Op zoek naar Stam plaatje en Account

Reactiescore
2
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een stam plaatje voor onze stam op de net server en ook mijn account daar.

Onze stam heet "The Cool Kids" dus laat jullie gaan, sta open voor alles maar laat de naam er gewoon op staan.
Dan ben ik ook nog op zoek naar een plaatje voor mijn account met de naam "Thaud" en bij deze zou ik graag een mythisch wezen hebben, een draak, minotaur, ...
Als het mogelijk is met een rode kleur er in.

Ik heb geen idee wat de prijzen zijn maar heb nog 1500PP staan dus dit is het max voor deze 2 ;)

Kusjes,
Thaud
 
Reactiescore
603
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een stam plaatje voor onze stam op de net server en ook mijn account daar.

Onze stam heet "The Cool Kids" dus laat jullie gaan, sta open voor alles maar laat de naam er gewoon op staan.
Dan ben ik ook nog op zoek naar een plaatje voor mijn account met de naam "Thaud" en bij deze zou ik graag een mythisch wezen hebben, een draak, minotaur, ...
Als het mogelijk is met een rode kleur er in.

Ik heb geen idee wat de prijzen zijn maar heb nog 1500PP staan dus dit is het max voor deze 2 ;)

Kusjes,
Thaud
1. De tekst:
2. Kleurencombinatie(s)
3. Thema:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
6. Prijs/gift:
7. Favoriet tot nu toe:


Maakt het wat overzichtelijker :)
 
Reactiescore
2
Stamplaatje :
1) The Cool Kids
2) Geen vereisten
3) Wat "coole jongeren" , soort cover van een rap album, je begrijpt wel wat ik bedoel
4) /
5) /
6) 300? Valt te bespreken
7)/

Persoonlijk plaatje:
1) Thaud
2) Rood/zwart
3) Mythisch/Evil
4)/
5) 300, als het echt dik is tot 400 PP
6)/
7)/

Mijn excuses, is weer ff geleden dat ik dit forum heb gebruikt :D
Kusjes,
Thaud
 
Reactiescore
464
HptnkaH.png
26Bqf4o.png
L6PEDeC.gif
 
Bovenaan