Order 1 MILJARD punten !

DeletedUser

Guest
recruteer jij nou maar de rest van tff! is dat om je verliezen tegenover domte te verdonkermanen? dus je ben oplichter van beroep hahahaha! vandaat je dure autootjes en zo :p:p:p:p:p

Jij weet dondersgoed waarom ik niet meer in TFF zit. En dan kan je raden waarom er een aantal met mij mee gegaan zijn. Misschien eens een goed idee voor je om ook eens normen en waarden te leren ipv alleen maar aan die joints te lurken.....bereik je misschien ook nog eens wat in RL.....;)
 

DeletedUser

Guest
En dan alsnog na 3000 aanvallen terwijl & die dorpen zijn overgenomen terwijl ik alleen mezelf kon ondersteunen, dan mag je stellen dat jullie het slecht aangepakt hebben dmv het niet kunnen timen ;)

en wie heeft hier nou een grote mond :rolleyes:

Alstublieft zeg, mag ik overgeven?
 

DeletedUser

Guest
alleen jezelf ondersteunen ??? leuke opmerking na je stamgenoten toe die al die os naar je toe hebben gestuurd :mad:

Misschien dan maar tijd dat jullie je def ergens anders gebruiken in plaats van bij iemand die het zegt 1) niet te krijgen en 2) zich zo goed vindt dat hij het ook niet nodig heeft? ;)
 

DeletedUser

Guest
En dan alsnog na 3000 aanvallen terwijl & die dorpen zijn overgenomen terwijl ik alleen mezelf kon ondersteunen, dan mag je stellen dat jullie het slecht aangepakt hebben dmv het niet kunnen timen ;)

en wie heeft hier nou een grote mond :rolleyes:

Ik zal het nog even voor je samenvatten, wel zo makkelijk voor je. Je schijnt het immers nog niet te begrijpen..

- Als je dorpen in het cluster van de vijand hebt weet je van te voren dat de ondersteuning te laat gaat komen, dan zorg je dus dat het vol staat van te voren. Dat je dat niet gedaan hebt is jouw faal en dat andere niet op tijd kunnen ondersteunen wist je van te voren al.
- 50 dorpen verliezen is toch best veel in een week tijd. Daarnaast is je cluster ernstig verzwakt daar. Lijkt me niet echt positief maar dat kan aan mij liggen.
- Als wij niet kunnen timen en je verliest nog zoveel dorpen (50 is wel eenderde ongeveer gok ik) dan hebben wij misschien niet de beste skills maar zijn die van jou dus nog veeeeel slechter. Bedankt dat je dat even haarfijn uit de doeken doet.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het nog even voor je samenvatten, wel zo makkelijk voor je. Je schijnt het immers nog niet te begrijpen..

- Als je dorpen in het cluster van de vijand hebt weet je van te voren dat de ondersteuning te laat gaat komen, dan zorg je dus dat het vol staat van te voren. Dat je dat niet gedaan hebt is jouw faal en dat andere niet op tijd kunnen ondersteunen wist je van te voren al.
- 50 dorpen verliezen is toch best veel in een week tijd. Daarnaast is je cluster ernstig verzwakt daar. Lijkt me niet echt positief maar dat kan aan mij liggen.
- Als wij niet kunnen timen en je verliest nog zoveel dorpen (50 is wel eenderde ongeveer gok ik) dan hebben wij misschien niet de beste skills maar zijn die van jou dus nog veeeeel slechter. Bedankt dat je dat even haarfijn uit de doeken doet.

Er zijn altijd smoesjes om verliezen af te doen;)
 

DeletedUser25338

Guest
W8 Ex-Baszuigtbal/Lone W/Lux W13 ex-DeadFox|RED
W15 ex-Promised /Ants / Yarn Hypo
W16|ex-Skipbaard/ ex-Ownage4You M!lF
w17 Nothing.Else.Matters | Ex-17th W18|Flapappel. |P|



EX EX EX EX EX en ons dan hier de les komen spellen ????
jij bent ook wel een volhouder niet ?

wow :eek:
 

DeletedUser

Guest
W8 Ex-Baszuigtbal/Lone W/Lux W13 ex-DeadFox|RED
W15 ex-Promised /Ants / Yarn Hypo
W16|ex-Skipbaard/ ex-Ownage4You M!lF
w17 Nothing.Else.Matters | Ex-17th W18|Flapappel. |P|



EX EX EX EX EX en ons dan hier de les komen spellen ????
jij bent ook wel een volhouder niet ?

wow :eek:

JIj bent 1 ex vergeten dikgedrukt te maken :p

Neemt overigens niet weg dat hij hier wel de waarheid spreekt ;)
 

DeletedUser48166

Guest
W8 Ex-Baszuigtbal/Lone W/Lux W13 ex-DeadFox|RED
W15 ex-Promised /Ants / Yarn Hypo
W16|ex-Skipbaard/ ex-Ownage4You M!lF
w17 Nothing.Else.Matters | Ex-17th W18|Flapappel. |P|



EX EX EX EX EX en ons dan hier de les komen spellen ????
jij bent ook wel een volhouder niet ?

wow :eek:

Je zal raar opkijken binnekort ;)
 

DeletedUser3877

Guest
Kijk eens aan. Eerst worden we gigantisch hard uitgelachen door een paar domte leden die pms sturen naar mensen die clears sturen vanop 300 uur tijd.
nu komen ze lachen omdat er 3-4 mislukte edeltreintjes verstuurd zijn.

Hieronder de resultaten van die actie:

Side 1:
Tribes: Order
Side 2:
Tribes: DomTe

Timeframe: 15/11/2010 00:00:00tot21/11/2010 11:46:02

Totale overnames:

Kant 1: 1,089
Kant 2: 394
Verschil: 695

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 141
Kant 2: 4
Verschil: 137

chart

137 dorpen verloren door 2 spelers, en dan nog komen jullie de grote bek op zetten op het forum.
Ik zou me niet meer durven vertonen!
 

DeletedUser25338

Guest
als ik jouw was zou ik dat zowieso niet meer doen maar dat ga ik niet zeggen ...

maar toch eindelijk is een nuttige bijdrage met stats (ook als wij die dan zetten doen er die niet toe .... maar ja ok )
 

DeletedUser

Guest
W8 Ex-Baszuigtbal/Lone W/Lux W13 ex-DeadFox|RED
W15 ex-Promised /Ants / Yarn Hypo
W16|ex-Skipbaard/ ex-Ownage4You M!lF
w17 Nothing.Else.Matters | Ex-17th W18|Flapappel. |P|



EX EX EX EX EX en ons dan hier de les komen spellen ????
jij bent ook wel een volhouder niet ?

wow :eek:

Wereld 8 tot 10,4mil vind ik toch wel volhouden ofniet?
zon barbarenzee naast je demotiveerde me wel;)

En ik own je vierkant;)
 

DeletedUser

Guest
als ik jouw was zou ik dat zowieso niet meer doen maar dat ga ik niet zeggen ...

maar toch eindelijk is een nuttige bijdrage met stats (ook als wij die dan zetten doen er die niet toe .... maar ja ok )

Ctje mag posten zo veel hij wilt! Hij heeft groot gelijk, eerste grote bek en ons uitlachen, maar nu nemen we toch zoveel dorpen? Raar he?:rolleyes:
 
Bovenaan