Opus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
staat die nee voor de nee op lexus of de nee op zelf ingebouwd?
 

DeletedUser

Guest
vooruit dan maar, mooie pogingen tot verbetering van het milieu maar de mensen moeten gewoon leren geen auto te gebruiken, dan verbeteren ze het openbaar vanzelf wel... dat is mijn mening toch:)
 

DeletedUser

Guest
das onzin:
1) zonnebloemen planten neemt enorm veel opp in voor de hoeveelheid olie die je kan maken
2) in landbouw steek je ook nog eens enorm veel fossiele brandstoffen: maken en gebruiken van voertuigen, kunstmeststoffen (uit olie gemaakt!) en dan hebben we het nog niet over pesticiden...

hoeft niet:D ooi aan gedacht om de trekker op waterstof te laten rijden;)
 

DeletedUser

Guest
hoop dat daar een gemeende knipoog bijstaat, omdat je weet hoe we aan watersof geraken? anders moet je het maar vragen...:)
 

DeletedUser

Guest
Waterstof is niet logisch om te gebruiken als je efficient wilt zijn want je moet het opwekken door elektriciteit te gebruiken. Je moet meer elektriciteit gebruiken dan je kan maken met het aantal waterstof dus erg innefficient. Maar ik denk dat ie het wilde doen voor de lol :p
 

DeletedUser

Guest
ik wou eigenlijk een keer kijken hoever mijn trekker ermee komt:D
 

DeletedUser

Guest
denk je echt dat ik dat zou doen:D
dan verkoop ik nog liever mijn fles absinte aan timo (jammer hij is OP!:D )
 

DeletedUser

Guest
Ja, opa... die had ik graag gewild :( Nouja moet ik er maar zelf een halen met iemand die 18 is :)
 

DeletedUser

Guest
ok, ga naar de stad, zoek een zwerver en zeg dat je hem 30 euro zal geven als hij absinte voor je koopt, zo kwam ik vroeger aan wodka
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in de band met iemand die is 18, ik zit in de klas met iemand die is 18... er zijn goedkopere manier :D. Ik ga wel met die uit de klas want die gaat ook inkopen doen, die gaat mede kopen in een slijterij en dat is als het goed is voor 16 jaar +. Dus dan koop ik die in met zijn geld en dan koopt hij die absinth met mijn geld en ruilen we en zijn we allebei blij.
 

DeletedUser

Guest
Ayay deal verandert hij gaat zelf waarschijnlijk zijn mede halen, ik heb vandaag gehoord dat iemand uit mijn klas een neef heeft die in het echte Absinth handeld en niet in het spul dat ze hier verkopen waar minder thujon in zit lees maar:

"0,5 mg/l voor alcoholvrije dranken
5 mg/l voor dranken tot 25% alcohol
10 mg/l voor dranken met 25% of meer alcohol

Een uitzondering vormen de bitters die hoe dan ook 35 mg/l thujon mogen bevatten. "

Beetje raar is bitterheid iets waardoor thujon niet werkt ofzo :S

Maarja het echte spul zit volgensmij meer dan 3 keer zoveel dus gegarandeerd lol :)
 

DeletedUser

Guest
normaal wel, jammer dat het 'echte spul' intussen illegaal is...:D
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of ik blij moet zijn dat niemand iets zinnigs over Opus te melden heeft of teleurgestelt.

Ik weet dat dit het vrije forum is, maar oeverloze, doch interesante gesprekken (het zijn zeker grappige onderwerpen waarover jullie het hebben)
kunnen in de IRC gevoert worden.:)
 

DeletedUser

Guest
ik vind opus echt goed en zeer moeilijk te verslaan maar ja hoeveel leden hebben ze 35 dus ook uiterst moeilijk om te joinen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan