Opnieuw een stab

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser81357

Guest
We zijn nog geen week verder en het is weer gebeurt! Dit is misschien nog wel de smerigste stab van allemaal en verdiend toch wel een AF post.

Op vrijdag 13 september op exact 18:00 heeft de stab in kwestie plaatsgevonden en heb een volle dag nodig gehad om weer rustig te kunnen denken.
Zelden ben ik zo geschokt geweest en heb toch een aardige periode met kleding en al onder de douch gezeten om de donkere gedachtes weg te krijgen.

Wat is er nu precies gebeurt?
Ik ben al een lange tijd vrienden met de speler spijker93. Dit is een van de leiders van AX.
Ik had samen met spijker93 afgesproken om naar de film Lion King te gaan. Echter kreeg ik gister van hem te horen dat hij dus al was geweest!!!!!!!! Zie bewijst stuk a:
A:
c38844dd8309c74508a1f40edfb3c0ce.png

https://gyazo.com/c38844dd8309c74508a1f40edfb3c0ce

De mensen die deze post lezen denken vast net als mij hoe kan je dit iemand aandoen?? En ik weet het antwoord op deze vraag ook niet.

Sommige spelers weten dit niet maar spijker93 zit in een rolstoel en ik had zelfs een bioscoop gevonden die rolstoelvriendelijk was. Het had zelfs een ramp van 40 graden die hij hardstikke leuk had gevonden om vanaf geduwd te worden. Ik duw hem wel vaker van grote hoogtes en aan zijn geschreeuw te horen vindt hij het leuk.( 60% zekerheid dat hij het leuk vind)

Het bewijs is niet te ontkennen en wil toch iedereen op wereld 68 aandringen om alle dorpen rolstoel onvriendelijk te maken. Probeer muur naar level 40 te krijgen en plaats zo veel mogelijk trappen overal. Spijker93 zijn ergste vijand is een kleine verhoging.
 

DeletedUser81357

Guest
Het is een grapje hierboven natuurlijk ;) ik wou wat positiefs doen op het forum gezien de laatste dagen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan