Opdracht BW

DeletedUser75901

Guest
kan ik de opdracht voor de burgerwacht ook op een of andere manier skippen?
 
Reactiescore
1.367
kan ik de opdracht voor de burgerwacht ook op een of andere manier skippen?

Niet dat ik weet... Heb hem nu er nog altijd staan terwijl ik 10 dorpen heb en hem niet kan activeren ookal zou ik willen
:p
 
Reactiescore
746
Niet dat ik weet... Heb hem nu er nog altijd staan terwijl ik 10 dorpen heb en hem niet kan activeren ookal zou ik willen
:p

Support ticket indienen.

Verder, waarom zou je hem willen skippen?
Sinds de questwijziging in 2016 activeer je niet meer werkelijk burgerwacht bij de eerste klik (tijdens deze quest) maar activeer je hem.

Het is zowaar een twee-klik systeem geworden: activeren en oproepen. Bij het activeren wordt de quest vervolledigd, en je verliest dus ook geen grondstoffen meer. :)
 
Reactiescore
1.367
Support ticket indienen.

Verder, waarom zou je hem willen skippen?
Sinds de questwijziging in 2016 activeer je niet meer werkelijk burgerwacht bij de eerste klik (tijdens deze quest) maar activeer je hem.

Het is zowaar een twee-klik systeem geworden: activeren en oproepen. Bij het activeren wordt de quest vervolledigd, en je verliest dus ook geen grondstoffen meer. :)


Ik weet dat het een twee klik systeem is :)
Ik speelde enkel op de APP de eerste paar dagen en die geeft het niet heel duidelijk aan als je een opdracht moet doen. Maar ach tis minder dan 500gs, zoveel maakt me dat niet uit :)
 
Reactiescore
2.506
Ik weet dat het een twee klik systeem is :)
Ik speelde enkel op de APP de eerste paar dagen en die geeft het niet heel duidelijk aan als je een opdracht moet doen. Maar ach tis minder dan 500gs, zoveel maakt me dat niet uit :)

Bij de start is elke gs er eentje toch? Dus vrij belangrijk.
 

DeletedUser75901

Guest
Heb de gok gewaagd en kan het nu bevestigen! had ik dit maar eerder geweten :( had een heleboel gs gescheeld!
 
Reactiescore
2.506
Dus als ik er nu op klik activeer ik n niet maar voltooi ik wel de opdracht?

Correct, bij de eerste klik(dus om de opdracht te voltooien) activeer je dat je de burgerwachtfunctie in de toekomst kan gebruiken. Dus niet de daadwerkelijke burgerwacht in de vorm van meer troepen(burgers) of gs-productie vermindering.
 
Bovenaan