[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Reactiescore
7.939
Oww, nu zijn het opeens weer beweringen!!!, net nog voorspellingen!!!, de ander proberen in diskrediet brengen is iets wat jullie continu doen, dan noemen jullie het "propaganda", maar als een ander het doet, proberen jullie ze belachelijk te maken!!!

Juist, een voorspelling is een bewering. Je kan namelijk niet staven of een voorspelling feitelijk is of niet, daarom beweer je of iets gaat gebeuren of niet. De personen die in diskrediet zijn gebracht zijn dat omdat ze ook onethisch hebben gehandeld, als je gewoon normaal doet wordt er ook geen openlijke lynch partij op forums gehouden. Helaas heeft het westelijk deel nogal een handje van onethisch handelen. Schrijnend niveautje weer overigens.
 
Reactiescore
344
Juist, een voorspelling is een bewering. Je kan namelijk niet staven of een voorspelling feitelijk is of niet, daarom beweer je of iets gaat gebeuren of niet. De personen die in diskrediet zijn gebracht zijn dat omdat ze ook onethisch hebben gehandeld, als je gewoon normaal doet wordt er ook geen openlijke lynch partij op forums gehouden. Helaas heeft het westelijk deel nogal een handje van onethisch handelen. Schrijnend niveautje weer overigens.

Vergelijkbaar met het wijzen naar Ax en xii dat ze een spion hebben en hier gebruik van maken?

En topics die gemaakt worden wanneer gaat “stam1” over naar “stam2”

En ik houd niet echt van borduren maar kan zo wel wat voorbeelden aan elkaar plakken. En nee die komen vooral vanuit het oosten
 
Reactiescore
7.939
Vergelijkbaar met het wijzen naar Ax en xii dat ze een spion hebben en hier gebruik van maken?

En topics die gemaakt worden wanneer gaat “stam1” over naar “stam2”

En ik houd niet echt van borduren maar kan zo wel wat voorbeelden aan elkaar plakken. En nee die komen vooral vanuit het oosten

Ik zie de relevantie niet echt tussen de posten? Als Aces tracht een post onderuit te halen met Nederlandse definities (eigenlijk het ontbreken hiervan) leg ik het even uit. Daarnaast zie ik ook de relevantie niet tussen het benoemen van een spion en een toekomstverkenning? Overigens ben ik het met Maai eens omtrent de spion van AX, er gebeurden veel te veel dingen waardoor de geloofwaardigheid wegviel, tevens met het gedrag hoe sommigen zich profileerden deed ernstige twijfels op komen. Daarnaast nog een kleine nuance, ik zie in de posten van het oostkamp dan ook voldoende argumentatie komen om voorspellingen/beweringen (om bij jouw punt te blijven) te staven. Ik zie bij Aceshigh 1-2 zinnen staan met uitroeptekens, graag zie ik je argumentatie hoe ik deze twee partijen met elkaar vergelijken kan.
 
Reactiescore
344
Vooral het gedeelte het aanhalen van vermoedens en verdenkingen.
En gedachten die spelen in iemand zijn of haar hoofd. Alles word geuit zonder feiten. Maar enkel op speculatie of verdachte situaties.
Vind de gedachten gang ook niet vreemd trouwens, we weten denk ik allemaal dat zowel IDGAF en maai niet veel keuzes over hadden dan samen werken. Terwijl er genoeg gezegd was over elkaar. En daarom zou ik ook niet raar op kijken, dat mocht maai en IDGAF de overhand gaan pakken ! Er alsnog een 2 strijd zou komen.

Wie hier de doorslag in zou geven laat ik in het midden. Kan namelijk niets onderbouwen, enkel speculeren.
 
Reactiescore
7.939
Waarom kun je het niet onderbouwen? Speculeren is prima me dunkt, mits de juiste argumenten aangehaald worden. Maar om nou zoals aces doet een partij af te schuiven als toekomstige stabbers, omdat hij het aan zijn water voelt ofzo, is van de pot gerukt.
 

DeletedUser20001

Guest
Iemand een idee hoe er dit weekend zaterdag en zondag genobeld is van beide kanten.
 

DeletedUser20001

Guest
Oeh de rollen beginnen te keren. Waarom staat NAAP niet bij IDGAF en Maai erbij.
 

DeletedUser77755

Guest
Net zoals XII en Last ook nog niet geaccepteerd hebben :#
Daar hebben we wel een nieuwe oorlog gestart voor de statjes :p
Helaas wel nadat er al wat winsten geboekt waren door Maai kant.
 

DeletedUser77704

Guest
Net zoals XII en Last ook nog niet geaccepteerd hebben :#
Daar hebben we wel een nieuwe oorlog gestart voor de statjes :p
Helaas wel nadat er al wat winsten geboekt waren door Maai kant.

Zitten er beide nu toch in? Is ook met NAAP zo XD
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Voila:
Screenshot_20191125-094822_Samsung Internet.jpg

Is ook heel makkelijk zelf op te zoeken ook
 

DeletedUser20001

Guest
I know. Maar span graag mensen voor mijn karretje haha

maar GoPro doet het prima dus.
 

DeletedUser81255

Guest
Het zou ook enorm veel verschil maken waar de winst of verlies van dorpen word opgenomen. Als dit op verschillende plaatsen/spelers is heeft het al een stuk minder invloed als op één speler.

Of andere spelers denken hier anders over?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
I know. Maar span graag mensen voor mijn karretje haha

maar GoPro doet het prima dus.

De laatste 2 dagen gaat het prima voor de GPA, 1 dorp netto terug veroverd.

Maar als we gaan kijken, in de officiele oorlogsstats staat de GPA op 26 dorpen in de min sinds start van de oorlog (7 dagen terug) en als we op twstats gaan kijken voor een accuraat beeld (XII en last pas in de oorlog nadat hun eerste significante verliezen geleden waren) zien we dat de GPA zelfs al 83 dorpen is kwijtgeraakt sinds de start van de oorlog.

Screenshot_20191125-122101_Samsung Internet.jpg

Het zou ook enorm veel verschil maken waar de winst of verlies van dorpen word opgenomen. Als dit op verschillende plaatsen/spelers is heeft het al een stuk minder invloed als op één speler.

Of andere spelers denken hier anders over?

Alle verliezen op 1 plek betekend dat er op 1 plek fouten worden gemaakt en dat is 10 keer zo makkelijk te stoppen dan over de gehele breedte. Zet op die ene plek een sterker team, wat meer stacks of iets anders creatiefs en opgelost.

Op het moment dat er op meerdere plekken over de hele linie (wat er nu dus gebeurd) verliezen worden geleden betekend dat er of een paar hele grote fundamentele fouten zitten of een hele hoop kleine foutjes, die allemaal afzonderlijk opgelost moeten worden, wat veel meer tijd en moeite kost.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Wat Maretan al zegt, en eigenlijk zijn de verliezen groter. Ook chef zijn mbs zijn twaalf dorpen verloren. Alsook dat een mb stam van Shakedown/Maai 20 dorpen van NoPro pakte. Dit zijn dus 32 dorpen winst die buiten de statistieken vallen. Naar mijn weten zijn er nergens dorpen verloren door mb's van Maai/IDGAF. Wat dat betreft dus altijd kritisch zijn op statistieken.
 
Bovenaan