Opnieuw beginnen in Stamgebied.

Reactiescore
273
Waarom is de optie 'opnieuw beginnen in stamgebied' er op wereld 15 niet?

Ik ben overgenomen tot het laatste dorp en nu kon ik niet kiezen of ik in stamgebied kon komen.

Info:
Ik zit in een stam
De stam heeft 1 speler
Ik heb niet op opnieuw beginnen geklikt
En nee, hed kan niet aan mijn cookies liggen voor diegene die dat altijd zeggen :p
 

DeletedUser

Guest
ff cookies wissen dan zou het moeten werken.



Haha grap,
Als je stam 1 speler heeft, wat jij waarschijnlijk bent. Kan je niet opnieuw in je stamcluster beginnen want je stam heeft geen cluster. ;)
 
Reactiescore
273
Ja maar ik heb voordat ik overgenomen ben iemand waarbij ik in de buurt wil komen uitgenodigd.
Die is pas in de stam gekomen toen ik al overgenomen was.
Maar ik had nog geen windrichting gekozen.

Dus is mijn vraag: ligt het er aan dat ik overgenomen was voordat er een 2e speler in de stam kwam.
Of is die optie er helemaal niet?
 

DeletedUser

Guest
Begin gewoon in de RIM.
Je maakt geen enkele kans om nu nog in de kern een nieuw dorp te beginnen.
Die fout heb ik in w11 gemaakt. Kon nog tot 100k komen maarja dan lig je tussen allemaal grote spelers die nolifen.. :p
 
Reactiescore
273
Begin gewoon in de RIM.
Je maakt geen enkele kans om nu nog in de kern een nieuw dorp te beginnen.
Die fout heb ik in w11 gemaakt. Kon nog tot 100k komen maarja dan lig je tussen allemaal grote spelers die nolifen.. :p

Die speler ligt ook in de rim...
Maar ik wil daarbij in de buurt komen en niet een paar continenten er van af.
 

DeletedUser26945

Guest
Sinds w11, spelversie 5.0.

Wanneer je overnieuw begint dan werkt het niet. Je moet overgenomen worden door een andere speler...
 

DeletedUser

Guest
deze optie slaat nergens op het is gewoon een fout in het verspreiden van dorpen dat er te veel open stukken zijn
herstarten in je stamgebied kom je helemaal niet in je stamgebied
de kans van slagen is nul
 

DeletedUser

Guest
lijkt me sterk dat zo'n optie niet werkt.

echter, als je in een massa rimstam zit met dorpjes over de hele rim verspreid, dan moet je niet raar opkijken als je ergens in het midden van de wereld beland.
 
Bovenaan