Oorlogstopic Maai vs China

Reactiescore
37
Beste lezers,

In deze wereld is er afgelopen maanden veel prikken aan elkaar uitgedeeld. Hierdoor had .Maai besloten om een handels embargo neer te leggen echter had dit niet het gewenste resultaat. Aangezien China onze grote vriend Oelewapper maandelang onder vuur heeft genomen moesten wij iets terugdoen. Wij hebben dan ook aan Donald Trump gevraagd om zijn hulp, aangezien hij bekend staat om het china best lastig te maken.

40wyq3.jpg

Dit heeft er natuurlijk deels mee te maken dat China hun muur wel heeft kunnen afronden. Hierdoor is Trump jaloers op ze.

Lukt het Trump om de muur van China af te breken?

PS: Deze post wordt nog uitgebreid enkel zat ik met wat tijd te weinig (Vanavond zal hij magnifiek zijn).
 
Reactiescore
12
Wordt een leuke eenzijdige oorlog.

China zal helaas weinig weerstand kunnen bieden aan Maai + friends.

Had gehoopt op een betere strijd, maar helaas wordt TW nu zo gespeeld. Al boostend en met verschillende premades de spel starten.

GG WP.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
In plaats van op het AF zitten, ga in ieder geval spelen? Dodged niks, blocked niks kan dus niks meer recappen ?

Had wel iets meer verwacht vanaf jullie.
 
Reactiescore
438
Nee nee, ere wie ere toekomt. Er zijn een paar acc's die wel wat doen.

Dat het externe VVers zijn laten we maar even tussenbeide.
 
Reactiescore
1.363

Deleted User - 487977229

Guest
Ik had mezelf liever van het AF gehouden, maar ik ben geneigd na de zoveelste China beledeging toch eens wat te zeggen eenmalig als de huidige stamleider van China en daar zal ik het ook bijhouden. "De beoordeling" zal ik vast wel lezen, maar ik heb hier geen zin meer en tijd meer voor. Voor de luie mensen zal er een TLDR beneden zijn en nee ik ben niet salty of whatever. Ik sta niet achter hoe Too Hot For This Planet zich presenteert op het AF, maar ieder is zijn eigen persoon. De spotprenten zijn ook leuk gemaakt ;)

Allereerst wil ik zeggen dat buiten de stamleiding geen van onze spelers stabbers/vieze spelers etc. zijn in mijn ogen. Als iemand de fout heeft gemaakt dan ben ik dat en onze voormalige leider "Luvian". Zoals onderhand een grootdeel van W77 weet hebben wij "Rivendal" gebackstabbed door de NAP te verbreken. Is dit verkeerd? Zeker. Echter, blijkbaar is achterliggende plannen maken tijdens een NAP ook verkeerd wat zeker vanuit Rivendal's kant was gedaan. Maakt dat het goed? Nee, maar so be it iedereen op het AF heeft hier al z'n mening over dus ik hou dat kort.

Incident met Noo-Noo de blitz. Kort gezegd fout van de stamleiding aka "Luvian" toen der tijd. De aanval stond al een week gepland op Noo-Noo, maar toen kwam de aanmelding proces ging langzaam binnen China en stemmen waren echt verdeeld. Veel verwarring omdat sommigen hun stemmen heen en weer sprongen, maar dat praat de blitz niet goed. Zowel Luvian en Ik zijn redelijk onbekend met de TW etiquette en hebben ook hiervoor niet gehoord van een dergelijke NAP na afwijzing, maar de afwijzing had gestuurd moeten zijn ipv aan het lijntje te houden.

Mijn eigen incident kort gezegd ook mijn fout zoals ik al zei ben ik niet bekend met de TW etiquette en heb hiervoor al lang niet gespeeld. Hierbij had ik de edellijn verbroken tussen China en de stam LT(Looney Tunes) voor een dorp dat mij was beloofd al voor de afspraak(NAP) stond. Kortgezegd gehandeld uit gierigheid en tijdsdruk, maar welk mens is niet gierig? Verder het "plannen" van toekomstige acties tegen de stam LT wat in mijn ogen dus kon gezien het incident met Rivendal eerder. Hier leerde ik dus dat dat niet acceptabel is.

