Oorlogsverklaring Auxiliante Deo Vs Onix

Reactiescore
3.540
Ze willen zelfs al buiten de stam interne om zo een achterstand op te bouwen. Ze hebben me gevraagd of ik op een acc in Aux D wil spelen door mijn deffende werk voor zover dat kon :p.

Denk dat de speler in kwestie mijn forum post hier niet leest in ieder geval :p.

P.s. Iemand van onix vv nodig voor het deffen in deze zenuwslopende spannende oorlog?

Je hebt een trein gesniped dus je bent automatisch beter dan 80% van Aux D. :p
 

DeletedUser79644

Guest
wordt er eigenlijk wel oorlog gevoerd?

Ik denk dat je dit hele gebeuren niet echt begrijpt. Voor ons (Onix) is dit geen oorlog, het is een persoonlijke vete van Fetusje. Het enige wat hij wou bewijzen is dat hij "sterker en beter" is dan mij, maar voorlopig heeft hij zelf nog niets gedaan buiten welgeteld 1 klein cleartje van mij gedood. Ik ben 2 dorpen kwijtgeraakt maar dat had niets met Aux te maken, was een andere stam die daar voor gezorgd heeft. Heb wel sterke vermoedens dat de speler in kwestie samenwerkt met Fetus want zijn aanvallen waren mooi getimed achter zijn fakes, maar Fetus persoonlijk heeft nog steeds niets bewezen tegenover mij of iemand anders van Onix. In tegendeel, op één dag tijd 5 full clears doodlopen... Dat is eerder lachwekkend.

Verder wel grappig dat Jemamam nu de volgende speler is die geïnterned wordt, vraag mij af waar hij nu blijft met zijn grote mond. We zullen hem niet meer horen of zien op het AF vrees ik. RIP.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik denk dat je dit hele gebeuren niet echt begrijpt. Voor ons (Onix) is dit geen oorlog, het is een persoonlijke vete van Fetusje. Het enige wat hij wou bewijzen is dat hij "sterker en beter" is dan mij, maar voorlopig heeft hij zelf nog niets gedaan buiten welgeteld 1 klein cleartje van mij gedood. Ik ben 2 dorpen kwijtgeraakt maar dat had niets met Aux te maken, was een andere stam die daar voor gezorgd heeft. Heb wel sterke vermoedens dat de speler in kwestie samenwerkt met Fetus want zijn aanvallen waren mooi getimed achter zijn fakes, maar Fetus persoonlijk heeft nog steeds niets bewezen tegenover mij of iemand anders van Onix. In tegendeel, op één dag tijd 5 full clears doodlopen... Dat is eerder lachwekkend.

Verder wel grappig dat Jemamam nu de volgende speler is die geïnterned wordt, vraag mij af waar hij nu blijft met zijn grote mond. We zullen hem niet meer horen of zien op het AF vrees ik. RIP.

Hij heeft wel bewezen dat hij graag katas gebruikt. De katanoob...
 

DeletedUser79711

Guest
Ik weet niet waar jullie over praten?

Bende rand debielen ;(

Veel plezier verder met TW stelletje kindertjes
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79723

Guest
Wel fijn dit voor de rest van Aux D. Kunnen die eindelijk ook weer een beetje groeien
 

DeletedUser79644

Guest
Ik weet niet waar jullie over praten?

Bende rand debielen ;(

Veel plezier verder met TW stelletje kindertjes

"Randdebielen" is één woord, randdebiel. En zeg nou eens de echte reden dat je ermee stopt? Van den dop gegooid zeker :D.
 

DeletedUser72803

Guest
Jemamam is een beetje triggered want hij heeft geen tijd meer voor w63. Maar hij heeft precies wel tijd voor w64 en Casual 7...

Zoals mijn mede engelse voetbalfans het zouden zeggen. 'What a waste of money!'

Gewoon op zoek naar de wereld met de minste tegenstand misschien
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan