Order vs 0vD

DeletedUser

Guest
Slimme zet van Order, maar of ze ook luisteren naar het dreigement? Dat betwijfel ik.
 

DeletedUser

Guest
toch wel, al een stuk of 20 dorpen om order leden heen zijn om die reden herstart. werkt toch:)

maarjah, bij mij luisteren ze dus niet...
 
Reactiescore
276
amoral, je hebt 18.000 punten op wereld 1 en 4.000 punten op wereld 2. Dat is ook niet echt iets om bang van te worden, of wel?
 

DeletedUser

Guest
lol, heeft zijn oorzaken, ik ben in wereld 1 aan t stoppen, ik geef me dorpen weg aan me stamleden, als je kijkt op de kaart zie je dat er genoeg stamleden van mij in de buurt zitten, daarnaast speelde ik nog pas sind 2 maart.

en in wereld 2, tsjaah, eerst een dorp verloren aan omni.
daarna overnieuw begonnen, pal naast een 3k dorp van ruffendz.
werd genobled voor ik goed en wel begonnen was, dus heb een pauze genomen, kben nu net weer 1.5 week bezig in wereld 2.

en in wereld 3, tsjaah er zal vast een reden zijn waarom ik in order zit, denken jullie niet?
 

DeletedUser

Guest
hoh ...

eigenlijk is het maar netjes om de spelers in te lichten dat je erg agressief bent. Zo kunnen ze nog elders, op hopelijk veiliger plaats opgroeien voordat ze er veel tijd en moeite instoppen.

Voor Order zelf geeft het een lichte voorsprong op farmvlak. Al zorg je voor minder makkelijke noble doelen later.

Zelf gebruik ik het NIET. Maar ik speel dan ook niet bij Order op wereld 3...


JanMelle zei:
Voor de betreffende speler(s) van ORDER wil ik alleen zeggen "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst".

Dat klopt, maar als een stam zich op 2 werelden kan bewijzen en stand houden, zou het wel eens goed kunnen zijn dat de 3e wereld ook lukt. Zie het als een indicatie.
 

DeletedUser225

Guest
buren melding

Het melden van de buren wie je bent is normaal in het spel

het is eigenlijk ook vriendelijker om ze te zeggen dat ze beter nu overnieuw kunnen beginnen dan over 4 weken. Jah klinkt allemaal wel heel hoog van de toren afgeblazen, en jah je krijgt er wat goedkope farmpjes van,

maar er zijn genoeg mensen in w2 (niet dat ik er over rep) die hebben gemerkt dat order daar niet meer te stuiten was en hun 20 k dorpen hebben moeten opgeven.

Ik vind ut een vriendelijke mail dus.
(ik stuur hem zelf niet :p)

Tja en wat die oorlog betreft.

We zijn echt doodsbang man
ik denk niet dat we het gaan overleven
 

DeletedUser

Guest
Het melden van de buren wie je bent is normaal in het spel

het is eigenlijk ook vriendelijker om ze te zeggen dat ze beter nu overnieuw kunnen beginnen dan over 4 weken. Jah klinkt allemaal wel heel hoog van de toren afgeblazen, en jah je krijgt er wat goedkope farmpjes van,

maar er zijn genoeg mensen in w2 (niet dat ik er over rep) die hebben gemerkt dat order daar niet meer te stuiten was en hun 20 k dorpen hebben moeten opgeven.

Ik vind ut een vriendelijke mail dus.
(ik stuur hem zelf niet :p)

Tja en wat die oorlog betreft.

We zijn echt doodsbang man
ik denk niet dat we het gaan overleven
20k dorpen? Die is nieuw voor mij.. Leg uit.
 

DeletedUser

Guest
Aahh.. Maar, is dat dan niet handig om dat er bij te zetten?
Want waarschijnlijk was al het gehele forum in rep en roer en dachten ze iets nieuws gevonden te hebben ofzo. Misschien wel een cheat, wow! 20k dorpen! Jeutje mineutje!
 

DeletedUser

Guest
Aahh.. Maar, is dat dan niet handig om dat er bij te zetten?
Want waarschijnlijk was al het gehele forum in rep en roer en dachten ze iets nieuws gevonden te hebben ofzo. Misschien wel een cheat, wow! 20k dorpen! Jeutje mineutje!
Dat wordt zoveel gebruikt.. denk bijv aan runescape..

Algemene Game Kennis :p
 

DeletedUser

Guest
Helaas dat we bondsgenoten zijn Ovd en RF anders hadden wij ook meegedaan :D

ik ben btw ook neergehaald door order,

ik lag midden tussen 10 / 30 mensen van order !
 

DeletedUser

Guest
Dat wordt zoveel gebruikt.. denk bijv aan runescape..

Algemene Game Kennis :p

Ohja.. Ze hebben overal dorpen van 20.000 punten. Volgensmij snap je niet wat ik bedoel of wel? Neem ik je niet kwalijk, je moet er namelijk héél héél héél erg slim voor zijn. Bassie is wel dom, hij is niet slim.
 

DeletedUser

Guest
het lijkt mij sterk van order dat ze zo dicht bij elkaar liggen.:p
Dan moet je niet mopperen als je er middenin ligt, de wet van de sterkste geldt hier nog altijd, dus....waarom mopperen.
 

DeletedUser

Guest
Ohja.. Ze hebben overal dorpen van 20.000 punten. Volgensmij snap je niet wat ik bedoel of wel? Neem ik je niet kwalijk, je moet er namelijk héél héél héél erg slim voor zijn. Bassie is wel dom, hij is niet slim.
dorpen.. dus bij elkaar kunnen die dorpen 20.000 punten hebben.
Ik denk dat niemand jou reactie snapt.
Leg hem voor ons domme mensen nog eens uit.
 

DeletedUser

Guest
Gutgutgut.. Moet ik mijn sarcasme gaan uitleggen? Is het hier nou zo zwaar gesteld?
 
Bovenaan