Opheffing W26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53985

Guest
Wereld 26 kan opgeheven worden, ik heb zojuist 60% van alle dorpen op W26 gekocht en ik heb die 180 dagen ook afgekocht. Bedankt voor het spelen en tot W27 allemaal. Mogen degene met het meeste geld winnen!
 

DeletedUser

Guest
Wereld 26 kan opgeheven worden, ik heb zojuist 60% van alle dorpen op W26 gekocht en ik heb die 180 dagen ook afgekocht. Bedankt voor het spelen en tot W27 allemaal. Mogen degene met het meeste geld winnen!
Stop gewoon met spammen...
 

DeletedUser

Guest
Ik ga deze wereld gewoon spelen , en hoop dat w27 er snel aankomt. Ik ga deze wereld ook serieus spelen maar ik ga mijn geld niet verspillen aan extra gs enz.
 

DeletedUser

Guest
24ott74.png
 

DeletedUser

Guest
Wij vechten voor het voortbestaan van tribalwars! Iedereen die wil dat TW blijft bestaan zou mee moeten doen met de boycot.

Wie zou er anders nog te bevechten zijn als iedereen hier stopt?
 

DeletedUser

Guest
Wereld 26 kan opgeheven worden, ik heb zojuist 60% van alle dorpen op W26 gekocht en ik heb die 180 dagen ook afgekocht. Bedankt voor het spelen en tot W27 allemaal. Mogen degene met het meeste geld winnen!

Doe nou niet stoer want de grootste heeft net 156 punten en als je echt zo rijk en geweldig was dan had je je geld nu allang uitgegeven aan een paar edels.
 

DeletedUser

Guest
Doe nou niet stoer want de grootste heeft net 156 punten en als je echt zo rijk en geweldig was dan had je je geld nu allang uitgegeven aan een paar edels.

jij hebt blijkbaar ook nog nooit van sarcasme gehoord
 

DeletedUser

Guest
hahahahahahahahah
nom nom nom ftw
he is so good

w26 = fuck synoniem voor shit, crap en ander bucht

so close it
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan