Opvangtehuis MoTr!

Reactiescore
161
Beste allemaal,

De gevolgen van de stab van Ruvon heeft de hele wereld op zijn kop gezet. 1C is min of meer kapot gerekruteerd door het verlies van Ruvon en ook een Tiranu, die dreigde over te stappen. Persoonlijk snappen wij van Motr! hun join richting Fresh! toe om continuïteit als collectief te kunnen waarborgen. Het gevoel van een stab is niet aanwezig, gezien wij als Motr! zijnde, die continuïteit niet konden leveren en ze altijd transparant in het proces zijn geweest.

Na gesprekken met Globe te hebben, gaven veel spelers aan dat ze er simpelweg geen zin meer in hadden. Wat zou resulteren in een hoop bb’s en gelopen eindstrijd.

Veel spelers binnen Motr! vonden dit zonde en na lang wikken en wegen hebben we besloten te doen, wat niemand binnen deze wereld ooit voor mogelijk heeft gehouden. We zullen een handreiking doen naar de spelers binnen Globe, die we wel recht in de ogen durven aan te kijken en w72 nog wel een eindstrijd proberen te geven. Dit doen we vooral om het gebundelde 1C en Fresh een waardige eindstrijd te kunnen geven en wat de uitkomst ook mogen zijn een trotse winnaar van W72, zonder dat daar smet op rust.
Het zal dus betekenen dat de big four gereduceerd zal worden tot de final two. We hebben er bewust voor gekozen, dit geheel open naar het gehele AF te communiceren om hopelijk het gemodder gooi te beëindigen.

Tot slot mochten er nog additionele afspraken nodig zijn voor een fair verloop van de eindstrijd, dan kan fresh contact opnemen met ons. Maar voor nu denk ik dat er genoeg geouwehoerd is en we het spel kunnen vervolgen met de huidige wereldafspraken.

Gegroet namens Motr! en Globe
 
Reactiescore
306
Veel spelers binnen Motr! vonden dit zonde en na lang wikken en wegen hebben we besloten te doen, wat niemand binnen deze wereld ooit voor mogelijk heeft gehouden. We zullen een handreiking doen naar de spelers binnen Globe, die we wel recht in de ogen durven aan te kijken en w72 nog wel een eindstrijd proberen te geven.

Ik snap de beweegreden hierachter, logische actie reactie na wat er allemaal gebeurd is. Ik wens jullie een goede samenwerking tussen elkaar en hoop dat het een mooie strijd mag worden.

Ben benieuwd naar wat Predec in dit verhaal zal doen. Jullie kunnen niet ontkennen dat hij mee vuil spel heeft gespeeld en dan gewoon gaan runnen is op het AF. Jullie hebben dit allemaal veroordeeld. Ben dus benieuwd in hoeverre jullie hier waarde aan gehecht gaan hebben.

Maar succes!
 
Reactiescore
805
Ben benieuwd naar wat Predec in dit verhaal zal doen. Jullie kunnen niet ontkennen dat hij mee vuil spel heeft gespeeld en dan gewoon gaan runnen is op het AF. Jullie hebben dit allemaal veroordeeld. Ben dus benieuwd in hoeverre jullie hier waarde aan gehecht gaan hebben.
Toch direct proberen stoken?

Man man...
 
Reactiescore
516
Toch direct proberen stoken?

Man man...

We wachten nog met smart met z'n alle op de reactie vanuit kamp @Predec . Maarja, die zal natuurlijk niet komen met een reactie omdat het jullie in een slecht daglicht zet. De reactie vanuit Conor heeft overigens niks met stoken te maken. Het is puur een reminder dat we het met z'n alle niet zo snel vergeten. Iets dat voormalig Globe leden blijkbaar wel al te graag doen.

Om een mooi voorbeeld te geven van "waardeloze", "hersendode" posts op het AF (zoals @Insomnia Has Yoda. die zo mooi kan verwoorden), die tevens ook alleen bedoeld zijn om te stoken. Zou ik je graag verwijzen naar deze post. klik.

Uiteraard is het mooi om te zien dat we jullie een reden hebben gegeven om alle onderlingen conflicten aan de kant te zetten. En, dat jullie daarmee Globe nog een kans geven om deel te nemen aan deze wereld. Mede omdat ze zelf voor Motr de wereld verpest hebben door de R2W move omtrent Ruvon en daarmee de prachtige 1v1v1 verpest hebben. Typisch TW.

Hoop dat jullie deze spelers nog enige normen en waarden bij kunnen brengen en dat ze jullie ook niet de afgrond in helpen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957391

Guest
Wij hebben zelf met Predec en gepraat en zijn reactie heeft hij aan ons gegeven. Mocht hij het hier willen delen kan hij dat uiteraard hier doen, dat is aan hem zelf.

Ik snap de beweegreden hierachter, logische actie reactie na wat er allemaal gebeurd is. Ik wens jullie een goede samenwerking tussen elkaar en hoop dat het een mooie strijd mag worden.

Maar succes!
Mooi, dan staan we er hetzelfde in.

Nog 2 stammen over, wie gaat wie recruiten? Ik vind het spannend....
Ben benieuwd naar de stam SD8, zou die ook niet afvlakken, die kunnen best nog wel wat gaan bereiken op deze wereld en kunnen intressante aanwinsten worden voor beide stammen met hun huidige cluster :eek:
 
Reactiescore
215
Wij hebben zelf met Predec en gepraat en zijn reactie heeft hij aan ons gegeven. Mocht hij het hier willen delen kan hij dat uiteraard hier doen, dat is aan hem zelf.


Mooi, dan staan we er hetzelfde in.


Ben benieuwd naar de stam SD8, zou die ook niet afvlakken, die kunnen best nog wel wat gaan bereiken op deze wereld en kunnen intressante aanwinsten worden voor beide stammen met hun huidige cluster :eek:
SD8 / ShakeDown8 Denk help je het licht aan te zetten.
 
Reactiescore
161
@.Conor Mcgregor wij hebben daar zeker een flinke tijd over moeten praten. @Predec heeft bij ons een verklaring afgelegd die wij zeer rationeel en redelijk vonden. Ik heb hem verzocht om één maal zijn woord te doen op het forum, ik neem aan dat je begrijpt dat hij nog niet zo'n zin heeft in de 'shitstorm' die ongetwijfeld gaat komen, maar hij zal zich weer laten zien.

Thanks voor succeswensen, en nu kunnen we knokken ;-).
 
Reactiescore
286
Ik zal er ook even op reageren, aangezien ik 1 van de vele was die @Predec met regelmaat op het AF hier heb getagged. Vervolgens zit ik nu wel met hem in een stam. Zoals Pjotr al zegt hebben we dit samen met hem besproken over PM. Ik heb Predec benaderd. Deze benadering was eigenlijk bedoeld om een statement op het AF te krijgen. Hierbij wilde Predec wel uitleggen hoe de situatie was gegaan over pm.
Ik heb gevraagd of hij het ook op het AF wilde doen, maar dit wilde hij niet. Dit is zijn keus uiteraard.

In ieder geval hebben wij het binnen MOTR! besproken en geven wij inderdaad Predec een kans.
Het zal altijd zijn woord tegen het onze blijven of hij nou betrokken was bij de Stab. Beide situaties zullen nooit echt te bewijzen zijn, waardoor je een keuze moet maken.

Ik was iemand die erg fel tegen het joinen van Predec was aan het begin, alleen doordat ik het gesprek ben aangegaan ben ik er anders over gaan nadenken.
Ik heb geen zin in een welles nietes spelletje en wil gewoon deze wereld leuk kunnen afsluiten.
 
Reactiescore
306
Ik zal er ook even op reageren, aangezien ik 1 van de vele was die @Predec met regelmaat op het AF hier heb getagged. Vervolgens zit ik nu wel met hem in een stam. Zoals Pjotr al zegt hebben we dit samen met hem besproken over PM. Ik heb Predec benaderd. Deze benadering was eigenlijk bedoeld om een statement op het AF te krijgen. Hierbij wilde Predec wel uitleggen hoe de situatie was gegaan over pm.
Ik heb gevraagd of hij het ook op het AF wilde doen, maar dit wilde hij niet. Dit is zijn keus uiteraard.

Hieruit besluit ik dat er controversiële stukken aan het licht zijn gekomen waardoor er discussie kan ontstaan. Wat zijn uitleg juist is, weet ik dus niet. Ik hoop dat hij deze uiteindelijk wil delen met de rest van de wereld omdat het een situatie was, waarbij heel de wereld zo goed als betrokken was. Hij was hier niet de hoofdreden van, maar wel mee een bepalende factor.

In ieder geval hebben wij het binnen MOTR! besproken en geven wij inderdaad Predec een kans.
Het zal altijd zijn woord tegen het onze blijven of hij nou betrokken was bij de Stab. Beide situaties zullen nooit echt te bewijzen zijn, waardoor je een keuze moet maken.

Ik was iemand die erg fel tegen het joinen van Predec was aan het begin, alleen doordat ik het gesprek ben aangegaan ben ik er anders over gaan nadenken.
Ik heb geen zin in een welles nietes spelletje en wil gewoon deze wereld leuk kunnen afsluiten.

Ik had sowieso wel begrip voor wat jullie keuze dan ook zou zijn. Zijn ligging is een enorm +punt, de kans dat jullie ruvon dorpen er nu ook redelijk makkelijk bijkrijgen is reëel. Ik ga hier geen drama over maken. Dit omdat ik al een poos contact heb met enkele spelers vanuit het oorspronkelijke MotR en kan alleen maar positieve dingen hiervan zeggen. Predec zal persoonlijk mijn vriend niet worden, de manier waarop hij alles geregeld of net niet geregeld heeft vind ik niet kunnen. Dat hij dit doet als GameMod vind ik al helemaal jammer.
 
Bovenaan