Oorlogsverhalen van VFgaaf tegen -AI-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Gaat ongetwijfeld een veelbesproken strijd worden
 
Reactiescore
73
Duidelijk een goed overleg vanuit @bobarmy met de rest van de stam. Goed gecommuniceerd met de desbetreffende speler ook. Ik verwacht dat zij zeer goed zullen presteren op deze wereld.

Wie zou de eerst edel sturen? Spannend!!!
 

DeletedUser81766

Guest
Duidelijk een goed overleg vanuit @bobarmy met de rest van de stam. Goed gecommuniceerd met de desbetreffende speler ook. Ik verwacht dat zij zeer goed zullen presteren op deze wereld.

Wie zou de eerst edel sturen? Spannend!!!

Dat gaat overduidelijk Dagobert duck zijn
 
Reactiescore
53
Ondanks dat de desbetreffende speler de helft wou terug betalen hoe wou je die gs dan ontvangen?
Aangezien in wereld instellingen staat dat je enkel met stamleden gs kunt sturen (vrije handel),
of was het gedachte hem dan de bepaald aantal gs van hem te farmen?
 
Reactiescore
319
Echt wat een kut streek. Stam op w75 zat wel vol discriminerende lui.

Wat dan wel weer klasse was van @bobarmy dat ze dat betreffende lid hadden gekickt.
Wat ik had begrepen was dat lid een intern. Die daar voor PP farmen zat.
 
Reactiescore
319
Discriminerend jegens het VF?
 
Reactiescore
1.530
1599555470327.png

de eerste statistieken zijn een feit, zoals je kunt zien zijn de aanvallende troepen van gerlemagne zo goed als dood.
 
Reactiescore
421
Beide hebben het zelfde oogmerk iemand mocken met gebruik van prive gegevens. Gradaties zijn inderdaad anders en UT is daar dan ook zwaar voor bestraft en zal er altijd voor aangekeken worden. Probeer niet de onschuld te spelen met je ode aan Orcfighter dat is natuurlijk complete onzin. Maar goed volgens mij is het wel duidelijk.

Ik ga je nu voor de laatste keer aanspreken maar je moet nu écht kappen met deze onzin. Dit topic gaat over de oorlog tussen AI en VFgaaf en NIET over jouw persoonlijke aversies.
 

DeletedUser81766

Guest
Wanneer komt de counter van VF gaaf? Ik zocht ze op de ranglijst maar kon ze niet vinden bij aanvallers rangen :redface:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan