Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Reactiescore
1.918
1610908333786.png
 
Reactiescore
319
Kon me herinneren dat er in salt mensen waren die bewust aan corona verspreiding bijdragen door op vakantie te gaan!!

Dus als jij kanker hebt en niet weet hoelang je te leven hebt, besluit om op vakantie te gaan waar het gebied nog open is, dan pak je je kansen niet om nog te genieten van je laatste mooie momenten? Daarnaast is er in Nederland ook al Corona dus verspreiden is irrelevant in je post. Dat jij een kleuter bent van 19 die nog veel moet leren ( al zou dat bij jou moeilijk gaan met je IQ wat niet hoger reikt dan 60) is goed te zien.

Het is natuurlijk niet dat die spelers zelf deffen, tenminste laatstgenoemde niet.

Ik heb zelf gedeft tot 03:00 maar een mens moet ook slapen. Om 05:30 is er weer gelogd en heb ik om half 9 weer opgepakt. Maar vanwege mijn gezondheid kon ik het niet aan dat door te trekken tot 02:00 dus vanaf 11 uur is er inderdaad 3 uur vv gedaan. Dd vv'er heeft dit opgepakt zonder voorbereiding en to do list. Dus al met al toch prima gedaan.
 
Reactiescore
143
Nog even een 'korte' inhoudelijke reactie dan; ik zag namelijk een paar comments over dat Salt na moest denken over of dit nu de koers is die we willen gaan in de toekomst met TW en daar heb ik nog iets over te zeggen. Ik zie ook veel mensen in Tyrant die hun hoofd laten hangen nu door inactiviteit, dat zijn twee dingen waar ik even een toevoeging aan wil doen. De persoonlijke aanvallen ga ik niet op in, ik kan namelijk niet invullen waarom er bij Tyrant soms accounts niet actief zijn, ik weet het van mijn eigen leden wel, dat is ieder aan zichzelf. Als we elkaar daar om gaan bashen gaan we een kant op die ik dus minder tof vind aan dit spel.

Betreffende alle Tyrant leden die nu hun hoofd laten hangen, als voormalig Cave speler weet ik wat het is om in de underdog stam te zitten waar het een struggle is om alle accounts bemand te houden. Ondanks dat hebben we er daar toen echt nog wel een toffe tijd van gemaakt, paar massa'tjes over en weer, goede sfeer bij volgens mij beide stammen. Vooral bij Cave waren we misschien niet de grootste profs, maar er was wel onwijs veel gezelligheid. Als de kern bij jullie nog goed zit hoop ik zeker dat we er nog een soortgelijke strijd van kunnen maken (zonder de finale stab natuurlijk).

Dan wat betreft de kwantiteit van Salt, wij zijn ooit begonnen met een klein groepje dat zelfs op W75 zou beginnen maar de instellingen bevielen ons niet. Salt komt in een ver verleden voort vanuit ideeën van Kevin (Why Not), Jens (QID), Matt (WtD) en mezelf. We wilden een stam beginnen met stamgerichte mensen die wat voor elkaar over hebben en op basis van wederzijds respect naar elkaar, ik durf te zeggen dat we daar best goed in geslaagd zijn. We hebben een server gemaakt met een leuke groep mensen en hebben daar veel gezelligheid mee gehad in aanloop naar W76. In beginsel hadden we de accounts QID, Why Not, Thomas Shelby (zonder Rene + team) en WtD. Daar zijn toen Cala, Inev en Rene + contacten bij gekomen waarna ons ploegje best nog wat uitgegroeid is nog voor de wereld begon, kijk naar the Prophecy, Schedel en Night Train.

We zijn daarmee meteen uitgegaan van een startplan waar we onze ligging, voor zover dat mogelijk was, gepland hebben en zijn altijd wel uitgegaan van vrij rechte phalanx lijnen. Het was voor ons dus ook niet meer dan logisch dat bij de groei van de wereld nog accounts gerecruit moesten worden. Dit was ook al duidelijk ver voordat er iets van contact tussen Salt en Tyrant was. We rekenden eigenlijk op Zuid +1 en Noord +1. Zuid is uiteindelijk +2 geworden in compromis naar Baken en Noord is +2 geworden omdat 1. we diplomatiek gewoon goede banden hadden met de accounts, 2. we moeilijk uit konden leggen dat we maar 1 van de 2 accounts mee wilden nemen na de Defect recruit (actie = reactie inderdaad, je moet als leiding toch je leden en contacten tegemoet komen, ook dat is onderdeel van het spel) en 3. de wereld meer groeide dan we verwacht hadden. (En 4. Cala was natuurlijk kansloos geweest zonder deze betrouwbare recruits...)

Wat verder onderschat wordt in het kwantiteits vraagstuk is dat ontzettend veel kleine spelers zich ontzettend benadeeld hebben gevoeld en massaal Salt hebben opgezocht om banden aan te gaan. We hebben een aantal daarvan aangenomen, een aantal afgewezen en zelfs nog een stukje gedeeld. Dat van dat gedeelde stuk nog een deel fout is gegaan is niet Rene zijn verantwoordelijkheid geweest. Ook wij hebben daar dorpjes verloren aan een derde stam. Als twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen zeggen ze hier dan.

En zo kwamen we in een situatie terecht waar het front gevormd werd en de stammen naar mijn mening tot en met de kerstbreak wel degelijk vrij gelijkwaardig bij elkaar lagen. Uiteraard weet ik niets van de activiteit bij Tyrant, dus dat dat niet gelijkwaardig is kan ik alleen maar aannemen van verhalen die de leden hier vertellen. Joachim heeft een belachelijk mooie massa gepland en wij landden als eerst, daarmee is een flinke tik uitgedeeld, de tweede wave was ook mooi bedacht met mild succes. Dan vervolgens de counter van Tyrant, daarin heeft Salt wel degelijk ook schoonheidsfoutjes gemaakt, dat moge duidelijk zijn. Dat vervolgens Noord weer wat dorpen verloren zijn gegaan is jammer, maar ik hoop zeker dat Tyrant niet opgeeft. Hopelijk vinden we nog wat activiteit voor deze wereld en kan Tyrant nog eens offensief wat laten zien!

That's my take on it all :redface: wat ik stiekem een beetje hoop te bereiken is een beetje frustratie weg nemen bij Tyrant leden door te zien waar wij vandaan zijn gekomen. In feite willen we allemaal hetzelfde, dat dit een toffe wereld is waar we op een leuke manier onze tijd in kunnen steken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Dus als jij kanker hebt en niet weet hoelang je te leven hebt, besluit om op vakantie te gaan waar het gebied nog open is, dan pak je je kansen niet om nog te genieten van je laatste mooie momenten? Daarnaast is er in Nederland ook al Corona dus verspreiden is irrelevant in je post. Dat jij een kleuter bent van 19 die nog veel moet leren ( al zou dat bij jou moeilijk gaan met je IQ wat niet hoger reikt dan 60) is goed te zien.



Ik heb zelf gedeft tot 03:00 maar een mens moet ook slapen. Om 05:30 is er weer gelogd en heb ik om half 9 weer opgepakt. Maar vanwege mijn gezondheid kon ik het niet aan dat door te trekken tot 02:00 dus vanaf 11 uur is er inderdaad 3 uur vv gedaan. Dd vv'er heeft dit opgepakt zonder voorbereiding en to do list. Dus al met al toch prima gedaan.

Hmmm, to be honest was ik bezig met een berichtje te sturen waarin ik je sterkte zou wensen aan jou en je familie sinds ik sinds kort afwist van de situatie.
Die wens ik je uiteraard nog steeds, ondanks dit bericht.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Allereerst sterkte met je ziekte en hopelijk maak je nog veel mooie momenten. Maar verder is het niet 'abnormaal' om mensen te oordelen op hun acties, ookal vind je die zelf gerechtvaardigd en heb je daar een reden toe. Het niet volgen van maatregelen of het opzoeken van de grenzen ervan tegen adviezen in gaat niet bevorderlijk werken dit virus te verslaan. En het is door die kleine kans dat jij op reis in een land waar andere maatregelen gelden, transport naar huis,.. het virus kan oplopen en dus een extra risico loopt op het verspreiden ervan, dat er op die reis aangekeken wordt. Die kritiek moet je dan ook gewoon aanvaarden, aangezien elke verspreiding wel extra mensenlevens kan kosten. Ik denk dat ook wel iedereen reeds mensen kent die aan het virus overleden zijn dus mensen hebben meer en meer een reden om hierop anderen aan te kijken.

Iedereen in jouw schoenen zou dezelfde keuze gemaakt hebben en een groot deel van de mensen die kritiek hierop hebben zullen zelf maatregelen al overtreden hebben, maar de kritiek blijft imo wel terecht.
 
Reactiescore
286
Hmmm, to be honest was ik bezig met een berichtje te sturen waarin ik je sterkte zou wensen aan jou en je familie sinds ik sinds kort afwist van de situatie.
Die wens ik je uiteraard nog steeds, ondanks dit bericht.

Dus je weet van de situatie en schrijft dan nog onderstaande post:

Kon me herinneren dat er in salt mensen waren die bewust aan corona verspreiding bijdragen door op vakantie te gaan!!


Noah dan ben je echt nog triester voor woorden dan ik dacht.
 
Reactiescore
1.918
lijkt me aannemelijk dat hij het toen nog niet wist hoor
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus als jij kanker hebt en niet weet hoelang je te leven hebt, besluit om op vakantie te gaan waar het gebied nog open is, dan pak je je kansen niet om nog te genieten van je laatste mooie momenten? Daarnaast is er in Nederland ook al Corona dus verspreiden is irrelevant in je post. Dat jij een kleuter bent van 19 die nog veel moet leren ( al zou dat bij jou moeilijk gaan met je IQ wat niet hoger reikt dan 60) is goed te zien.



Ik heb zelf gedeft tot 03:00 maar een mens moet ook slapen. Om 05:30 is er weer gelogd en heb ik om half 9 weer opgepakt. Maar vanwege mijn gezondheid kon ik het niet aan dat door te trekken tot 02:00 dus vanaf 11 uur is er inderdaad 3 uur vv gedaan. Dd vv'er heeft dit opgepakt zonder voorbereiding en to do list. Dus al met al toch prima gedaan.

Ah en team = runnen?

Dus je weet van de situatie en schrijft dan nog onderstaande post:

Noah dan ben je echt nog triester voor woorden dan ik dacht.

Deze discussie kunnen ze beter in de tweede kamer voeren dan wij hier op het AF. Of dit gegeven het een noodzakelijke reis maakt laat ik even in het midden. Verder denk ik dat we ons vooral online niet druk moeten maken over de corona-maatregels, daar heb je in het fysieke leven al genoeg last van.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Dus je weet van de situatie en schrijft dan nog onderstaande post:




Noah dan ben je echt nog triester voor woorden dan ik dacht.

Wederom laat ik de eer liever aan mezelf en reageer ik enkel: nee daar wist ik op dat moment nog niet van.
 
Reactiescore
286
Ah en team = runnen?



Deze discussie kunnen ze beter in de tweede kamer voeren dan wij hier op het AF. Of dit gegeven het een noodzakelijke reis maakt laat ik even in het midden. Verder denk ik dat we ons vooral online niet druk moeten maken over de corona-maatregels, daar heb je in het fysieke leven al genoeg last van.

Spreek je stamgenoot Noah alsjeblieft even aan dat dit niet de plek is, om hier keer op keer op terug te komen.
Thanks :)
 
Reactiescore
447
Spreek je stamgenoot Noah alsjeblieft even aan dat dit niet de plek is, om hier keer op keer op terug te komen.
Thanks :)
kan bevestigen dat Noah er nog niet van wist na zen eerste post en zich dan is komen verontschuldigen bij mij
 
Reactiescore
919
Dus als jij kanker hebt en niet weet hoelang je te leven hebt, besluit om op vakantie te gaan waar het gebied nog open is, dan pak je je kansen niet om nog te genieten van je laatste mooie momenten? Daarnaast is er in Nederland ook al Corona dus verspreiden is irrelevant in je post. Dat jij een kleuter bent van 19 die nog veel moet leren ( al zou dat bij jou moeilijk gaan met je IQ wat niet hoger reikt dan 60) is goed te zien.

Heel veel sterkte namens de Maaiers
 
Reactiescore
143
Ah en team = runnen?

Het gaat je niks aan. Net zo min dat het ons iets aan gaat waarom jullie soms moeite hebben met activiteit. Maar goed, uit Pat zijn post blijkt denk ik overduidelijk dat er door WtD zelf gedeffed is zo lang het ging en dat Pat zeker niet alleen stond. Jullie massa kwam op een dinsdag aan, het lijkt me vrij makkelijk in te vullen dat het team het te druk had met andere zaken dan runnen of deffen.

Ik hoop dat je lage reacties als deze voor je kunt houden in het vervolg. We staan als team dubbel en dwars achter Pat waar wij dat kunnen. En als het niet lukt hebben we gelukkig een geweldige stam die voor ons klaar staat!
 
Reactiescore
319
Ah en team = runnen?
Werkende mensen vooral. Maar ach het kon niet allemaal perfect gaan. De 2 verloren dorpen waren vooral het verkeerd inschatten van lc stacks waar ik amper tot niet mee heb gewerkt. So be it.
 
Bovenaan