Reactiescore
0
mocht Blue house (eerst Caronavibes) met jou willen fuseren, doe het niet. Na 3 weken mij geholpen te hebben, het lenen van geld aan te bieden voor premium punten en daardoor mijn vertrouwen gewonnen te hebben(had zelf een stam onder zijn naam opgericht). Heeft hij mij uiteindelijk genaaid.

Hij vroeg eerst of ik een dorp voor hem wilde aanvallen. Nadat ik dat gedaan had waren al mn troepen dood. Toen bood hij aan om een dorp van hem te farmen om gs terug te krijgen. En een paar uur later vroeg hij of ik zijn Co-speler wilde worden. Hij wilde mij het een en ander leren en kreeg het zelf druk omdat hij een 2e baan erbij kreeg. Zijn 1e baan is trouwens webcam boy vertelde hij mij.

Al met al blijkt het maar weer dat niemand te vertrouwen is in deze wereld. Ik hoop op gerechtigheid en dat hij zichzelf nog een keer tegen komt.

Wees dus gewaarschuwd!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
55
Hmmm, interessant nieuws over mijn buurman.. Ik vertrouwde hem al niet van seconde 1
Wel zou ik ook graag bewijs hier van zien.
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
het lenen van geld aan te bieden voor premium punten

Toen bood hij aan om een dorp van hem te farmen om gs terug te krijgen.

Als je dit kunt hardmaken met ingame pm's dan zou je een supportje kunnen doen wat mogelijk tot een ban zal leiden, moest je dit graag willen.
 
Reactiescore
55
Als je dit kunt hardmaken met ingame pm's dan zou je een supportje kunnen doen wat mogelijk tot een ban zal leiden, moest je dit graag willen.

Dan ben ik van een irritante speler af die alleen maar barbs loopt te edelen in mijn cluster :D Als hij dan al eens een speler pakt, blijkt het dan ook nog eens een oplichter te zijn.

Deze mensen lopen de boel wel wat te verzieken.
 

DeletedUser82606

Guest
ieder het zijn he... had die 500pp beter gebruikt om als webcamboy door tw te gaan, niets mis mee! klinkt zelfs goed.
 

DeletedUser82606

Guest
Voor iemand met jou gebruikersnaam is dit wel een erg trage reactie. ;)

heb je een punt hahahaha, zal hem ff aanpassen naar “slow” :rolleyes:
eerste keer dat ik de fora bezoek, dus die traagheid mag dan nog wel toch :oops:
 
Bovenaan