Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Reactiescore
461
Lmfao, dit is weer is lekker gebaseerd op pure saus. Moeten wel toegeven dat ik met Flex beurs-snipe-sessies hebben gedaan, hij op steam, ik op browser. Zoveel mogelijk gs proberen te snipen op de markt, dat heet tactisch. (en heel veel fun gehad met die gekkerd van een Flex in een discord call xD)
Dat mensen sneller gs snipen dan jullie dat doen, heeft met jullie activiteit, reactiesnelheid & techniek te maken, dus next time think twice als je accounts zwart probeert te maken met het labeltje ''abuse-acc.'' Bij voorbaat dank!

Kusjes!
Ik hoop dat dit sarcastisch is
 
Reactiescore
3
Hmmm wat lees ik hier allemaal, beschuldigen van iets dat niet eens fout zou zijn moesten we het doen... anyways zoals reeds gezegd zijn wij allemaal premade van w77 (ga gerust even opzoeken). We hebben ons bij elkaar gelegd om op w78 pp te farmen. Als je dan op 7 velden van je iemand ziet liggen die bijna een AH heeft dankzij sterke groei dan ga je uiteraard een gesprek starten. Grondstoffen afgeven zou ik nooit doen, dan steek ik liever mijn tijd niet in die wereld hoor. Je zit hier dus helemaal fout!

Mvg,
TimQuicky
 
Reactiescore
1.019
zoals ik al aanhaalde ze zijn allemaal jaloers, dus gaan ze maar proberen diegene die er tijd / moeite in steken zwart te maken voor no reason.
 
Reactiescore
1.075
Tja dat hij er om bekend staat kan ik niet veel aan veranderen. Hierbij wat screens van mijn kant uit want tja dan zal ik mijn eigen statements maar even staven.

Dat is net mn punt? Ik hoop dat je snapt dat wanneer er vrij gs verstuurd word je topverkoper award niet omhoog gaat.
 
Reactiescore
155
W75,w76 en w77 solo pp zitten farmen als nog geen 1jaar spelende speler, zonder spelers die droptjes lieten weten...

Ik snap niet dat er zoveel over klagen terwijl je het gewoon zelf kan doen?
2-3 dagen no life tw’en in 6 weken tijd valt best wel mee hoor...
 

Bijlagen

  • 52EEE28A-990E-4972-BFC4-062F461FCC05.jpeg
    52EEE28A-990E-4972-BFC4-062F461FCC05.jpeg
    77,3 KB · Weergaven: 87
Reactiescore
1.380
W75,w76 en w77 solo pp zitten farmen als nog geen 1jaar spelende speler, zonder spelers die droptjes lieten weten...

Ik snap niet dat er zoveel over klagen terwijl je het gewoon zelf kan doen?
2-3 dagen no life tw’en in 6 weken tijd valt best wel mee hoor...

Waarom zie ik daar niks van haha
 
Reactiescore
155
Omdat het niet zoveel met TW spelen te maken heeft. Het is slechts een manier om jezelf gemakkelijker door te start te kunnen loodsen d.m.v. GS kopen en bouwtijden halveren, je koopt je daarmee letterlijk een weg omhoog.

Ja en het punt is? Iedereen kan het doen toch? Hoef je geen euro aan te verdoen...

Er zit toch wel taktisch inzicht aan? Je kan pp wasten, deftig pp farmen...

Als ik soms hoor hoe sommige bezig zijn met de beurs te snipen kan ik het heel begrijpen dat ze nooit gs kunnen snipen...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.226
Ja en het punt is? Iedereen kan het doen toch?

Je ziet toch wel in dat je dan in een cirkel gaat belanden die niet zoveel meer met het spelletje te maken heeft, het wordt dan gewoon wie het meeste gaat spenden eindigt het hoogste. Dit staat veel mensen tegen, ongeacht ze het kunnen doen of niet kunnen doen. Jij vraag waarom mensen klagen ik gaf je slechts een reden waarom ik verschillende klachten hoor. Staat iedereen vrij om het spel te spelen zoals hij/zij dat wilt maar mensen hebben nu eenmaal snel een mening over iets.
 
Reactiescore
461
Alsof pp farmen tegenwoordig een skill is.. sad.
Wie zou er de eerste bb edelen ?
 
Reactiescore
155
Je ziet toch wel in dat je dan in een cirkel gaat belanden die niet zoveel meer met het spelletje te maken heeft, het wordt dan gewoon wie het meeste gaat spenden eindigt het hoogste. Dit staat veel mensen tegen, ongeacht ze het kunnen doen of niet kunnen doen. Jij vraag waarom mensen klagen ik gaf je slechts een reden waarom ik verschillende klachten hoor. Staat iedereen vrij om het spel te spelen zoals hij/zij dat wilt maar mensen hebben nu eenmaal snel een mening over iets.

Ik was er vroeger ook tegen hoor...
Maar het is nu eenmaal een onderdeel van het spel... De cirkel is er al.

Maar zoals je zegt iedereen staat vrij er aan mee te doen of niet , kopen , farmen of geen pp gebruiken.

Meningen mogen maar dan moeten ze krachtig zijn en niet zoals de topicstarter die co is op accounts die genoeg pp spenderen?
 
Reactiescore
1.380
Je ziet toch wel in dat je dan in een cirkel gaat belanden die niet zoveel meer met het spelletje te maken heeft, het wordt dan gewoon wie het meeste gaat spenden eindigt het hoogste. Dit staat veel mensen tegen, ongeacht ze het kunnen doen of niet kunnen doen. Jij vraag waarom mensen klagen ik gaf je slechts een reden waarom ik verschillende klachten hoor. Staat iedereen vrij om het spel te spelen zoals hij/zij dat wilt maar mensen hebben nu eenmaal snel een mening over iets.

Dat is niet waar maat. Kijk op W75 genoeg toppers in de top die het gaan afleggen terwijl ze het meeste pp uitgegeven hebben. Daarbij ook genoeg toppers die nauwelijks pp uitgegeven hebben die in de top staan. Het komt er allemaal aan met wie je in de stam zit en dat je wat geluk moet hebben met je ligging en stamspelers.
 
Reactiescore
1.226
Dat is niet waar maat. Kijk op W75 genoeg toppers in de top die het gaan afleggen terwijl ze het meeste pp uitgegeven hebben. Daarbij ook genoeg toppers die nauwelijks pp uitgegeven hebben die in de top staan. Het komt er allemaal aan met wie je in de stam zit en dat je wat geluk moet hebben met je ligging en stamspelers.


Ik had het voornamelijk over de startfase, verder in de wereld nivileert het een stuk meer.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik was er vroeger ook tegen hoor...
Maar het is nu eenmaal een onderdeel van het spel... De cirkel is er al.

Maar zoals je zegt iedereen staat vrij er aan mee te doen of niet , kopen , farmen of geen pp gebruiken.

Meningen mogen maar dan moeten ze krachtig zijn en niet zoals de topicstarter die co is op accounts die genoeg pp spenderen?

Stel je niet aan joh mens
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
zoals ik al aanhaalde ze zijn allemaal jaloers, dus gaan ze maar proberen diegene die er tijd / moeite in steken zwart te maken voor no reason.

Hoezo zwart maken, als pp onderdeel van het spel is zijn katas dat ook?

Bovendien is niemand jaloers op een naar rang 1 gekochte ranking zoals il leone deze wereld
 
Bovenaan