Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Deleted User - 487966259

Guest
Zelfkennis had Bram alleszins wel. Anders noem je jezelf niet 'The Ripper' op t AF
 
Reactiescore
1.075
Lijkt mij een goed idee om vnaf nu af aan elke wereld weer kata stammen te maken en elke speler die zijn kop boven het maaiveld steekt door PP abuse naar 0 te gooien.

Nja scheelt dat t deze wereld niet eens door ppabuse komt maar gewoon door het feit dat leone (en de rest wss ook) 6 abuse accs heeft waar continu gs richting leone gestuurd word.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nja scheelt dat t deze wereld niet eens door ppabuse komt maar gewoon door het feit dat leone (en de rest wss ook) 6 abuse accs heeft waar continu gs richting leone gestuurd word.

Klopt ook ja, zonde.
 
Reactiescore
1.380
Nja scheelt dat t deze wereld niet eens door ppabuse komt maar gewoon door het feit dat leone (en de rest wss ook) 6 abuse accs heeft waar continu gs richting leone gestuurd word.

Dit is wel triest als dit gebeurd.
Snap ook niet waarom dit mogelijk is tbh. Niet in het begin, want je kan dan wel met 10 man starten en dit doen.
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
167
Nja scheelt dat t deze wereld niet eens door ppabuse komt maar gewoon door het feit dat leone (en de rest wss ook) 6 abuse accs heeft waar continu gs richting leone gestuurd word.

Lmfao, dit is weer is lekker gebaseerd op pure saus. Moeten wel toegeven dat ik met Flex beurs-snipe-sessies hebben gedaan, hij op steam, ik op browser. Zoveel mogelijk gs proberen te snipen op de markt, dat heet tactisch. (en heel veel fun gehad met die gekkerd van een Flex in een discord call xD)
Dat mensen sneller gs snipen dan jullie dat doen, heeft met jullie activiteit, reactiesnelheid & techniek te maken, dus next time think twice als je accounts zwart probeert te maken met het labeltje ''abuse-acc.'' Bij voorbaat dank!

Kusjes!
 
Reactiescore
106
Denk tot nu toe of il leone of Against all odds

En dat zegt dan een speler met 21 punten....triest!

3c38f4b8bc59463383b51ed5d5471325.png
 
Reactiescore
1.075
Lmfao, dit is weer is lekker gebaseerd op pure saus. Moeten wel toegeven dat ik met Flex beurs-snipe-sessies hebben gedaan, hij op steam, ik op browser. Zoveel mogelijk gs proberen te snipen op de markt, dat heet tactisch. (en heel veel fun gehad met die gekkerd van een Flex in een discord call xD)
Dat mensen sneller gs snipen dan jullie dat doen, heeft met jullie activiteit, reactiesnelheid & techniek te maken, dus next time think twice als je accounts zwart probeert te maken met het labeltje ''abuse-acc.'' Bij voorbaat dank!

Kusjes!

Heeft weinig met activiteit, reactiesnelheid en techniek te maken, eerder met nog een leven willen hebben buiten elke 5 sec naar de beurs te moeten kijken.

Maar vind je het zelf ook niet bijzonder dat al je stamgenoten zowat enkel markt en gs'en uppen, dat terwijl geen enkel acc een topverkoper award heeft.
Als ik t goed zag hebben meeste accs nu gs 20 of meer en markt ruim voorbij de 10 dan is het toch wel vreemd dat er geen gs gekocht of verkocht word of op zn minst zelfs verhandeld.

Je mag het ook gewoon toegeven dat je boost hoor. Of je nu boost in pp of boostaccs zal voor 99% van de accs weinig verschil uitmaken.
 
Reactiescore
1.525
Bans en voor vragen rondom premium punten graag een supportje indienen, dit wordt niet besproken op het forum.
 
Reactiescore
290
Ik heb nog minder respect voor mensen die hun eigen boosten door andere accounts gs te laten versturen dan mensen die op de pp beurs zitten te snipen.
Je kan gemakkelijk tegenwoordig 10k pp minstens verdienen op een wereld. Dus enerzijds respect voor degene die enkele werelden zo pp gaan opsparen om ze erna te gaan uitgeven, vind ik nog een eerlijke manier.
Alleen heb je ook accounts zoals AAO die er zelf gewoon tering veel geld insteken nja.. ieder zijn keuze natuurlijk maar daar heb ik geen respect voor :) P2W-principe
 
Bovenaan