Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Reactiescore
2.064
Er zit een vreemd luchtje aan Flex.
 
Reactiescore
193
12 jaar en toch nog een bb als eerste dorp edelen. Verstand komt dan toch niet met de jaren precies...

Die weet na 12 jaar nog niet dat punten niet vechten en troepen wel :biggrin: (om een oud TW cliché uit de kast te halen).

Alles voor die shiny gouden badge die vermeldt dat hij de eerste met 2 dorpen was vermoed ik.
 
Reactiescore
1.693
Misschien een gekke vraag maar waarom speel jij dit spel überhaupt. Je zeikt alleen maar over dit spel. Elke wereld zie ik niks anders dan zeiken en ophitsen tegen andere spelers om jou negativiteit en anti spelplezier aan andere te geven. Misschien moet iedereen maar eens kata's op jou gooien misschien krijg jij er wel spelplezier door om je gebouwen elke keer weer opnieuw te moeten opbouwen.
Wat piep je? Je kan ze toch gewoon 10x halveren en voltooien?

Erg eerlijk tenopzichte van beginnende nieuwe spelers
 
Reactiescore
193
Knap dat jij weet hoeveel troepen ik heb.

Was duidelijk met een kwinkslag, ik neem aan dat je dat wel begrijpt.

Als je zo'n machtig leger had nam je over iets meer dan een dag wel een ander (spelers)dorp over in plaats van een kleine bb. Wat dat exact zegt over je troepen weet ik natuurlijk niet want ik kan niet op je account kijken :tongue:. Vandaar mijn theorie dat je het gedaan hebt voor de unieke achievement.
 
Reactiescore
216
had ik bijna verslagen, juist die corrupted mental niet , hij had te veel vriendjes... Tegen ik hem kon aanvallen had hij al zich goed gecluster edeldt (alle dorpen dat hij pakte waren zijn pp ezels die hij interneerde, ik kon hem niet aanvallen want ik verdeed wel troepen bij het clearen van dorpen en moest me kunnen verdedigen ook ) en dan lagen er nog steeds moraalbrekers en buffer vriendjes van hem in de weg :O
Laat me even iets verduidelijking geven, wij hebben net zoals een ander GS gekocht op de markt. Plus het feit dat wij maximum 10K PP hebben uitgegeven op w77. Het feit dat ik overal 'Vriendjes' heb zitten is puur omdat ik graag contacten leg. En voor zover ik weet is het nog steeds een Team spel. Optie's gaan bekijken wat het beste is. Welke stammen kunnen je meeste aanbieden en op welk vlak. Diplomatische amdere zaken. Het feit dat wij je ook een NAP voorgesteld hadden was puur zodat ook jij kans kreeg. En je eerlijk gezegd niet in mijn weg lag. Uitgenomen dat je een heel wispelturig persoon was denk ik dat je een leuke strijd hebt gehad op w77. Veel verder zou je niet gegaan kunnen zijn denk ik, en dan spreek ik niet over de skills die je beheerd maar over het feit dat je communicatie alles behalve was :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Reactiescore
1.892
Heb je overdraagbare PP ook meegenomen in je overwegingen? :)
Verschil is dat in de tijd dat gefarmde PP nog overdraagbaar was er lang niet zo efficient en actief pp werd gefarmd per individueel account en het saldo per acc dus niet in de buurt komt met die van nu. De spelers die veel pakten toen startten gewoon met bijv. 10 accounts en stortten dat later op het hoofdaccount. En dat aantal is wel verwaarloosbaar denk ik.
 
Reactiescore
1.226
wat je al een lange periode niet meer kan doen met gefarmde pp dus :p

Kan best zijn dat mensen weer terugkomen bij TW die voorheen PP hebben gefarmd. Als ik naar mijzelf kijk is dat wel het geval namelijk en ik sluit niet uit dat er meerderen zijn die weer (mede door corona) TW zijn gaan spelen met oude accounts.

Verschil is dat in de tijd dat gefarmde PP nog overdraagbaar was er lang niet zo efficient en actief pp werd gefarmd per individueel account en het saldo per acc dus niet in de buurt komt met die van nu. De spelers die veel pakten toen startten gewoon met 10 accounts en stortten dat later op het hoofdaccount. En dat aantal is wel verwaarloosbaar denk ik.

Ik heb nog overdraagbare PP op mijn account staan en ik denk dat ik niet de enige ben. Als je met 3 co's op een account speelt en allemaal bijvoorbeeld 5k PP overdraagbare PP overmaakt dan kom je al best een eind met de start.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.892
Ik heb nog overdraagbare PP op mijn account staan en ik denk dat ik niet de enige ben. Als je met 3 co's op een account speelt en allemaal bijvoorbeeld 5k PP overdraagbare PP overmaakt dan kom je al best een eind met de start.
Dat kan hoor, maar het verschil is dat dutchboy hier specifiek refeert naar het aantal PP dat hij op één (zijn eigen) account heeft opgebouwd, dus dan neem ik hierin andere accounts niet mee.
 
Bovenaan