Open brief aan de BWR leiding

DeletedUser53396

Guest
De mening over BWR is al gevormd op dit AF en de brief geeft dit weer. Out heeft tot nu toe goed gedaan. Ze zoeken onze zwakke plekken op en zorgen daar voor goede resultaten. Wij hebben aangegeven dat we daarom de oorlog verklaren en terug gaan aanvallen.
Het punt van ricow snap ik wel en qua ligging van deze speler heb ik ook niet begrepen waarom deze in eerste plaats in BWR kwam. Dus dit kan ik niet weerleggen..

Zwakke plekken aanpakken dat is een tactiek in dit spel, als je een zwak front kan aanpakken ga je je troepen niet verspillen met op een vol front te blijven bashen.
Het is aan jullie deze zwakke punten eruit te halen en niet aan ons om deze niet aan te pakken.

Het stukje over dat zij geen inactieve spelers mogen aanvallen is nergens op gebaseerd (zover ik weet), er is alleen aangegeven dat als ze hiermee doorgaan, ze aanvallen kunnen verwachten.

Is gebasseerd op de oorlogsverklaring vanuit jullie kant:

Geachte OUT,

Bij deze verklaren wij BWR jullie de oorlog, dit vanwege de laffe aanvallen op onze inactieve spelers.

Have fun


Vriendelijke groet,
KADAFFY De EERSTE
 

DeletedUser30190

Guest
Zwakke plekken aanpakken dat is een tactiek in dit spel, als je een zwak front kan aanpakken ga je je troepen niet verspillen met op een vol front te blijven bashen.
Het is aan jullie deze zwakke punten eruit te halen en niet aan ons om deze niet aan te pakken.

inderdaad

Is gebasseerd op de oorlogsverklaring vanuit jullie kant:

Daar staat dat de oorlog verklaring het gevolg is van het aanvallen op inactieve spelers, niet dat het niet mag. Maar het is natuurlijk niet zonder het gevolg van aanvallen van onze kant.
 
Bovenaan