Opheffing .Warcore!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
974
w14 spamtopic op w12 trekt meer publiek dan opheffing war!. :p

10 min terug:
Wereld 12 (34 lezers)
 

DeletedUser51324

Guest
Natuurlijk. Voor een belachelijk topic als ik maakte hebben we toch wat lezers hoor damn :D
 

DeletedUser51254

Guest
hallo mensen van war!
ik ben een kleine speler op w12 en kom uit dss maar dat hinderd niet dat ik respect heb voor jullie en tegen jullie op keek voor ons is het beter dat de meeste stopten maar wel zonde de stam van w12 was gewoon war iedereen op w12 kent die stam dat is een feit en idd waren de spelers een beetje onaardig:rolleyes: maar dat vond ik wel stoer :D

hopelijk tot ziens

Tim
 

DeletedUser

Guest
Ook namens Done! vinden wij het spijtig dat War! stopt.
Tijdens de oprichting van Done! was Done! meteen al een stam die zeer agressief was en er 100% voor ging.
In dat perspectief is War! altijd ons "grote" voorbeeld geweest. Ook deze stam was in haar piekmaanden altijd vol aan het knallen en ging er 100% voor.

Na de ietwat ongelukkige start in de "wereldoorlog" hadden wij al gauw een hechte connectie met War! door deze band van vechtlust.
Het is toch jammer om zo'n stam dan af te zien zwakken.
We hebben er alles aan gedaan als BG maar op een gegeven moment kan een BG ook niet meer doen.
Dan komt het toch echt op de stam zelf aan, in dit geval War! dus.

Door een samenloop van omstandigheden en alle onrust binnen War! zelf kregen ook veel Done! leden steeds minder trek in het behoud van de BG.
Maar tot het einde is deze BG behouden, omdat loyaliteit zwaar telt.
Naast het statisstieke aspect was het gedeelde forum natuurlijk ook dikke lol :)
Bedankt voor het inleiden van Insomania! Het is nu een druk bespeeld spel op ons forum haha.

Wij wensen de ex-war! spelers die verder spelen nog veel plezier en geluk in TW.
Daarnaast wensen wij alle ex-war! spelers die besluiten te stoppen veel geluk verder in RL en tot weerziens.
Want hoe groot het verdriet nu ook is, iedereen weet dat TW zo verslavend is dat je vast wel weer een keer begint!

Zo niet, dan sowieso op het AF :)

Groeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44091

Guest
Insomnia* ;)

ik wacht nog steeds tot we door kunnen gaan met die in FoBie ;)
aangezien ik ownde :D
 

DeletedUser

Guest
ik heb je wel heel wat keren kunnen pakken deze zomer:p

mijn Co was gewoon te sloom:p
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, als je toch iets Engels zoekt over War!, kopieer mijn sig maar, want wat je nu hebt trekt echt nergens op :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan