Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser532

Guest
Sla die afslag nou maar over, daar is genoeg over gezegd.

En niet te grootst over je spel. Ik denk dat je allang weg bent uit -mijn- gebied, en ik ben nou niet bepaald de meest agressieve speler van Opus ;).

ik heb ook niet gezegd dat jij niet kon spelen ;)
Maargoed, zoals jij zelf ook wist, had ik daar 5 dorpjes en werden ze allemaal ongeveer tegelijk aangevallen :p
Ik heb op een gegeven moment één fout gemaakt door 9900 te zetten in een dorp zonder muur :s
Dat raport staat nog bij grappige aanvallen ergens op dit forum xD

Maar tegen novus heb ik goed gestreden, dat was zelfs nog voor die gebeurtenis ;)
 

DeletedUser

Guest
Tribute to Hafke, ik denk dat hij ongeveer de enige is die wel kon spelen ;)

hij kon niet goed spelen hoor, heb hem paar maand gesit op de engelse.

dus weet genoeg hoe hij speelde.

eigenlijk slecht, snap eigenlijk niet hoe hij zover is geraakt in het spel.

geef serf gelijk;)
 

DeletedUser390

Guest
Ook ik kom niet bij 5 'topstammen'.

Luciendar en Holy_strider zijn bijna helemaal overgenomen door Novus, dat waren geen 100K puntjes hoor.
euh na 7 maande ongeveer sta ik nog 4de met verslagen tegenstanders en in totaal waren het dan zo'n 200k punten ..
 

DeletedUser1570

Guest
defenders , toelie , kandangoo(?) ,... En dan nog een paar trouwe members hadden ze ook wel : King Kong , Kluif , ..

Ik ga niet zeggen dat novus een succes was , maar ze hebben toch wel wat schade gedaan..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser390

Guest
defenders , toelie , kandangoo(?) ,... En dan nog een paar trouwe members hadden ze ook wel : King Kong , Kluif , ..

Ik ga niet zeggen dat novus een succes was , maar ze hebben toch wel wat schade gedaan..
novus heeft schade gedaan,.. maar volgens mij is opus er enkel maar sterker van geworden, ksnap niet waarom die namen zoveel meer uitmaken dan al die spelers die opus al heeft verslaan.
 

DeletedUser

Guest
Schade? jullie hebben ons een plezier gedaan door het onkruid eruit te halen.
Plus dankzij het vertrek van kluif en kingkong hadden wij wat meer uitbreid opties en was het gevaar van insluiting veel kleiner.

Dus bedankt nog he!
 

DeletedUser1570

Guest
Schade? jullie hebben ons een plezier gedaan door het onkruid eruit te halen.
Plus dankzij het vertrek van kluif en kingkong hadden wij wat meer uitbreid opties en was het gevaar van insluiting veel kleiner.

Dus bedankt nog he!

Ik behoor niet tot "jullie" in ieder geval, want ik heb nooit in Novus of in een stam van de zogezegde alliantie gezeten..
 
Reactiescore
2.489
defenders , toelie , kandangoo(?) ,... En dan nog een paar trouwe members hadden ze ook wel : King Kong , Kluif , ..

Ik ga niet zeggen dat novus een succes was , maar ze hebben toch wel wat schade gedaan..

Zoals we meermaals hebben herhaald hebben wij schade geleden, echter zijn wij hier ook sterker uitgekomen. ( niet alleen in grootte van spelers... maar ook sterker als stam op zich. )
 

DeletedUser390

Guest
Schade? jullie hebben ons een plezier gedaan door het onkruid eruit te halen.
Plus dankzij het vertrek van kluif en kingkong hadden wij wat meer uitbreid opties en was het gevaar van insluiting veel kleiner.

Dus bedankt nog he!

kwas vergete hoe lief je was :p
 

DeletedUser624

Guest
Schade? jullie hebben ons een plezier gedaan door het onkruid eruit te halen.
Plus dankzij het vertrek van kluif en kingkong hadden wij wat meer uitbreid opties en was het gevaar van insluiting veel kleiner.

