelijk jullie hebben 2 massastammen met bijmekaar meer dan 400 leden.;)

Natuurlijk, jullie zouden best een goede stam kunnen worden maar dan moeten jullie eerst meer dan 300 leden ontslaan.
 

DeletedUser

Guest
sorry ik ben geen lid / leider van OVD maar van RF en ik vindt hetzelfde als jullie en ik probeer er ook alles aan om dat te gaan veranderen !

M.v.g.
Dragonfight
 
Bovenaan