[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

DeletedUser20001

Guest
Zeker zeker. Maar goed ik kijk eigenlijk alleen wat GoPro doet. Want dat is mijn stam. Kan niet naar de hele wereld kijken haha.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Iemand die graag het eerste weekverslag wilt schrijven? Leider GoPro heeft aangegeven geen tijd (meer) te hebben. Laat het mij even per bericht (op het af) weten, dan bevestig ik je asap en kun je beginnen met schrijven. Maakt mij niet uit van welke partij je bent. Enige verwachting die ik stel is dat het morgen of overmorgen gepost gaat worden in dit topic :)
 

DeletedUser20001

Guest
AF-account Interdictum speelt op Don Pietro Savastano, zoals groot in zijn handtekening staat. Niet op het gelijknamige Interdictum.

Dat verklaart een hoop, had ik niet eens gelezen. Verwarrend allemaal!
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een tegenvaller qua geluk zeg!

heb ook zulke waar hun geluk beter is maar met zelfde eindresultaat. Vandaag alle clears en edels van Interdictum, el professor, gosert en Wolfpack die ze op mij stuurde gesloopt. Oeps.

Maar was wel leuk te zien dat El Professor al zijn edels en front clears gisteren al stuurde, terwijl vandaag de aankomst was van de rest van de clears
 
Reactiescore
116
heb ook zulke waar hun geluk beter is maar met zelfde eindresultaat. Vandaag alle clears en edels van Interdictum, el professor, gosert en Wolfpack die ze op mij stuurde gesloopt. Oeps.

Maar was wel leuk te zien dat El Professor al zijn edels en front clears gisteren al stuurde, terwijl vandaag de aankomst was van de rest van de clears
The snipe 2020 incoming?!
 

DeletedUser81351

Guest
heb ook zulke waar hun geluk beter is maar met zelfde eindresultaat. Vandaag alle clears en edels van Interdictum, el professor, gosert en Wolfpack die ze op mij stuurde gesloopt. Oeps.

Maar was wel leuk te zien dat El Professor al zijn edels en front clears gisteren al stuurde, terwijl vandaag de aankomst was van de rest van de clears

Lol hoe jij dit neerzet klinkt echt alsof je een simpele speler bent die gewend is aan alleen begin van de wereld. Heb je het over de 4 clears van Wolfpack? Zo, dat doet wel pijn ja voor ons dat je die allemaal blocked, maar als je zo loopt te praten terwijl je clears van 16 uur deft met 7k ZC in 1 dorp dan ben je ook wel een om over te lachen. Of zelfs 5 a 6k def verliezen op 3 -- 16 uur clears is ook wel grappig.
 
Reactiescore
301
heb ook zulke waar hun geluk beter is maar met zelfde eindresultaat. Vandaag alle clears en edels van Interdictum, el professor, gosert en Wolfpack die ze op mij stuurde gesloopt. Oeps.

Maar was wel leuk te zien dat El Professor al zijn edels en front clears gisteren al stuurde, terwijl vandaag de aankomst was van de rest van de clears

Domme, domme El professor! en toch pakt ie dorpjes van DGA? vreemd
 

DeletedUser20001

Guest
Domme, domme El professor! en toch pakt ie dorpjes van DGA? vreemd

moet lekker met zijn allen op mij bashen. Wat een hoop maai lovers. Maar ja hij pakt dorpen van lost. Die zijn cluster giga ver heeft staan. bovendien zijn het allemaal dorpen in zijn cluster. Nee dat prof 3 dorpen van lost pakt gemaakt hem geen goede speler.

Lol hoe jij dit neerzet klinkt echt alsof je een simpele speler bent die gewend is aan alleen begin van de wereld. Heb je het over de 4 clears van Wolfpack? Zo, dat doet wel pijn ja voor ons dat je die allemaal blocked, maar als je zo loopt te praten terwijl je clears van 16 uur deft met 7k ZC in 1 dorp dan ben je ook wel een om over te lachen. Of zelfs 5 a 6k def verliezen op 3 -- 16 uur clears is ook wel grappig.

idd wolf stuurde 4 clears. Maar de rest niet vriend


dit is voor justin. Hij is deff koning op w68.
 

DeletedUser81351

Guest
moet lekker met zijn allen op mij bashen. Wat een hoop maai lovers. Maar ja hij pakt dorpen van lost. Die zijn cluster giga ver heeft staan. bovendien zijn het allemaal dorpen in zijn cluster. Nee dat prof 3 dorpen van lost pakt gemaakt hem geen goede speler.

Maai lovers? Das weer een grote uitspraak zeg. Weet ook niet perzee waar je dat vandaan haalt en hoe dat bij deze discussie hoort? Niemand maakte ook uit dat prof een goeie speler was? Dat deed jij zelf volgens mij dan.

idd wolf stuurde 4 clears. Maar de rest niet vriend

Ben je vriend niet hoor, maar goed. En al in al zal het niet zoveel geweest zijn, als jij dat bashen noemt dan ben je echt niks gewent...

dit is voor justin. Hij is deff koning op w68.

Justin deff koning w68? Lachen man.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
het was toch justinstabs, niet justindeffs?
 
Bovenaan