Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser243

Guest
Hah, Naprius verwoord zijn posts weer te grof ;)
King kong en Kluif waren 'onkruid' ... Net zoals Sastr overigens.

De andere,
Ronald defenders, Kangoo, Holy_strider, Luciendar Veertje,Wasserhexe, Toelie, Hollandse vechter...

( Ja ik ken ze normaal allemaal nog ) Waren geen onkruid. )
Al deze leden zijn indien ze dat wensen altijd gewenst op ons opus-chat-kanaal voor een babbeltje ;)

Hey, vraag het holy zelf maar. Hij komt regelmatig nog eens langs ;)

Achja, even terug naar naprius zijn post.
Wat hij bedoelde is: Novus heeft bij ons de minder actieve leden eruit gefilterd.
De leden die het allemaal wel 'gezien' hadden.

Hey kijk, you can't blame them ... We stonden inmiddels een half jaar Eerste en er was niemand die iets tegen ons durfde proberen. Dat geraakt na een tijdje ook afgezaagd, je logged minder en minder in, je focused je op andere zaken, etc... Jullie nooit afgevraagd waarom jullie 1ste aanvalsgolf zo succesvol was ?
Nou alsjeblieft... Nu weet je waarom.

Okee, ik vermoedde dit wel maar omdat Holy_Strider zo reageerde ... ik had natuurlijk kunnen weten dat Holy's reactie al lachend was =).
 

DeletedUser

Guest
Okee, ik vermoedde dit wel maar omdat Holy_Strider zo reageerde ... ik had natuurlijk kunnen weten dat Holy's reactie al lachend was =).

maar omdat je echt wilde stoken sta je hier nu lekker belachelijk:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser243

Guest
maar omdat je echt wilde stoken sta je hier nu lekker belachelijk:p

Hmm, ik was niet de enige hoor :

Wat een respect voor de verlaten leden :eek:
Van king kong kun je dat zeggen,maar ik wist niet dat Holy_strider en Defenders onkruid waren voor Opus??:confused:

Maar het kwam er in ieder geval weeral op neer dat Amokro over dingen begint die weeral niets met de zaak te maken hebben. Misschien een kleine "versimpeling" om duidelijk te maken hoe belachelijk het was.

Pizaro: Jullie zijn niet echt lief ten opzichte van overgenomen leden he. Wat een leuke bende daar ( leuke bende = de sfeer )

Amokro : Hoeveel dorpen ben jij ook weer verloren omdat ze "slecht" lagen?

Leuke bende op jou account.
 

DeletedUser243

Guest
Maxim, ik verdedigde Luciendar met die opmerking .

Is toch logisch dat dorpen midden in vijandelijk gebied iets sneller worden overgenomen dan in het midden van een kern ? Niemand haalt het in zen hoofd om te proberen 500|500 te adelen. ( mooi dorpje hoor duck =D )
 

DeletedUser

Guest
verdedigen? en die opmerking: leuke bende daar bij opus was zeker ook om ons te verdedigen? wat is het volgende? ons ondersteunen als je een aanval doet op ons? alsjeblieft zeg...
 

DeletedUser243

Guest
verdedigen? en die opmerking: leuke bende daar bij opus was zeker ook om ons te verdedigen? wat is het volgende? ons ondersteunen als je een aanval doet op ons? alsjeblieft zeg...

Ik zei dat het LOGISCH was dat de dorpen van Luciendar werden ingenomen omdat hij niet in de kern lag maar in Novus-gebied.
 

DeletedUser390

Guest
Maar mijn post was niet om te lache, naprius is echt aardig :D
ter verduideling khad het ook wel door wat naprius bedoelde maar, sjuuz je moet wel echt oppassen wat je hier post :p
 
Reactiescore
2.490
Opus verliest op dit moment in k63

lilo verliest dorpen;)

Hihi, die dorpen geeft die op hoor ;)

Die personen die daar aanvallen zou ik ook van een 5 pagina-lange post kunnen voorzien.
Echter heb ik geen sit meer van lillo dus heb ik ook geen reportjes ;)

Best lachen though ...

Niet timen, 8 adels op 1 dorp, een dorp met 4 edels aanvallen terwijl diezelfde speler de toestemming de dag ervoor al naar 2 gebracht heeft ...

UREN tussen veegs en adels ...

Hihi :)
 

DeletedUser

Guest
Hihi, die dorpen geeft die op hoor ;)

Die personen die daar aanvallen zou ik ook van een 5 pagina-lange post kunnen voorzien.
Echter heb ik geen sit meer van lillo dus heb ik ook geen reportjes ;)

Best lachen though ...

Niet timen, 8 adels op 1 dorp, een dorp met 4 edels aanvallen terwijl diezelfde speler de toestemming de dag ervoor al naar 2 gebracht heeft ...

UREN tussen veegs en adels ...

Hihi :)

en dan nog verliezen? Hihi
 
Reactiescore
2.490
en dan nog verliezen? Hihi

Ik had de sit enkele weken geleden ;)
Uiteindelijk kan je niet blijven deffen hé :)

Die dorpen mogten opgegeven worden van lillo, dus stuurde ik geen deff van zijn hoofdcluster;)

Beetje roeien met de riemen die daar lagen.

Maar ach ;) alsof jij zoveel beter kan timen...
 

DeletedUser

Guest
Ik had de sit enkele weken geleden ;)
Uiteindelijk kan je niet blijven deffen hé :)

Die dorpen mogten opgegeven worden van lillo, dus stuurde ik geen deff van zijn hoofdcluster;)

Beetje roeien met de riemen die daar lagen.

Maar ach ;) alsof jij zoveel beter kan timen...

Van Generalkiller kan je nog verschieten :p
 

DeletedUser

Guest
Ik had de sit enkele weken geleden ;)
Uiteindelijk kan je niet blijven deffen hé :)

Die dorpen mogten opgegeven worden van lillo, dus stuurde ik geen deff van zijn hoofdcluster;)

Beetje roeien met de riemen die daar lagen.

Maar ach ;) alsof jij zoveel beter kan timen...

neuh, maar ik kan genoeg timen om def in die 4 seconde verschil van jou te proppen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Opus verliest op dit moment in k63

lilo verliest dorpen;)

Zoals duckje al zei, hoe lang zijn jullie precies bezig aan die dorpen?
Ik denk dat het nu ongeveer de 3e week is.

een 10tal spelers, de helft ervan heeft 5 keer zoveel punten als ik in die omgeving, geen moraal problemen etc.. voor 10 dorpen, wat een overwinning.
Ik heb de hele tijd enkel met troepen in die dorpen geblokt en gedeft, niets meer. (Enkel de eerste dag heeft sacal 500 HC getimed, voor de rest niets..)

Die outpost was fun, ik ben hem kwijt, I don't care..
Het was fijn om m'n deftimen nog eens te trainen (op de enkele nodige aanvallen dan)

Als jullie daarmee willen showen, go ahead, ik heb hartelijk gelachen om jullie gestuntel..
Het beste van al was dat het maar bleef doorgaan, hoeveel ik ze ook blokte :D

Het spijtige eraan is dat de mens(en) die de dorpen echt verdienden (dmv timen en dergelijke) en diegene die ik ze echt gunde, ze niet hebben gekregen (of veel te weinig).
(alleen barbar in feite..)

Aan CTH: ik zou die leuke post over mij nog wat volgooien met fotos en dergelijke, kunnen jullie je frustraties toch op één of andere manier wegwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan