Open brief aan de BWR leiding

DeletedUser53396

Guest
Ik snap je opmerking over gezond verstand wel, want je edelpogingen op mij zijn nog maar matig.

http://nl20.tribalwars.nl/public_report/854ba4b9496f43afaacb6a15facad666


Aah gezellig 2 bwr'ers, wat vinden jullie hier nou van? Ben ik wel benieuwd naar, verschrikkelijke zijn reactie is ronduit lachwekkend dus hoop op een beter antwoord van jullie kant.

Geachte leiding BWR,

Hevig verontrust over het feit dat ik heb geconstateerd dat u de BWR speler Ricow heeft terug geplaatst naar uw tweede stam Order schrijf ik u dit bericht.
Ik zou u en uw stam graag een verzoek willen doen, maar daar zal ik later op terug komen.

Wij als stam Out hebben een reputatie hoog te houden en dit doen wij met plezier.
Alleen dit wordt een beetje verziekt door de acties van uw stam.

Hierbij dien ik dan ook een klacht in dat wij niet normaal van onze statistieken kunnen genieten. En stellen dus ook de acties van BWR niet op prijs, wij hopen op een vriendelijke vergoeding in bijvoorbeeld ondersteuning op onze dorpen. Vergoeding in grondstoffen zou ook mogen, wilt u van te voren wel even met ons contact opnemen zodat wij kunnen aangeven waar u uw troepen en grondstoffen kan onderbrengen.

Dan kom ik nu bij ons verzoek. U hebt ons geïnformeerd dat wij geen inactieve leden van uw stam mogen aanvallen. Dit werd door uw stam als laffe aanvallen gezien. Om daarom misverstanden in de toekomst te voorkomen vraag ik u om een verzoek.
Zou u netjes alle actieve leden van de stam BWR onder elkaar in een bericht kunnen opstellen en deze naar elke Out speler kunnen sturen. Zo weten wij in de toekomst welke leden wij kunnen aanvallen zodat wij niet valselijk beticht worden over het feit dat wij inactieve leden aanvallen. Wij vinden het namelijk ook erg spijtig voor u als u elk lid dat wij aanvallen naar order moet verplaatsen. Daar is voor u natuurlijk ook geen beginnen aan.

Een andere optie is natuurlijk dat u alle inactieve leden van de stam BWR terug plaatst naar Order, maar ik weet niet of u dan nog wel genoeg leden overhoud. Wij zijn ook beschikbaar om uw inactieve leden te internen als u er toch vanaf wilt.

Ik hoop op een positieve reactie en kijk er nu al naar uit,


Hoogachtend,

OUT! Allen Actief
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt, maar ik heb wel een mening. De verschrikkelijke is een smeerlap, die een goede leider probeert te zijn. Maar hard faalt op bepaalde vlaktes, zijn manier van communiceren, zijn offeringmethodes. Dat zijn de dingen die het eerst in me op komen. Clucluc was de persoon die dat dan weer goed maakte met zijn personelijkheden en zijn manier van leiding geven. Maar helaas is die er niet meer. ( of was, ben al bijna een maand weg )

Iets meer on-topic en op jou vraag gericht, geen idee of dit te maken heeft met statistieken mooi houden, maar indien dat zo is, dan heb ik er wel een mening over.

Edit :

Over Verschrikkelijke, dat zijn, zijn minpunten naar mijn mening. Maar verder een prima leider. Maar hij is een klootzak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Wat is er dan wel goed aan hem als ik vragen mag, aangezien niemand van bwr hier een fatsoenlijk woordje voor hem over heeft.
 

DeletedUser53396

Guest
Wat is er dan wel goed aan hem als ik vragen mag, aangezien niemand van bwr hier een fatsoenlijk woordje voor hem over heeft.

Haal dat van bwr maar weg ;)

@banned and outlaw, thanks voor je mening

Speel je trouwens niet meer? Misschien je handtekening even aanpassen, beetje verwarrend
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat is er dan wel goed aan hem als ik vragen mag, aangezien niemand van bwr hier een fatsoenlijk woordje voor hem over heeft.

Ik ben voornamelijk in negatiefe zin met hem in contact gekomen, daarnaast heb ik ook nog nooit in BWR gezeten al zeggen ze dat Order eigenlijk BWR is. Terwijl we samen enkel het café hadden en zo nu en dan een regionale actie.
 

DeletedUser52567

Guest
Ik ben voornamelijk in negatiefe zin met hem in contact gekomen, daarnaast heb ik ook nog nooit in BWR gezeten al zeggen ze dat Order eigenlijk BWR is. Terwijl we samen enkel het café hadden en zo nu en dan een regionale actie.

Het klopt idd dat het cafe werd gedeeld met Order.
Maar er was meer.
Order werd (of word nog steeds) geleid door verschikkelijke via een VV account.
Plus dat Order het appeltje voor de dorst is voor BWR.

BWR geeft geen moer om zijn leden, ieder lid is per direct vervangbaar.
De spelers binnen BWR zijn niet belangrijk, alleen hun punten.

Order is niets meer dan een buffer voor BWR en het is om de donder wel een pot nat.
Met de grote stam acties word Order ingezet.
En voor wie??
 

DeletedUser

Guest
Het klopt idd dat het cafe werd gedeeld met Order.
Maar er was meer.
Order werd (of word nog steeds) geleid door verschikkelijke via een VV account.
Plus dat Order het appeltje voor de dorst is voor BWR.
( Niet mee eens, wanneer jij je 'bewijst' kom je BWR in. Maar de tijds duur is wel erg lang.

BWR geeft geen moer om zijn leden, ieder lid is per direct vervangbaar.
De spelers binnen BWR zijn niet belangrijk, alleen hun punten.
Niet mee eens, er zijn wel bepaalde leden die meer te zeggen hebben dan andere leden. Maar dat zijn de personen die nu weg zijn, gelukkig. ( een vampire en een chicago5 ) Ik snap uberhaupt niet dat ze een persoon als chicago binnen hebben kunnen halen, wat is dat een dorps gek zeg !

Order is niets meer dan een buffer voor BWR en het is om de donder wel een pot nat.
Met de grote stam acties word Order ingezet.
En voor wie??
Is dat niet de bedoeling dan ? Iedereen die in Order zit, weet waarom ze daar zitten en met welke doel. En aangezien ze er nog inzitten, zullen ze hen functie/rol wel geaccepteerd hebben. Daar is niks mis mee.
..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30190

Guest
Aah gezellig 2 bwr'ers, wat vinden jullie hier nou van? Ben ik wel benieuwd naar, verschrikkelijke zijn reactie is ronduit lachwekkend dus hoop op een beter antwoord van jullie kant.

De mening over BWR is al gevormd op dit AF en de brief geeft dit weer. Out heeft tot nu toe goed gedaan. Ze zoeken onze zwakke plekken op en zorgen daar voor goede resultaten. Wij hebben aangegeven dat we daarom de oorlog verklaren en terug gaan aanvallen.
Het punt van ricow snap ik wel en qua ligging van deze speler heb ik ook niet begrepen waarom deze in eerste plaats in BWR kwam. Dus dit kan ik niet weerleggen.

Het stukje over dat zij geen inactieve spelers mogen aanvallen is nergens op gebaseerd (zover ik weet), er is alleen aangegeven dat als ze hiermee doorgaan, ze aanvallen kunnen verwachten.

Voor een mooie lijst van inactieve en actieve spelers zijn genoeg tools voor om hier zelf achter te komen. Dus wens ze veel succes hiermee.
 
Bovenaan