Opslag bonus item 100 procent voor 24 a 48 uur.

Reactiescore
15
Hoi,,

T gebeurt mij en waarschijnlijk nog velen dat je met munten sessies met munten slaan zelfs bij een 600.000 opslag nog steeds grondstoffen overlopen omdat t zo verschrikkelijk tijdrovend is en zelfs met je munten alarm je nog wel s vergeet t bij te houden ivm met het drukke real life bestaan of dat je vrouw je plost nodig heeft.. of t eten aanbrand.

wat ik wil voorstellen is om een soort bonus item te maken van 100 procent uprade van je opslag voor ca 24 uur of 48 uur... of verschillende daarin.

dat zal wellicht schelen... zeker nu met bv cas 12 waar je een dubbele muntprijs hebt en je nog meer grondstoppen moet bijeen brengen om t meest gunstige resultaat te behalen.
niet iedeen heeft tig muntvalggen om overal muntvlaggen te gebruiken.. zeker met een verdubbel vlag worden nog steeds grondstoffen in een dorp gebracht omdat het gewoon veel meer munten opleverd... maar die opslag zit zo snel vol of er gebeurt wat en pech grondstoffen weg.. dan is zelfs een 600.000 dorp te snel vol..

mvg. Marcel
 
Upvote 5
Reactiescore
15
eh... we kunnen deze ook gewoon verhogen naar 100 procent...
Goede connecties

Verhoogt permanent de maximale opslagplaats van het huidige dorp met 25%
Mag slechts eenmaal per dorp worden gebruikt.
 
Reactiescore
725
Hoi,,

T gebeurt mij en waarschijnlijk nog velen dat je met munten sessies met munten slaan zelfs bij een 600.000 opslag nog steeds grondstoffen overlopen omdat t zo verschrikkelijk tijdrovend is en zelfs met je munten alarm je nog wel s vergeet t bij te houden ivm met het drukke real life bestaan of dat je vrouw je plost nodig heeft.. of t eten aanbrand.
Ik zorg altijd dat er geen vrouw aanwezig is tijdens het munten meppen en laat dan meestal eten leveren, problem solved?
 
Reactiescore
15
vindt ook dat de opslag achterop is geraakt in vergelijking met de toenames van premium functies zoals 20 procent meer gs per uur.
gs vlag
vlag verdubbeld item voor gs vlag.

kortom de productie van gs stoffen is veel hoger nu dan voorheen bij de start van tw en volgende jaren.

dus 400.000 opslag is eigenlijk achterhaald .. zou algemeen zonder items of bonus dorpen hoger moeten worden opgetrokken.

mvg Marcel
 
Reactiescore
205
vindt ook dat de opslag achterop is geraakt in vergelijking met de toenames van premium functies zoals 20 procent meer gs per uur.
gs vlag
vlag verdubbeld item voor gs vlag.

kortom de productie van gs stoffen is veel hoger nu dan voorheen bij de start van tw en volgende jaren.

dus 400.000 opslag is eigenlijk achterhaald .. zou algemeen zonder items of bonus dorpen hoger moeten worden opgetrokken.

mvg Marcel

Meh gewoon meer nolifen en thuis je dominantie tonen
 
Bovenaan