Open brief aan de BWR leiding

Reactiescore
4
Om te beginnen is je eerste woord al verkeerd.

Waarom mijn kop laten zien, ben aanwezig, dat is voor mij al genoeg.

Mijn kop in het zand steken? leg nader uit aub?

En ik zeik niet mensen af maar een mens, en dat is enkel door zijn reactie.
Voor de rest heb ik geen problemen met hem of iemand.
Als je iets wil zeggen over anderen moet je zorgen dat je zelf niet dezelfde fouten hebt begaan.

Als jij iets wilt zeggen zorg dan dat je juiste informatie hebt en anders mag je terug onder je steen.
Ik kan niet ruiken wie wat is he ? van mij part zitten er hier dieren ipv. mensen maakt mij vrij weinig uit ;)

Aanwezig zijn is al te veel voor je blijkbaar,
 

DeletedUser57892

Guest
En dan gaan ze vragen waarom er alleen para leden op het AF zitten :s ze pesten hier iedereen weg :(
 

DeletedUser62454

Guest
En de nieuwe bazen stam *L*
Ruled hier!
Para? = Oud.= Het enige lid is conducted hero vandaar ook de naam verandering :p
 

DeletedUser

Guest
Het vertrek van chicago5 wilt waarschijnlijk veel zeggen over de interne zaken binnen BWR :). Toch iemand die nog iets van deze wereld wilt maken!
 

DeletedUser57892

Guest
Ik zeg spion of een speler met een gezond verstand.
 

DeletedUser

Guest
Eigenschappen
Stamnaam: Outlaws!
Tag: Out!
Aantal leden: 1
Punten van de 40 beste spelers: 1.237.451
Puntentotaal: 1.237.451
Puntengemiddelde: 1.237.451

Ow een 2e out.. alleen dan vanuit BWR bedacht.. zwakjes zeg... :mad:
 

DeletedUser53052

Guest
Volgens mij doet BWR het nog altijd prima, toch ?
Speel nu ongeveer al een jaartje niet meer op W20. BWR in oorlog met een of andere stam ? Outlaws neem ik aan ?
 

DeletedUser56594

Guest
Volgens mij doet BWR het nog altijd prima, toch ?
Speel nu ongeveer al een jaartje niet meer op W20. BWR in oorlog met een of andere stam ? Outlaws neem ik aan ?

Lol nee, BWR recruite leden met veel punten en kickt spelers die dorpen verliezen. Een stam die veel kleiner is ownt ze :D.
Outlaws idd.

Zijde 1:
Stammen: BWR, BWR-MB, Order
Zijde 2:
Stammen: Out

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 82
Kant 2: 285
Verschil: 203

chart
 

DeletedUser53052

Guest
Jammer. Wel zie ik dat Order ervoor zorgt dat het verschil hard naar boven gaat. Als we dat eraf trekken is het verschil nog redelijk beperkt. Wel mooi bezig, zo'n klein stammetje tegen een hele clan ;)
 

DeletedUser57892

Guest
Het is de tegenover gestelde versie van Order op w4 ^^ ik zou even een kaartje maken voor de gezeligheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56594

Guest
Jammer. Wel zie ik dat Order ervoor zorgt dat het verschil hard naar boven gaat. Als we dat eraf trekken is het verschil nog redelijk beperkt. Wel mooi bezig, zo'n klein stammetje tegen een hele clan ;)

Aantal spelers uit BWR die geownt werden zijn naar Order gezet, vandaar ;).
 

DeletedUser

Guest
Aantal spelers uit BWR die geownt werden zijn naar Order gezet, vandaar ;).
Of zoals king richard bij FUA.

Wordt van FUA naar order verplaatst omdat hij veel dorpen verliest. Wordt uit order gezet omdat hij nog meer verliezen maakt XD
 
Bovenaan