Oorlogstopic Maai vs China

Reactiescore
2
in de rim, BIJ ONS in de rim MAAR niet bij jullie? beetje toeval???????
Heel Looney tunes is geinterned door blow me up en nu weer verder gaan uitbouwen in de diepere rim,
zielige kereltjes :') dat jullie premades zijn is duidelijk, zelfde als w76.
Maar dat jullie nog moeten blijven liegen/ geheimhouding/ bg zoeken voor wereldwinst, dat maakt jullie premade w77 nog zieliger :') :redface: :redface: :redface: :redface:


to hot is 100% intern

heeft nog nooit 1x een dorp zelf gepakt buiten mbs on boost of intern om
 
Reactiescore
37
to hot is 100% intern

heeft nog nooit 1x een dorp zelf gepakt buiten mbs on boost of intern om

index.php

Had het al uitgezocht voor je :)
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
134
@Road Runner verklaar u aub. Mensen gaan aardig speculeren.

Uhm ik heb ervoor gekozen om mijn dorpen aan Oelewapper af te geven omdat China (waarmee wij een samenwerking hadden) een stab aan het voorbereiden was. Hiermee bedoel ik de speler "Soju".
De toenmalige leider van China "Luvian" was wel een eerlijke speler maar hij kreeg zijn stam niet onder controle.
Hij is trouwens ook gestopt met tw spelen door zijn eigen stam.
Ik heb Luvian laten weten dat ik geen zin meer had in deze wereld en dat ik mijn dorpen dan liever afgeef aan Oelewapper. Bij Oelewapper speelt Joey die ik van een andere wereld kende en ik gunde hem mijn dorpen.
Op het einde ben ik nog naar de rim gejumped om Finis Amarum. te irriteren en alle bonusdorpen van hem af te snoepen <3
 
Reactiescore
3.582
Aangezien CHINA vs Maai nooit een echte oorlog bleek of blijkt te zijn gebruik ik dit topic om een andere oorlog met Maai te bespreken die hoe raar dan ook moeizamer verloopt dan die tegen CHINA. Namelijk hun oorlog met de def(noob) stam Dog. Deze stam trok voor het eerst mijn aandacht toen de speler Zephy rang 1 ODD kwam te staan en geloof zelfs even rang 1 OD totaal. Wat best knap was voor een (uit men hoofd) 150k account.


Zephy had het de eerste x dus goed voor elkaar, veel blocks doordat de aanval van Maai eerder een vrij laag niveau had wat mogelijk komt door onderschatting van de tegenstander. Maar ronde 2, xxx aantal tijd later gingen ze het grootser aanpakken. Don Carlos in het wit had een jump dorpje gemaakt (groene kader) en hierin maar liefst 40 edels gezet. Meer Maai spelers deden mee, deze keer niet enkel op de linkerkant van Dog maar ook hogerop zodat de def verspreid zou moeten worden. De opzet was zeer goed heb ik mij laten vertellen, Maai had alles in dezelfde minuut en 90% van de tijd zelfs tussen 000-500 ms hun clears en fakes getimed op verschillende fronten. Daarna zijn accounts zoals Don Carlos er 40 edels achter gaan plakken op relatief korte looptijden.

Het verbaast mij enigszins dat zo'n stam als Dog wat gewoon een matige niet al te serieus nemende stam lijkt toch de benodigde bezetting heeft om nachtjes door te halen en dit in de mate van het mogelijke nog uitstekend blijken te doen. Zephy blijft maar gaan en regelt zijn eigen account goed, ook Ekim en Kekkei betekenen blijkbaar zeer veel voor de stam met nacht en ochtend vv's, tal van snipes om andere accounts op de been te houden die wellicht wat kwaliteit/activiteit missen om stand te kunnen houden. Van zulke spelers droomt elke leider, mensen die bereid zijn ver te gaan om iedereen op de been te houden zouden bij mij rap een plaatsje krijgen ondanks hun puntenaantal wat klein oogt, al heb ik liever een klein kwaliteitsvol account dat een moeilijk front aankan en veel kan betekenen voor een stam dmv vv's in lastige situaties die vroeg of laat bij iedere stam naar boven zullen komen, dan een account dat groot is geworden door PP maar het in een echte strijd het vaak laat afweten. Zulke spelers zie ik in alle grote stammen wel zitten, het stelt mij daarom elke wereld weer teleur grote stammen hier niet doorheen kunnen kijken, vind het vaak gemiste kansen voor beide partijen (stam en speler).


c0682525c446fd06893d43c26d0b8dd3.png



Zoals te verwachten heeft Maai hun mooie aanval wel nog dorpen opgeleverd op accounts die het een beetje hebben laten afweten/geen vv hadden en wie weet volgen er nog meer in de komende tijd. Wou toch even deze situatie naar bovenhalen omdat zulke stammen zelden op het AF zitten en ook eens belicht mogen worden voor hun werk. Maai heeft ook getoond in tegenstelling tot hun eerste aanval op Dog, dat ze wel degelijk aanvallende kwaliteiten bezitten en een deftig aanvalsplan kunnen opstellen, al kan er daarin nog altijd progressie geboekt worden voor zover ik dat van buitenaf en met wat inside info kan beoordelen. (geen spy's voor alle duidelijkheid).


In ieder geval interessanter om te volgen dan tegen CHINA in mijn opinie.
 

Deleted User - 1801506

Guest
Haaa, het ergste is dat ik alle edels had gesniped en andere door EkiM had laten snipen in de dorpen verder op. Helaas waren het praktisch allemaal fakes op mij :'(
Kekkei is echt een MVP op vlak van VV en EkiM de OS MVP.
Zonder hun 2 had ik al lang veel meer dorpen kwijt. Kekkei die 4 a 6 uur in de nacht aanvallen tagt zodat ik om half 6/ 6u nog wat troepen kan verschuiven.
EkiM die op zn 1tje 1 a 2 dorpen van mij stackt.
De rest van de stam die de gaatjes vullen waar mogelijk.
Ik wou dit even hier neerzetten gewoon om mijn appreciatie voor deze stamgenoten te tonen. Gebeurt niet vaak om in zo een toffe en hechte stam te komen.
 
Reactiescore
19
Haaa, het ergste is dat ik alle edels had gesniped en andere door EkiM had laten snipen in de dorpen verder op. Helaas waren het praktisch allemaal fakes op mij :'(
Kekkei is echt een MVP op vlak van VV en EkiM de OS MVP.
Zonder hun 2 had ik al lang veel meer dorpen kwijt. Kekkei die 4 a 6 uur in de nacht aanvallen tagt zodat ik om half 6/ 6u nog wat troepen kan verschuiven.
EkiM die op zn 1tje 1 a 2 dorpen van mij stackt.
De rest van de stam die de gaatjes vullen waar mogelijk.
Ik wou dit even hier neerzetten gewoon om mijn appreciatie voor deze stamgenoten te tonen. Gebeurt niet vaak om in zo een toffe en hechte stam te komen.

Ook pluim voor the king of memes, Lord Zephyy, in onze gezellige Discord.
:)
 
Reactiescore
41
Vind het tijd dat ik ook maar eens een algemeen forum account aanmaak.

Lees wel mee, maar heb geen zin/redenen gehad om hier iets te reageren.

Ik vind je verhaal, JokersBrain, leuk geschreven, enkel wel jammer hoe je sommige spelers ontzettend benadeeld in je verhaal.
Zoals je zegt: Clears, Fakes & Edels kort getimed.
Vannacht van Anonymous Foreve & Rone bijvoorbeeld, zijn er volledige treinen op nog geen 50ms geweest.

Ja. Dog. defft netjes, ookal zijn ze zoals vernoemd ongeveer 90% deff. (Als het niet meer is.)
Maar ik vind dat de aanval van Maai hierzo wel flink ondergedrukt word.

Alle respect natuurlijk naar Dog. voor het net deffen de afgelopen maand.
 
Reactiescore
3.582
Ik zit niet op de accounts dus kan niet alles weten wie hoe strak getimed heeft. Haalde aan de timing van Maai dik oke was, dan was ze in sommige gevallen nog meer dan dik oke. Zijn overigens wel accounts in Dog die 50/50 off/def spelen dus 90% zou ik zeker niet zeggen. 80/20 zou ik eerder zeggen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik zit niet op de accounts dus kan niet alles weten wie hoe strak getimed heeft. Haalde aan de timing van Maai dik oke was, dan was ze in sommige gevallen nog meer dan dik oke. Zijn overigens wel accounts in Dog die 50/50 off/def spelen dus 90% zou ik zeker niet zeggen. 80/20 zou ik eerder zeggen.

Mareuh op welk mb acc speel jij nu eigenlijk jokertje
 
Bovenaan