Open brief aan Fresh!

Reactiescore
2.062
Beste lezers van w72,

Wereld 72 begint al enige tijd vorm te krijgen en heeft potentie tot een leuke wereld, waar mooie gevechten uitgevoerd kunnen worden. De stammen MoTr en Fresh! zijn kwantitatief redelijk aan elkaar gewaagd, echter lijkt MoTr iets beter uit de startblokken te zijn. In het verleden van wereld 72 zijn er veel dingen gebeurd, vooral om het account Ruvon. Ruvon is van stamgewisseld en heeft daarmee een NAP niet gerespecteerd. Ruvon heeft zijn straf hiervoor gehad en is inmiddels uit de top van wereld 72 gegooid. 1C ging door deze actie naar Fresh, en Globe naar MoTr, dit bracht een 50/50 wereld op met een leuke eindstrijd.

Sinds de fusies van de stammen, zijn er een hoop negatieve dingen gebeurd. Fouten zijn gemaakt door onder andere CF afspraken te negeren (ALW en Exact). De zaak met Exact is gelukkig opgelost, maar de zaak met ALW staat nog steeds open. Er zijn spelers tijdens een NAP door fresh spelers ''perongeluk'' aangevallen (dit is ook redelijk opgelost en excuses voor aangeboden). Fresh beschuldigde MoTr ook tot vies spel met een CF van Pjotr, bewijs zou binnen 5 minuten volgen, echter werd deze opmerking snel verwijderd toen bleek dat dit onzin was. MoTr heeft een MB van zichzelf, Beercules, omringd door Fresh spelers die om hem heen hadden geedeld, dorpen laten ruilen zodat we geen CF's bij Fresh hadden voor de oorlog begon. MoTr heeft zich sinds de wereldvorming alleen maar goed opgesteld, en wat krijgen we ervoor terug? Tuurlijk hebben wij ook twijfelachtige dingen gedaan, maar doordat er geen goede afspraken open staan gebeurd dit aan beide kanten.

Fresh wou ook nieuwe afspraken met ons maken, echter komen deze niet van stand doordat Fresh niet normaal kan communiceren.
De afgelopen maand, hebben Jens en ik, met vier verschillende spelers uit Fresh proberen te praten, echter telkens stapte ze uit de wereld of leiding. Vandaag verliet een speler uit Fresh plotseling de leidingschat na dit voorval.
Speler Fresh: Ben de stam chat uit dus krijg weinig mee
René:
Heozo ben je de stamchat uit?
Is best lastig afspraken te maken als je daar niet in zit .....

Speler Fresh heeft de groep verlaten.

Als leiding van MoTr zijn wij klaar met de manier hoe Fresh met ons omgaat, en hoop ik dat er een normale leiding komt die gesprekken kan aangaan, om er een leuke wereld van te maken. Het lijkt of er veel steken los zitten in Fresh, wij staan open om samen met jullie dit op te lossen, om hier een normale en leuke wereld van te maken. Graag zou ik een voorstel zien vanuit Fresh om dit te verbeteren.

Groetjes,

Leiding MoTr
 
Reactiescore
1.962
Kan best jullie frustratie begrijpen maar ik vind dit maar een beetje zwartmakerij. Met dit topic lijkt het net alsof MoTr! hier de heilige is en Fresh! alles fout doet, wat beide zeker niet het geval is.
 
Reactiescore
805
Kan best jullie frustratie begrijpen maar ik vind dit maar een beetje zwartmakerij. Met dit topic lijkt het net alsof MoTr! hier de heilige is en Fresh! alles fout doet, wat beide zeker niet het geval is.
Waar wij vooral op doelen is dat binnen onze stam al enige tijd vraag is naar GOEDE en DUIDELIJKE wereldafspraken zonder grijze zones. Iedere keer komt het op hetzelfde neer, we beginnen eraan, dan ineens stopt die persoon of is hij weg uit de chat. Best irritant om daar je tijd in te steken. ;)
 
Reactiescore
1.962
Waar wij vooral op doelen is dat binnen onze stam al enige tijd vraag is naar GOEDE en DUIDELIJKE wereldafspraken zonder grijze zones. Iedere keer komt het op hetzelfde neer, we beginnen eraan, dan ineens stopt die persoon of is hij weg uit de chat. Best irritant om daar je tijd in te steken. ;)

Kan ik best begrijpen en een poging tot nieuwe afspraken wordt ook wel gewaardeerd. Alleen voor mij lijkt dit weer een manier waarbij de schreeuwers van MoTr! de kans grijpen om te benadrukken hoe goed en netjes hun wel niet zijn. Maar goed, verder zal ik me hier ook niet mee gaan bemoeien, ik heb me al een tijdje afgezonderd van stamzaken.
 