Sindsdien zijn er geen verdere incidenten geweest. Tenzij iemand hier wat anders over te zeggen heeft? De haat voor China en de spelers groeit en groeit voor geen reden in mijn ogen en de manier van praten hier op het AF is afschuwelijk en vaak ook erg overdreven (bijv. "Maandenlang op Oelewapper" Het is hooguit net een maand net). Het is uiteindelijk een spel voor entertainment en fouten kunnen gemaakt worden, maar ik vind dat een overgrote gedeelte hier een "elite"/"gatekeeper" uitstraling af geeft op een negatieve manier. Ik zal zelf niet verder gaan op toekomstige werelden, want ik zie in dat TW niet langer meer is zoals ik ervan hield. Echter, de overige spelers zijn prima mensen met allen een drukke leven. Team China heeft maar een kleine team met elke verschillende inrl verplichtingen. Dus als je zegt dat wij niet ons best doen vind ik dat een beetje distastefull om zo te zeggen. Je weet niet wat de situatie is van de desbetreffende speler(s). Plus als je ons zo makkelijk vind kan je ons dan net zo goed snel opruimen of niet? Dan kan ik iedergeval al mijn focus leggen op mijn inrl verplichtingen. Verder vind persoonlijk dat hoe op het AF gepraat wordt lijken op Ego clashing of zelfs bijna cyberpesten, maar dat is mijn mening. Wat wil ik met deze post bereiken? Dat men iets respectvoller met elkaar omgaat. Vind het ironisch hoeveel rasistische china haatdorpen er zijn terwijl China voor meer dan de helft niet eens bestaat uit dergelijke chinezen dus dat mag ook dimmen mij betreft. Dorpen zoals "Mandarijn leren" kan ik nog wel een beetje om lachen maar letterlijk "Ching Chong" ook erg distastefull.


TLDR:
Onervaren leiding maakt verschillende fouten. Incidenten zijn achteraf gezien zeker niet correct. Echter, het taalgebruik en de houding vooral hier op het AF is erg overdreven en beledigend. Als je iemand moet aanwijzen voor de fouten ben ik dat en Luvian. Oproep om iets normaler met elkaar om te gaan. (Als je iets wilt lezen dan de laatste alinea)
 
Reactiescore
363
TLDR:
Onervaren leiding maakt verschillende fouten. Incidenten zijn achteraf gezien zeker niet correct. Echter, het taalgebruik en de houding vooral hier op het AF is erg overdreven en beledigend. Als je iemand moet aanwijzen voor de fouten ben ik dat en Luvian. Oproep om iets normaler met elkaar om te gaan. (Als je iets wilt lezen dan de laatste alinea)

Het is eigenlijk vrij simpel, stabs los je op en er is niets aan de hand. Als je een deal gesloten had bij de gedupeerde was er niets aan de hand. Je weet zelf blijkbaar dat je fout zit...
 

Deleted User - 487977229

Guest
Het is eigenlijk vrij simpel, stabs los je op en er is niets aan de hand. Als je een deal gesloten had bij de gedupeerde was er niets aan de hand. Je weet zelf blijkbaar dat je fout zit...
Wij hebben ook uiteindelijk Rivendal de jump naar Supergirl laten maken toendertijd als je dat compensatie kan noemen. Dit zodat hij niet helemaal opnieuw moest beginnen en wat was het of 4000 euro aan PP of 4k PP voor niks had gebruikt, maar dat was al gebeurd zoals ik zei en iedereen heeft z'n mening. Daarnaast zoals ik zeg was ik niet in de stamleiding in die periode en volgde alleen de opdracht op van mijn stamleider van toen "Luvian" op. Verder gaat mijn post meer om het laatste gedeelte.
 
Bovenaan