[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Reactiescore
25
Dan mag jij mij eens uitleggen waarom Don Pablito edels stuurde achter die van van IDGAF?


Weet niet helemaal wat je probeert te bereiken. Als je op deze manier een soort onrust wilt creëeren kan ik je vertellen dat dat niet lukt. Stel Pablito had die dorpen dan had hij ze meer dan een jaar in zijn bezit moeten hebben, pfoeee daar ligt IDGAF wakker van.
 
Reactiescore
766
Daar is je antwoord. Plus dat je dan 2x mag snipen/recappen, mooi toch :)
 
Reactiescore
766
Zo zal het niet gaan zure jongeman. Neem nog een hapje azijn bij het avondeten ;)
 
Reactiescore
766
Precies, ga jij maar lekker weer op de man spelen!...stumperd...iets anders ken je niet.
Zo vaak post ik nou ook weer niet tegen je:( plus dat je nu hetzelfde terug doet.. ook niet aardig.

Je Posts slaan gewoon nergens op ;)
 
Reactiescore
146
We zullen zien wie er gelijk krijgt!

Als je normaal tegen me doet, en het verder op het spel houdt, zul je van mij ook geen vervelende reacties terugkrijgen, zo moeilijk is dat niet.....toch?
 
Reactiescore
766
We zullen zien wie er gelijk krijgt!

Als je normaal tegen me doet, en het verder op het spel houdt, zul je van mij ook geen vervelende reacties terugkrijgen, zo moeilijk is dat niet.....toch?
Ik doe ook best normaal tegen je :( je post toch ook gewoon een beetje zuur jegens maai..

We fronten tegen elkaar, dus moet goedkomen!
 
Reactiescore
116
Keep on dreaming!, net voor het einde zeggen ze: het was fijn jongens van IDGAF, bedankt voor het vieze werk opknappen, maar nu verbreken we de BG, en eisen we de overwinning op....let maar eens op!
Ik kijk over stammen heen. Voor mij is de kaart nu verdeeld in rode en blauwe dorpen :)
Naar wie uiteindelijk de overwinning gaat, zal zeker in de komende maanden nog aan bod komen, indien jullie kraken natuurlijk. Misschien moeten jullie binnen enkele maanden wel puzzelen met de accounts in de overwinnende stam! :O

Misschien zegt GoPro tegen jou wel: merci om de OVW dorpen voor ons bij te houden, maar nu nemen wij ze wel over! Ik reflecteer je eigen reactie. Of die nou verzuurd is of niet laat in het midden ;)
 
Reactiescore
7.931
Als er één partij op deze wereld zich conform de regels heeft gedragen is het Maai wel. Aceshigh is, gezien het kamp waartoe hij behoort, in geen enkele positie dergelijke toekomstige voorspellingen te doen hoe slecht Maai zich in de toekomst zal gedragen. Als er ergens toekomstige stabs gaan plaatsvinden dan is het wel in het westelijke deel van de wereld waar zich tot nu toe alle rotte appels bevinden. Daarnaast moet ik erkennen dat je poging tot het voeren van propaganda echt lachwekkend is, ik denk eerder dat dit soort posten juist het tegenovergestelde teweegbrengen. Sidenote, een ! plaatsen achter je zin maakt je propaganda juist nog zwakker.
 
Reactiescore
146
Volgens mij is iedereen vrij om voorspellingen te maken,dat ze niet in jullie straatje passen is niet mijn probleem, maar fijn om te horen dat ik jou daarmee aan het lachen maak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Reactiescore
116
Volgens mij is iedereen vrij om voorspellingen te maken,dat ze niet in jullie straatje passen is niet mijn probleem, maar fijn om te horen dat ik jou daarmee aan het lachen maak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dat was het AF ook alweer vandaag voor me.

1574360531280.png
 
Reactiescore
146
Ik kijk over stammen heen. Voor mij is de kaart nu verdeeld in rode en blauwe dorpen :)
Naar wie uiteindelijk de overwinning gaat, zal zeker in de komende maanden nog aan bod komen, indien jullie kraken natuurlijk. Misschien moeten jullie binnen enkele maanden wel puzzelen met de accounts in de overwinnende stam! :O

Misschien zegt GoPro tegen jou wel: merci om de OVW dorpen voor ons bij te houden, maar nu nemen wij ze wel over! Ik reflecteer je eigen reactie. Of die nou verzuurd is of niet laat in het midden ;)

Ik ben niet verzuurd, verre van dat, ik kijk er waarschijnlijk anders tegen aan. maar ik zou me waarschijnlijk ook niet zo druk maken om de overwinningsdorpen als ik ze niet zou hebben, Het is alleen een feit dat de stam die ze in hun bezit heeft, iedere dag invloedspunten erbij krijgt, des te meer des te sneller ze bij het einddoel zijn, aangezien Maai en IDGAF uit 20 leden bestaan, zullen er 5 spelers zijn die geen wereldwinst zullen behalen.
 
Reactiescore
7.931
Volgens mij is iedereen vrij om voorspellingen te maken,dat ze niet in jullie straatje passen is niet mijn probleem, maar fijn om te horen dat ik jou daarmee aan het lachen maak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klopt, daarin is iedereen vrij. Echter wat jij doet is ongefundeerde beweringen strooien in een simpele poging de ander in diskrediet te brengen en dat faalt hopeloos.
 

DeletedUser69389

Guest
We zullen zien wie er gelijk krijgt!

Als je normaal tegen me doet, en het verder op het spel houdt, zul je van mij ook geen vervelende reacties terugkrijgen, zo moeilijk is dat niet.....toch?
Misschien moet jij je eens op het spel houden Ruud.... Best hard die verliezen nu bij jullie kant...
 
Reactiescore
470
Ik ben niet verzuurd, verre van dat, ik kijk er waarschijnlijk anders tegen aan. maar ik zou me waarschijnlijk ook niet zo druk maken om de overwinningsdorpen als ik ze niet zou hebben, Het is alleen een feit dat de stam die ze in hun bezit heeft, iedere dag invloedspunten erbij krijgt, des te meer des te sneller ze bij het einddoel zijn, aangezien Maai en IDGAF uit 20 leden bestaan, zullen er 5 spelers zijn die geen wereldwinst zullen behalen.

Wat boeit een winst op je account? Zal voor jullie vast heel speciaal zijn aangezien er vrijwel niemand bij jullie ooit een wereld heeft gewonnen.
 
Bovenaan