Dus bedankt nog he!

Mijn mening over jouw posts heb je met deze post weer bevestigd. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik zge het toch is al tijdje geleden dat ik dit wilde zeggen maar vroeger wren er toch heus wat stammen die in de top 5-10 stonden die tegen opus vechten of ze dat actief deden of niet weet ik niet
 

DeletedUser390

Guest
ik zge het toch is al tijdje geleden dat ik dit wilde zeggen maar vroeger wren er toch heus wat stammen die in de top 5-10 stonden die tegen opus vechten of ze dat actief deden of niet weet ik niet

Leer jij maar eerst een fatsoenelijke post te maken die iedereen verstaat
 

DeletedUser

Guest
Schade? jullie hebben ons een plezier gedaan door het onkruid eruit te halen.
Plus dankzij het vertrek van kluif en kingkong hadden wij wat meer uitbreid opties en was het gevaar van insluiting veel kleiner.

Dus bedankt nog he!

Wat een respect voor de verlaten leden :eek:
Van king kong kun je dat zeggen,maar ik wist niet dat Holy_strider en Defenders onkruid waren voor Opus??:confused:
 

DeletedUser243

Guest
Wat een respect voor de verlaten leden :eek:
Van king kong kun je dat zeggen,maar ik wist niet dat Holy_strider en Defenders onkruid waren voor Opus??:confused:

En Luciendar? Hij had gewoon pech met de ligging ... Leuke bende daar bij Opus
 

DeletedUser243

Guest
Hoeveel dorpen ben jij ook weer verloren omdat ze "slecht" lagen?

Leuke bende op jou account.

Probeer je van onderwerp te veranderen Amokro? Dan is dit toch wel de zieligste poging ooit. Het ging erover dat jullie Luciendar en Holy_S beschouwden als onkruid.
 
Reactiescore
2.489
Wat een respect voor de verlaten leden :eek:
Van king kong kun je dat zeggen,maar ik wist niet dat Holy_strider en Defenders onkruid waren voor Opus??:confused:

Hah, Naprius verwoord zijn posts weer te grof ;)
King kong en Kluif waren 'onkruid' ... Net zoals Sastr overigens.

De andere,
Ronald defenders, Kangoo, Holy_strider, Luciendar Veertje,Wasserhexe, Toelie, Hollandse vechter...

( Ja ik ken ze normaal allemaal nog ) Waren geen onkruid. )
Al deze leden zijn indien ze dat wensen altijd gewenst op ons opus-chat-kanaal voor een babbeltje ;)

Hey, vraag het holy zelf maar. Hij komt regelmatig nog eens langs ;)

Achja, even terug naar naprius zijn post.
Wat hij bedoelde is: Novus heeft bij ons de minder actieve leden eruit gefilterd.
De leden die het allemaal wel 'gezien' hadden.

Hey kijk, you can't blame them ... We stonden inmiddels een half jaar Eerste en er was niemand die iets tegen ons durfde proberen. Dat geraakt na een tijdje ook afgezaagd, je logged minder en minder in, je focused je op andere zaken, etc... Jullie nooit afgevraagd waarom jullie 1ste aanvalsgolf zo succesvol was ?
Nou alsjeblieft... Nu weet je waarom.
 

DeletedUser

Guest
Probeer je van onderwerp te veranderen Amokro? Dan is dit toch wel de zieligste poging ooit. Het ging erover dat jullie Luciendar en Holy_S beschouwden als onkruid.

Nee je moet goed lezen wat er staat, denk nu niet dat jij instaat bent mij eruit te lullen.

Fijn dat jullie nog steeds teren op de 13 dorpjes van Luciendar;)
En als je nu het hele topic leest, staat er ergens dat wij te laat waren bij Holy_Strider met support.

Best leuk oude koeien uit de sloot halen, maar die het dan wel met de juiste informatie.

En kom niet aan met onzin.
Je snapt best dat KingKong en Kluif bedoelt worden met onkruid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan