Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Reactiescore
15
Dat kan hoor, maar het verschil is dat dutchboy hier specifiek refeert naar het aantal PP dat hij op één (zijn eigen) account heeft opgebouwd, dus dan neem ik hierin andere accounts niet mee.

Doelde er vooral mee dat ik al 12 jaar ronddwaal op tribalwars. Ik heb verder ook niet de behoefte de discussie waar mijn pp vandaan komt te voeren, zo interessant is het nou ook weer niet.
 
Reactiescore
1.139
Verschil is dat in de tijd dat gefarmde PP nog overdraagbaar was er lang niet zo efficient en actief pp werd gefarmd per individueel account en het saldo per acc dus niet in de buurt komt met die van nu. De spelers die veel pakten toen startten gewoon met bijv. 10 accounts en stortten dat later op het hoofdaccount. En dat aantal is wel verwaarloosbaar denk ik.

Hmm je had toen dat nog was ook nog dik abusebare events gelijktijdig in de start.
aangezien je pp toen nog met spelers trade op basis van aanbiedingen.
daar was toen eens een event waar je spins voor % opslag kon krijgen.
echter de kosten voor een spin waren gebasseerd op je punten.
echter had ik een dorp met opslag 30 en markt reddelijk hoog en de rest van me dorp was niks.

Resultaat ik kon super goedkoop spinnen kreeg onbeperkt aantal % opslag en verkocht alles aan een of andere super pp abusser die op 1 veld van me lag heb daar paar 100k pp verdient destijds.
Echter speelde ik toen enkel classics en heb ik al me pp weg gegeven destijds omdat ik dacht ik ga toch nooit meer op pp abuse werelden spelen :oops:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Op Cacturne??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Cacturne vieze boosters katas aub
 
Reactiescore
2.433

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Cacturne is het boegbeeld van fair spel. Gelieve geen katapulten te sturen, maar grondstoffen
 
Reactiescore
0
Op elke andere wereld waar farmen aanstaat zou Banana al afgebrand zijn voor het overnemen van elk bbdorpje in de regio incl bonusdorpjes ;)
 
Reactiescore
1.016
Zijn gewoon hele goede spellers hoor!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb een bruin vermoeden dat het een nieuw hulpje van Shock is
 
Bovenaan