op zoek naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik weet niet of dit hier past (zo niet sorry hiervoor en slotje) maar dit zou misschien een leuke aangelegendheid zijn om de zogezegde "noobs" eens aan het woord te laten en te worden bijgestuurd door de "pro's"
ikzelf ken niet al te veel van dit spel en stop rap door tegenslagen (die vaak aan mezelf te wijten zijn)
bij deze zou dit een idaal gedeelte zijn waar spelers zoals ik op zoek kunnen gaan (al dan niet met hulp van betere spelers) naar bijvoorbeeld betere stammen in de buurt of betere spelers in de buurt waarmee contacten kunnen worden gelegd op deze wereld.
zo kunnen ook de mindere spelers eens geholpen worden en kan het ook leuker worden voor de "pro's"; het niveau zal misschien zelfs stijgen.


mijn situatie; 525|259) C25
niet echt het puntenaantal om al ergens deftig in te geraken maar wat zouden potentiële stammen zijn in de buurt of potentiële vijanden

noot: ben na tijdje stoppen op w16 gisteren terug begonnen hier in de hoop het verder te schoppen

mvg joeri
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet of dit hier past (zo niet sorry hiervoor en slotje) maar dit zou misschien een leuke aangelegendheid zijn om de zogezegde "noobs" eens aan het woord te laten en te worden bijgestuurd door de "pro's"
ikzelf ken niet al te veel van dit spel en stop rap door tegenslagen (die vaak aan mezelf te wijten zijn)
bij deze zou dit een idaal gedeelte zijn waar spelers zoals ik op zoek kunnen gaan (al dan niet met hulp van betere spelers) naar bijvoorbeeld betere stammen in de buurt of betere spelers in de buurt waarmee contacten kunnen worden gelegd op deze wereld.
zo kunnen ook de mindere spelers eens geholpen worden en kan het ook leuker worden voor de "pro's"; het niveau zal misschien zelfs stijgen.


mijn situatie; 525|259) C25
niet echt het puntenaantal om al ergens deftig in te geraken maar wat zouden potentiële stammen zijn in de buurt of potentiële vijanden

noot: ben na tijdje stoppen op w16 gisteren terug begonnen hier in de hoop het verder te schoppen

mvg joeri

Het is nog wat te vroeg om over die dingen uitspraken te doen denk ik.
Wat vooral belangrijk is in het begin is dat je de juiste keuzes maakt in wat je bouwt en wat je rekruteert, je zou eens wat start-up guides kunnen opzoeken om te kijken wat een veelgebruikte start is (ik weet niet of je dat al doet). Misschien dat je niet een perfecte start hebt, maar het helpt je vaak om betere start te maken dan je omgeving en dus de beginfase te overleven, wat veel spelers niet doen ;)
 

DeletedUser53740

Guest
Gwn naar lc gaan en farmen moeilijk is dat niet hea ?
 

DeletedUser

Guest
Het is nog wat te vroeg om over die dingen uitspraken te doen denk ik.
Wat vooral belangrijk is in het begin is dat je de juiste keuzes maakt in wat je bouwt en wat je rekruteert, je zou eens wat start-up guides kunnen opzoeken om te kijken wat een veelgebruikte start is (ik weet niet of je dat al doet). Misschien dat je niet een perfecte start hebt, maar het helpt je vaak om betere start te maken dan je omgeving en dus de beginfase te overleven, wat veel spelers niet doen ;)

doe ik reeds en het helpt inderdaad naast de geringe "ervaring die ik zelf reeds opdeed(het is niet de eerste keer dat ik op tw kom)het is niet, die startfases vormen nooit een groot probleem het is vanaf een dorp of 4 dat het moeilijk wordt om spelers te blijven tegenhouden toch bedankt ;)

Misschien hier eens kijken : Noobs in nood
bedankt hoor, of het nu sarcastisch bedoelt is of niet
 

DeletedUser40402

Guest
doe ik reeds en het helpt inderdaad naast de geringe "ervaring die ik zelf reeds opdeed(het is niet de eerste keer dat ik op tw kom)het is niet, die startfases vormen nooit een groot probleem het is vanaf een dorp of 4 dat het moeilijk wordt om spelers te blijven tegenhouden toch bedankt ;)


bedankt hoor, of het nu sarcastisch bedoelt is of niet

Nee, is echt een groep goede spelers die mindere spelers wil opleiden :p
 

DeletedUser

Guest
Gwn naar lc gaan en farmen moeilijk is dat niet hea ?
hoe je moet farmen enzo dat weet ik ook al enkele "seconden":)speer::bijl::licht::ridder:), neen het gaat er hier eigelijk eerder over hoe de situatie is in je buurt en om deze hier te kunnen bespreken (als individu en niet als stam met polietieke prietpraat en propaganda) en daar heeft jelliebellie wel een punt dat het misschien wat vroeg is.
trouwens laat men intro geen weerhouden zijn voor spelers in de top die elkaars ligging willen bespreken

Nee, is echt een groep goede spelers die mindere spelers wil opleiden :p

idem als bij "award" maar toch bedankt he:)
 

DeletedUser

Guest
Als je hulp zoekt zijn er verschillende opties:

Je kan zoals gezegd de Noobs In Nood pagina eens lezen en een van hun medewerkers te Pm'en.

Hier zie je wie je kan Pm'en.


Als je een stam zoekt kan je beter Hier een topic maken of gewoon ingame bij een stam solliciteren.

Ook kan je de hulppagina eens doorlezen.

Ook hebben we een Wikipagina waar ook heel wat informatie te vinden is.


Je hebt nu de keuze uit verschillende mogelijkhede en ik sluit dus dit topic.


Groeten,

Zolid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan