op zoek naar een co-speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hallo allemaal,
ik ben falco en ben een ervaren speler van w6
ik ben daar in fusie gegaan en speel samen met me co onder de naam dj jamster

ik zou graag met iemand samen willen spelen op w7
omdat ik daar mensen ken en weet welke stammen er een beetje met elkaar in oorlog zijn ..

helaas kan ik zelf geen account meer aanmaken daar ,dus heb je interesse in een co-speler stuur me een pm

gr falco
 

DeletedUser

Guest
hallo allemaal,
ik ben falco en ben een ervaren speler van w6
ik ben daar in fusie gegaan en speel samen met me co onder de naam dj jamster

ik zou graag met iemand samen willen spelen op w7
omdat ik daar mensen ken en weet welke stammen er een beetje met elkaar in oorlog zijn ..

helaas kan ik zelf geen account meer aanmaken daar ,dus heb je interesse in een co-speler stuur me een pm

gr falco

Beste,

Als je mensen kent op W7 moet je toch ook snel kandidaten vinden?
Maakt het je trouwens niet uit in welke stam je terecht komt? Of wil je net tegen je kameraden knokken? Je geeft immers aan de situatie op W7 te kennen...en er veel spelers te kennen, dus moet je toch weten welke stam(men) je voorkeur(en) geniet(en).

Of maakt dat allemaal niet uit omdat het toch de bedoeling om gewoon snel aan de haal te gaan met een (of meerdere) accounts?

Of maakt het je niet uit omdat je de stam waarin je terecht komt, plant te verraden?

Je geeft erg weinig informatie en de informatie die je wel vrijgeeft geeft aanleiding tot nogal dubieuze interpretaties...

Misschien nog wat aan je beginpost polijsten...

Vriendelijke groeten,

Gilga
 

DeletedUser18986

Guest
gilga lees het net anders: hij zoekt een account om mee te nemen naar een andere stam of een account dat als spy account kan gaan dienen. een andere uitleg kan ik er niet van maken.
 

DeletedUser30507

Guest
hier is een sub-forum voor. Graag daar nog eens proberen.

mvg,
Jorn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan