Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Congratz asap/alap voor het gebruiken van kata's op smederij. :like:
8a3fcf11fb37a1a61db764fd85e1bb95.png

:redface: :redface:
 
Reactiescore
22

Vermeldt er wel even bij dat dit een recap op ons dorp betreft, dus 0 toegevoegde waarde heeft, want staan geen troepen in. Hier heeft hij enkel zichzelf mee. Neemt niet weg dat dit niet gepast is en hij zal er op aangesproken worden door ons!
 
Reactiescore
108
Zie bijlage. In het verleden al eens op aangesproken toen ik, bij het hebben van zijn vv, ruim 200 kata’s per dorp zag staan.
Het is dus al een stuk minder maar zoals gezegd erop aangesproken.
Als het dorp in jullie bezit was werd hij uiteraard direct teruggegeven.
 

Bijlagen

  • A9D154A2-D24D-41B3-8A69-3A3D9CD85063.jpeg
    A9D154A2-D24D-41B3-8A69-3A3D9CD85063.jpeg
    324,6 KB · Weergaven: 67
Reactiescore
152
Wou net zeggen, heb account praktisch solo op 53 en 57 naar winst geleid (gelukkig paar co die er soms bij kwamen en actief waren) maar eigenaar was er enkel early game en midgame/end was hij er niet. Deed dan pp erop zetten zodat account zijn afwezigheid kon compenseren. Op 64 daarna geweigerd nog met hem te spelen en kon k daar met eigen account via VV zijn shit opruimen omdat dacht zelf zo goed was op 53 en 57.... Slechte herrineringen aan

Geboeg gezamelijke vv's met jou gedraaid op dat acc idd op 64, wat een inactiviteit van de bespelers daar telkens.
 
Reactiescore
108
uhm wat? als het dorp in ons bezit was had je het dorp teruggegeven? hoe werkt dat precies als het al in ons bezit zou zijn geweest?

Wellicht was mn post niet duidelijk. Wat ik bedoelde was:
Als het dorp in bezit was van cacturne en katlol neemt het dorp door met kata's te gooien dan lijkt het me fair het dorp vrijwillig terug te geven aan cacturne

In dit geval ging het om een dorp van Spherico (stamgenoot van Katlol). Die wordt gepakt door Cacturne en Katlol plaatst een recap waarbij hij kata's heeft gebruikt (20 stuks).

Dat praat de actie niet goed en hiervoor zou hij zijn excuses aan moeten bieden en stevige sancties bij de volgende keer. Maar een dorp afstaan zou in deze situatie niet nodig/gepast zijn, ons inziens. Mocht je daar anders over denken hoor ik het graag.
 
Reactiescore
3.540
Wellicht was mn post niet duidelijk. Wat ik bedoelde was:
Als het dorp in bezit was van cacturne en katlol neemt het dorp door met kata's te gooien dan lijkt het me fair het dorp vrijwillig terug te geven aan cacturne

In dit geval ging het om een dorp van Spherico (stamgenoot van Katlol). Die wordt gepakt door Cacturne en Katlol plaatst een recap waarbij hij kata's heeft gebruikt (20 stuks).

Dat praat de actie niet goed en hiervoor zou hij zijn excuses aan moeten bieden en stevige sancties bij de volgende keer. Maar een dorp afstaan zou in deze situatie niet nodig/gepast zijn, ons inziens. Mocht je daar anders over denken hoor ik het graag.

neuh t is goed hoor, zolang die het maar niet meer doet
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beter tag je in deze post alle andere accs in ews zodat ze niet meer zeuren dat we te traag groeien

Excuses Noah, mijn fout. Bij deze ook alle andere accounts van EWS genomineerd voor actie kata in je harses.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
108
En je raad het al de volgende trieste praktijken worden uitgehaald voor de leden van ASAP.

Het edelen van barbarendorpjes midden in ons cluster. Op dit moment loopt er een trein van een asap speler op dit dorp: 504|456. Op het moment van zenden nog een barbarendorp.

Is dit tegenwoordig de nieuwe generatie tw spelers of hebben die gasten geen fatsoen?
 

Deleted User - 487957763

Guest
En je raad het al de volgende trieste praktijken worden uitgehaald voor de leden van ASAP.

Het edelen van barbarendorpjes midden in ons cluster. Op dit moment loopt er een trein van een asap speler op dit dorp: 504|456. Op het moment van zenden nog een barbarendorp.

Is dit tegenwoordig de nieuwe generatie tw spelers of hebben die gasten geen fatsoen?
Tbh heb ik niet echt het idee dat ASAP leden de 'waarden en normen' van TW kennen. Heb je ze al een pm gestuurd hierover?
 
Reactiescore
108
Tbh heb ik niet echt het idee dat ASAP leden de 'waarden en normen' van TW kennen. Heb je ze al een pm gestuurd hierover?

Met die gasten valt niet te praten hoor. Je krijgt dit soort reacties. Dat zal met CF's niet anders zijn.

note: Het ging in de bijlage om in totaal 30-40 smederijlevels verdeeld over 3 dorpen.
1613474338537.png
 
Bovenaan