Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Reactiescore
1.019
Hoezo zwart maken, als pp onderdeel van het spel is zijn katas dat ook?

Bovendien is niemand jaloers op een naar rang 1 gekochte ranking zoals il leone deze wereld
nou ik heb denk 20 pms, en at least het zelfde aantal mensen op discord die dit heel graag zelf hadden gehad. Dus wie is niemand?

daarnaast is kata een heel andere gradatie. Ik gooi bijvoorbeeld op w76 toch ook geen katas op je omdat je een event abused? Wat sws een veel grotere impact op de game heeft dan nu je startdorpje boosten met gefarnde pp uit vorige werelden
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
nou ik heb denk 20 pms, en at least het zelfde aantal mensen op discord die dit heel graag zelf hadden gehad. Dus wie is niemand?

daarnaast is kata een heel andere gradatie. Ik gooi bijvoorbeeld op w76 toch ook geen katas op je omdat je een event abused? Wat sws een veel grotere impact op de game heeft dan nu je startdorpje boosten met gefarnde pp uit vorige werelden

Gooi dan
 
Reactiescore
1.690
katas horen gewoon bij het spel. wie nu huilt om katagebruik is een beetje laag bij de grond want dit hele spel is oneerlijk geworden dus niet huilen als er iets niet oneerlijks tegen jou gebruikt wordt.
 
Reactiescore
1.075
Ja en het punt is? Iedereen kan het doen toch? Hoef je geen euro aan te verdoen...

Er zit toch wel taktisch inzicht aan? Je kan pp wasten, deftig pp farmen...

Als ik soms hoor hoe sommige bezig zijn met de beurs te snipen kan ik het heel begrijpen dat ze nooit gs kunnen snipen...

Of hoe hoog hun mijntjes staan in verhouding met elkaar...


Zal wel komen omdat je een new genner bent dat je het punt niet snapt.
 
Reactiescore
2.039
zoals ik al aanhaalde ze zijn allemaal jaloers, dus gaan ze maar proberen diegene die er tijd / moeite in steken zwart te maken voor no reason.
iK bEn FleX Ik kAn VeT GoED StaRtEn

Vandaar dat elke wereld bij je eerste 10 overnames allemaal eigen accounts er tussen staan
 
Reactiescore
1.690
Er zit wel degelijk skill in op gebouwen halveren en om de 2 minuten de beurs checken of er gs te vinden zijn. Waar heeeeft iedereen het toch over
 
Reactiescore
1.380
Er zit wel degelijk skill in op gebouwen halveren en om de 2 minuten de beurs checken of er gs te vinden zijn. Waar heeeeft iedereen het toch over

Misschien een gekke vraag maar waarom speel jij dit spel überhaupt. Je zeikt alleen maar over dit spel. Elke wereld zie ik niks anders dan zeiken en ophitsen tegen andere spelers om jou negativiteit en anti spelplezier aan andere te geven. Misschien moet iedereen maar eens kata's op jou gooien misschien krijg jij er wel spelplezier door om je gebouwen elke keer weer opnieuw te moeten opbouwen.
 
Bovenaan