Opus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik dacht ik ga ff kijken in de ranking, dus daar zie ik dat Opus Deorum zo'n beetje 10.000 punten voorsprong heeft op de nr. 2 tribe. Nou denk ik, "Das ff mooi voor ons," maarja.

Wat vinden jullie daar nou van? Ik denk dat sommigen van jullie denken dat wij irritant zijn en gewoon oorlog willen met iedereen of gewoon het hele spel voor onszelf houden. Maar dat weet ik niet zeker dus wat denken jullie nou echt?

Dit is dus een debat over Opus, Hoofdonderwerp: Opus, ja heb het maar over ons.
 

DeletedUser

Guest
het spel gaat toch over oorlog voeren of niet soms?
maar ik vind jullie niet ierietand hoor, zolang jullie mij niet gaan vervele :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind ulder zelfs goe bezig zijn zolang je maar nie te goe wordt is alles kk
gulder zit bijvoorbeeld veel op deze forum en gulder kunt ook nog tegen wa sarcasme
dus opus is wel kk
 

DeletedUser

Guest
Opus is nu een allie van onze stam.
Maar ik vindt die tekst zoals
"Als je denkt dat een mailtje sturen helpt om mijn aanvallen te stoppen, ga je gang.

Als ik dan niet stop met aanvallen kan je beter het volgende doen:

Ga naar-> instellingen en klik dan op-> opnieuw beginnen"

Dat vindt ik toch zoiets alsof je denk dat je alles bent.
Daarom vindt ik dat Opus daar wat bescheider(weet niet of het goed getypt is) moet zijn.
 

DeletedUser

Guest
zo is dit spel opgebuowd e als je groot bent dan moet je het tonen
dus daarmee vindt ik da ze wel wa gelijk hebben
 

DeletedUser

Guest
Opus is nu een allie van onze stam.
Maar ik vindt die tekst zoals
"Als je denkt dat een mailtje sturen helpt om mijn aanvallen te stoppen, ga je gang.

Als ik dan niet stop met aanvallen kan je beter het volgende doen:

Ga naar-> instellingen en klik dan op-> opnieuw beginnen"

Dat vindt ik toch zoiets alsof je denk dat je alles bent.
Daarom vindt ik dat Opus daar wat bescheider(weet niet of het goed getypt is) moet zijn.

Das mijn profiel ^ en dat staat er niet voor niks.
Ik krijg veel mail met de volgende boodschap: pleaze stop ik wil je vriend zijn.
ik word er een beetje moe van om uit te leggen dat dit een WAR-GAME is en geen simcity.

En het werkt, sommige mensen verlaten hun dorp als ze een inkomende aanval van mij zien binnenkomen.

Helaas zijn er ook mensen die het spel een beetje te serieus nemen, en over allerlei problemen irl beginnen, en denken me bang te kunnen maken met beloftes dat ze me wel zullen krijgen, en dat ik altijd over mijn schouder moet kijken, wat een beetje lastig is want dan kan ik me scherm niet meer zien.:)

Vandaar dat ik een boodschap in mijn profiel heb staan.
Het is propaganda, geen arrogantie.:eek:

EDIT:

overigens snap ik het doel niet van deze topic, en MasterFire moet denk ik de regels van Opus beter lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oei OPUS DEORUM heeft een regel die zegt dat je op de forum OPUS DEORUM niet mag bespreken.
 

DeletedUser

Guest
Aah oke dat was me enigste probleem met Opus:p
Ik heb ook zo een noob bij me zitten val ik hem aan krijg ik de boodschap:
Waarom val je mij aan val iemand die hoger als je is aan ik vind dit heel zwak

:rolleyes: en ik heb hem al 3x uitgelegt dat ik tribalWARS heet en dat hij beter op opnieuw beginnen kan drukken
 

DeletedUser

Guest
Zolang jullie mij met rust laten vind ik het best dat jullie zo sterk zijn :p. Maarja, ik zit in een stam van 5 leden, de één is een zware noob, 2 andere gaan weg en dan zit er nog eentje met zo'n 1200 punten in en ik. Dus ik zou graag met die andere sterke, misschien als dat ook kan met die noob naar jullie toe verhuizen. Maarja, kweet niet of dat mag en of die andere 2 het ook wel willen :p


edit:

Owja, ik sta op het moment op plaats 23 ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ach, Opus valt wel mee, het enige erge aan ze is dat ze zichzelf werk v/d goden noemen, dat is toch iedereen al
 

DeletedUser

Guest
daar heb je een goed punt
ze zijn soms een beetje te arrogant maar ze weten wel wat ze doen
 

DeletedUser

Guest
Nee nee nee, onze stam heet Opus Deorum, onze stam is het werk van goden. :) ;)
We hebben het niet zozeer over onszelf, maar over onze stam. Snappie?
 

DeletedUser

Guest
net als de tempelridders, de groep was rijk en machtig, de mensen zelf niet (oke dat is bij ons anders maar je moet begrijpen wat ik bedoel):D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan