Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een ongelofelijk kut leven moet melvin dan niet hebben dat die 32u achter elkaar niet slaapt voor dit spel?

Denk nog steeds dat het aanzienlijk relaxder is om vrijwillig 32uur dit spel te spelen dan verplicht 5 dagen per week om 7 uur je bed uit te komen om je volwassen vastgeroeste kutleven voort te zetten op je 9-5 baan waar jouw baas je vertelt wat je vandaag mag gaan doen om je vaste lasten te kunnen blijven betalen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.754
Denk nog steeds dat het aanzienlijk relaxder is om vrijwillig 32uur dit spel te spelen dan verplicht 5 dagen per week om 7 uur je bed uit te komen om je volwassen vastgeroeste kutleven voort te zetten op je 9-5 baan waar jouw baas je vertelt wat je vandaag mag gaan doen om je vaste lasten te kunnen blijven betalen.
4u5pbm.jpg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Lekker boeiend of je deze wereld verliest of wint. Als ik 12 uur per dag tw, word ik gek binnen de 2 weken.

wees er trots op dat je geen moment onder vv hebt gestaan Tony. Je bent op de vorige werelden ook elke keer gerunt als je een vv nodig had, dus dat maakt het des te slechter dat ik eigenlijk aan het verliezen ben van zo’n noobs als jij, wtd,..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
983
Jammer dat dit topic nu deze zure kant op gaat, het was interessant om te lezen. Als ik tijd heb vanavond zal ik nog een inhoudelijke reactie plaatsen.
Het is jammer dat 80% van de spelers inactief zijn geraakt en je nu weeral een eenzijdige wereld hebt (flashback W73). Een paar zure reacties her en der maakt het voor mij niet veel erger meer. Zeker omdat er ziek veel tijd en dedication is gestopt door meerdere mensen (die tevens nog wel actief zijn) en de rest is simpelweg gewoon van de aardbodem verdwenen of gestopt. Dit is een leuk topic, maar helaas, heb je er niet veel meer aan.
 
Reactiescore
1.167
dikke burn yoo
Heb hard gehuild




Tzijn nochtans die dedicated nolifers die shit voorkomen of oplossen die door de recreatieve ,inactieve , meeliftende tw spelers zoals jij zelf veroorzaakt worden :)

Wees er trots op zou ik zeggen. Echt een prestatie! Chapeau.
 
Reactiescore
447
Jullie lachen iemand uit die werkloos is door corona, zielige mannetjes...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Jullie lachen iemand uit die werkloos is door corona, zielige mannetjes...

Kon me herinneren dat er in salt mensen waren die bewust aan corona verspreiding bijdragen door op vakantie te gaan!!
 
Reactiescore
1.167
Jullie lachen iemand uit die werkloos is door corona, zielige mannetjes...
Hij loopt zelf te stoeven met zijn 12 uur per dag.. weet niet wie er dan zielig is?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Haha gelukkig ken je het hele verhaal niet of je zou je schamen voor jezelf

Mwuah zou me eerder schamen over dat verhaal als je iets verteld, waar men met een logische reactie op komt, en daarna geheimzinnig erover gaat doen.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
wees er trots op dat je geen moment onder vv hebt gestaan Tony. Je bent op de vorige werelden ook elke keer gerunt als je een vv nodig had, dus dat maakt het des te slechter dat ik eigenlijk aan het verliezen ben van zo’n noobs als jij, wtd,..

Het is natuurlijk niet dat die spelers zelf deffen, tenminste laatstgenoemde niet.
 
Reactiescore
447
Mwuah zou me eerder schamen over dat verhaal als je iets verteld, waar men met een logische reactie op komt, en daarna geheimzinnig erover gaat doen.
Ik zeg niet dat je er aan kan doen he, maar vorige keer is het ook al gezegd dat er een reden is, accepteer dit dus gewoon ipv er mee te lachen. En het is aan what the duck zelf om iets te zeggen als hij wilt
 
Bovenaan