Reactiescore
1.226
Alleen voor mij lijkt dit weer een manier waarbij de schreeuwers van MoTr! de kans grijpen om te benadrukken hoe goed en netjes hun wel niet zijn.

Dat is ook precies wat het is, verpakt in een "open brief". Succes met het maken van nieuwe afspraken! Zal denk ik een hoop duidelijkheid bieden.
 
Reactiescore
2.062
Dat is ook precies wat het is, verpakt in een "open brief". Succes met het maken van nieuwe afspraken! Zal denk ik een hoop duidelijkheid bieden.

Mijn intentie met deze brief is, om Fresh wakker te schudden. Fresh is al enige tijd bezig met meerdere afspraken van ons te verbreken, terwijl wij eigenlijk geen enkele officiele afspraak verbroken te hebben.
In deze zin van de brief:
Tuurlijk hebben wij ook twijfelachtige dingen gedaan, maar doordat er geen goede afspraken open staan gebeurd dit aan beide kanten.
is duidelijkheid geboden dat wij ook twijfelachtige dingen hebben gedaan, maar nooit de grens van de afspraken hebben verbroken. Dit is echter andersom wel gebeurd.

Wij kunnen niet eens normaal praten met iemand uit Fresh, omdat er geen structuur binnen Fresh is, en geen goede leiding.
Ik hoop dat dit snel wordt opgelost, en dat jullie zijn wakker geschud met deze brief!
 
Reactiescore
75
Jullie volgen ook niet 100percent de regeltjes, maar goed als je telkens alles op het af moet zetten, voor sommige is dit hier een dagboekje... Als je over bepaalde dingen niet tevreden bent, spreek Smokin Aces aan ingame, ik zal dan kijken hoe ik het kan oplossen. :)
 
Reactiescore
53
Som eens aub de regeltjes op die wij niet volgen?
Dan som ik wel eens de regeltjes op die jullie niet volgen.

Welke lijst zal langer zijn?;)
 
Reactiescore
349
Jullie volgen ook niet 100percent de regeltjes, maar goed als je telkens alles op het af moet zetten, voor sommige is dit hier een dagboekje... Als je over bepaalde dingen niet tevreden bent, spreek Smokin Aces aan ingame, ik zal dan kijken hoe ik het kan oplossen. :)
Hier gaat het dus alweer mis, proffesor stuurt ons in game dat hij het wilt horen qua afspraken en nu zeg jij op het AF spreek ons maar aan..
snap je de verwarring ?
 
Reactiescore
2.478
Som eens aub de regeltjes op die wij niet volgen?
Dan som ik wel eens de regeltjes op die jullie niet volgen.

Welke lijst zal langer zijn?;)

Hahaha daar gaat iets fout
 
Reactiescore
75
Hier gaat het dus alweer mis, proffesor stuurt ons in game dat hij het wilt horen qua afspraken en nu zeg jij op het AF spreek ons maar aan..
snap je de verwarring ?
Neen snap ik niet, jij wel dan? Ik bedoel het enkel maar goed, Maar is goed man, mss kunnen we kata oorlog doen? Want ben jullie negatief gedoe meer dan zat eigenlijk
 
Reactiescore
75
Voeg me toe op skype
dylandevriendt
dan voeg ik el prof ook toe :)
 

Deleted User - 487702532

Guest
Want het AF draait uiteraard om professionaliteit. ;-) Ik snap niet hoe jullie elkaar dag in dag uit hier nog serieus nemen uberhaubt.
 
Reactiescore
760
Kleuter afdeling van fresh meld zich . Wat is lezen moeilijk zeg
 

Deleted User - 487970017

Guest
Als ik dit zo lees is het niet heel gek dat er nog geen afspraken zijn gemaakt.
 
Bovenaan