Openbare praatgroep Huppel

Reactiescore
1.237
Beste Forumgangers,
Beste Spelers van Classic 24,
Beste Leden van Huppel,
Beste Broer van een lid van Huppel,

We zijn hier allen in dit topic samengekomen om te praten over de kwestie Evan Hooverrr.
Omdat de emoties nogal hoog oplopen allereerst een verzoek tot een aantal gedragsregels die gelden in dit topic:

"Gedragsregels" zei:
  • Elkaar uit laten praten en dus luisteren naar elkaar.
  • Wachten op elkaar.
  • Elkaar helpen.
  • Iedereen hoort erbij.
  • Niet schreeuwen tegen elkaar.
  • Met zorg met je eigen spullen en met de spullen van de ander omgaan.
  • Niemand wordt uitgelachen.
  • Hoe lossen we meningsverschillen samen op?
  • Respect hebben voor elkaars mening.
  • Vaak vertellen wat er allemaal goed gaat.
  • Besteed ruim aandacht aan omstandigheden die impact hebben op iemand. Kom daar ook na een tijdje weer op terug.

Dat gezegd hebbende moeten we ook aandacht hebben voor de mensen die van buiten nu meelezen en denken: "Waar gaat dit over?"

Er was eens een balr. die startte in de classic naast bewezen pro @ItsDash. omdat meneer balr. daar veel moeite mee had besloot hij iets slims te doen.

*a wild Evan hooverrr appeared*

"Beste Balr. neemt u mijn vv aan tot uw wettige pushaccount en beloofd u met dit account de mensen die harder groeien dan de stamleden van huppel te bestoken met katapulten" vroeg Evan hooverrr

"Ja, ik wil!" zei Balr.

rapportje

1 supportje later volgde dit:

Ik neem aan dat tribalwars zijn principes heeft laten vallen? Gebanned worden, ook al volg je de regels... Mijn broer die ondertussen alleen woont zijn vv'er is gebanned voor een vv doen is dit een grap ofzo? Sinds wanneer is het tegen de regels de regels te volgen!? 1 ding staat vast niemand dat ik ken gaat ooit nog tribalwars spelen.

zoals gezegd lopen de emoties van @Boeitmeni en @Maxime01 nogal hoog op. doel van dit topic is om er gezamelijk achter te komen waar de pijn zit.
@Boeitmeni wil jij jou kant van het verhaal eerst doen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Hoezo zijn dit de gedragsregels? Heb je het debat in Amerika wel gezien, gek dat er niet 1 lijn getrokken wordt dan!
 
Reactiescore
534
(#10 Vaak vertellen wat er allemaal goed gaat)

Ik vind het enorm dapper dat je dit topic durft te openen. Ik weet niet of ik in jou situatie daar de moed voor had gehad. Complimenten!
 
Reactiescore
1.449
Ik zie wel reacties in andere topics, maar nog niet hier.
Wees niet bang om je mening te delen!
 
Reactiescore
534
Ben ook benieuwd naar de verhalen van beide partijen. @Boeitmeni @ItsDash doe jullie verhaal? Graag wel de bovengenoemde regels in acht nemen.
 
Bovenaan