Oorlogsverhalen van VFgaaf tegen -AI-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.383
Beste medestrijders,

Graag deel ik de volgende oorlogsverklaring met jullie, als ik mij niet vergis is dit de eerste van deze wereld.
Moge het een eerlijke strijd worden en mogen wij als vfgaaf rechtvaardigheid halen!

Speeder. 07.09.20 17:38
dag bobarmy,

wederom zie ik dat je er voor hebt gekozen je stam op deze wereld HETZELFDE te noemen als mijn grote stam op wereld 74. we hebben het hier al eerder over gehad, ik zie je graag van stamnaam wisselen.

mvg,
speeder.
medelijder vfgaaf

bobarmy 07.09.20 17:47
Beste,


Wederom zal ik u antwoorden dat dit niet zal gebeuren.
Op W75 ben ik met deze stam begonnen zonder enig idee over uw stam op W74.
Dus dit zet ik hier voort.
Er zal geen verandering komen , groetjes.

Btw , het is medeleider*.

Speeder. 07.09.20 17:48
dag bobarmy,

daar ben ik niet van overtuigd aangezien je naast mijn stamgenoten ligt op wereld 74. ik zie ook graag dat uw lid cherlamanje de kosten van de troepen die [player]een niet dubieuze naam[/player] is verloren hem terugbetaald, doet hij dat niet dan stevenen wij helaas af op een oorlog.

mvg,
speeder.
medelijder vfgaaf

bobarmy 07.09.20 17:53
Dan stevenen we er maar naartoe.

Zielig hoe je zo een oorlog aan wil gaan, zwak argument tevens.
Maar zeer wel prima.

As you wish.

bobarmy 07.09.20 18:08
Gelieve ook niet de speler zelf te sturen.

Vind ik wat laag bij de grond, je 'actie' die hij moet ondernemen.

Zoals ik al gezegd heb tegen hem zal dit niet gebeuren en word je vriend een nieuwe farm.

Met vriendelijke Groet.

Speeder. 07.09.20 18:11
dag bobarmy,

dat is niet laag bij de grond, is gewoon op de man af dat is wat mannen doen. of ben jij soms nog een jongetje? ik zal zo direct de oorlogsverklaring sturen en deze met de wereld delen.

mvg
speeder
medelijder vfgaaf

Hierboven het gesprek met hun lijder.

Speeder. 07.09.20 17:37
Dag Charlemagne.

Wij hebben begrepen dat jij de 60 speer en 20 zwaard van [player]een niet dubieuze naam[/player] hebt vermoord. Om dit niet uit te laten draaien op een oorlog, zien we graag dat jij de kosten hiervan weer terug betaald aan deze speler. Zo niet, zullen wij als VFgaaf genoodzaakt zijn om jouw complete stam te edelen.

Mvg,
Speeder.
Mede-lijder van vfgaaf

Speeder. 07.09.20 17:46
Graag reactie

Speeder. 07.09.20 17:46
mvg
medelijder vfgaaf

Gerlemagne 07.09.20 17:56
beste speeder,

Ik was niet op de hoogte van het feit dat hij bij jullie stam zat op het moment van de aanval. Ik ben niet helemaal bereid om de totaal som van de troepen te betalen. Als jullie het echter zien als een eis on vrede te bewaren dan ben ik bereid om de helft van de kosten te betalen.

mvg

zoals jullie kunnen lezen was de speler bereid om gs te betalen aan een niet dubieuze naam, echter gooit hun lijder roet in het eten en dat is erg jammer van bobarmy aangezien we hier zonder oorlog vanaf hadden kunnen komen.

in dit topic houden wij jullie op de hoogte van de statistieken van deze oorlog.

mvg,
speeder.
medelijder vfgaaf
 
Reactiescore
57
Kansloos
 
Reactiescore
68
Dat is wel heel snel haha, ga dit topic wel volgen :p
 
Reactiescore
1.238
Mwa zijn wat mij betreft noepjes.

op W74 bestaat de stam: Ad Infinitum
Nu starten ze op W75 in de rim en hier met dezelfde naam maar wel iets andere tag maar voor zo ver ik kan zien niet dezelfde spelers.

met andere woorden. Fakers en een aantal die even meeliften.
 
Reactiescore
68
Moet wel eerlijk zijn dat ik niet van regels heb gehoord dat je een stamnaam niet mag gebruiken als deze ooit in een wereld is of wordt gebruikt? Die memo heb ik gemist denk ik. Maarja maakt de oorlog er niet minder leuk op!
 
Reactiescore
1
Ronduit belachelijk dit.
Alleszinds laat ik me niet beschilderen als racist dit ten eerste al & is dit meer een revenge van speeder. Omdat ie elke wereld weent over een stam naam.
Maar beste speeder. ik zet zo ook je geweldige taalgebruik op het forum uit wat teksten die je me stuurde op W75. :)
 
Reactiescore
1.449
Ronduit belachelijk dit.
Alleszinds laat ik me niet beschilderen als racist dit ten eerste al & is dit meer een revenge van speeder. Omdat ie elke wereld weent over een stam naam.
Maar beste speeder. ik zet zo ook je geweldige taalgebruik op het forum uit wat teksten die je me stuurde op W75. :)
Dreigen ook nog!!!!
Hoe durf je.
 
Reactiescore
1.383
Ronduit belachelijk dit.
Alleszinds laat ik me niet beschilderen als racist dit ten eerste al & is dit meer een revenge van speeder. Omdat ie elke wereld weent over een stam naam.
Maar beste speeder. ik zet zo ook je geweldige taalgebruik op het forum uit wat teksten die je me stuurde op W75. :)
ik noem jullie geen racisten en dit is ook geen revenge. je stamnaam doe ik niet moeilijk over je mag op elke wereld kiezen welke naam je wil?
 
Reactiescore
1.238
Moet wel eerlijk zijn dat ik niet van regels heb gehoord dat je een stamnaam niet mag gebruiken als deze ooit in een wereld is of wordt gebruikt? Die memo heb ik gemist denk ik. Maarja maakt de oorlog er niet minder leuk op!
dat zeg ik toch ook niet?
ik beoordeel de prestaties erop. Zijn vaak noepjes die een naam kiezen omdat een andere stam het ooit goed heeft gedaan met die naam.
Na sangu zag ik die naam nog 4-5 werelden omhoog komen.
idem voor insomnia en order.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan