Opvoeren speed

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zou het niet mogenlijk zijn, om permanent, of tijdelijk, de snelheid van de wereld aan te passen.:confused:
deze wereld staat toch bekend als langzaam, saai, en een wereld van internen en internen... waar best een kern van waarheid inzit.

niemand is er bij gebaad, dat de wereld steeds meer spelers verliest, en dat ie wordt gesloten, omdat ie bv te weinig oplevert(want daar gaat het uiteindelijk altijd over)

wellicht een vredesperiode instellen van een week, met een hoge snelheid, zodat alle stammen hun internen kunnen afwerken, en er daarna eindelijk eens flink geknokt kan worden:D
 

DeletedUser

Guest
ofwel gewoon elke speler 150 gouden munte schenken ofzo ?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het eigenlijk wel een mooi plan om mischien een maandje de speed om hoog te gooien of een 2 maanden om het uit te testen om te zien hoe het bevalt.

Dat kun je gewoon achteraf testen met zo'n stom scherm die komt als je inlogt :p
 

DeletedUser

Guest
voordat hier mischien een hele lange discussie ontstaat, mischien wel verstandig of een mod aangeeft, of het uberhaupt(is duits) wel mogenlijk is....
 

DeletedUser13822

Guest
ik ben wel voor.

zou goed zijn hier iets meer actie in het spel te krijgen
 

DeletedUser571

Guest
De snelheid van de wereld is denk ik niet het probleem. Meer het gebrek aan edelmannen. Ik kom uit op gemiddeld 1,5 edelman per dag terwijl tientallen dorpen voor het oprapen liggen. Dat is mijn frustratie.

Oftewel, maak de edelmannen goedkoper en je zult zien dat er veel meer strijd zal zijn.
 

DeletedUser571

Guest
Zo kan ik nog wel 50 of 60 dorpen clearen. En dan? Dan heb ik geen edelmannen. Zeeeeeeer frustrerend..........
 

DeletedUser

Guest
De snelheid van de wereld is denk ik niet het probleem. Meer het gebrek aan edelmannen. Ik kom uit op gemiddeld 1,5 edelman per dag terwijl tientallen dorpen voor het oprapen liggen. Dat is mijn frustratie.

Oftewel, maak de edelmannen goedkoper en je zult zien dat er veel meer strijd zal zijn.


Wat denk je dat de wereldsnelheid doet ??

Die zorgt dat je meer productie krijgt per uur. Dus kun je meer munten slaan dus heb je meer edels.
 

DeletedUser

Guest
Zo kan ik nog wel 50 of 60 dorpen clearen. En dan? Dan heb ik geen edelmannen. Zeeeeeeer frustrerend..........

ik zie dit ook niet voor spelers afzonderlijk.

internen kun je ook met een hele stam doen he, t gaat erom dat we terugkunnen naar de essentie van het spel.

oorlogje voeren
 

DeletedUser

Guest
lol, zou beetje raar zijn he de speed plots opvoere :p

daarbij ben jij er mss tevreden mee maar de andere x- (het aantal spelers dat er wel tevreden mee is) niet^^ (doordenkertje :rolleyes:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan