[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Niets!, want die gasten van maai gaan je toch alleen maar afzeiken dan, is gewoon onderdeel van hun propaganda.
Ben jij ook onderdeel van hun propaganda? Want je zet je eigen stam voor schut!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Jij ontbijt met gezouten citroenen zeker Aceshigh? Al kan ik me goed voorstellen dat je in een slechte bui bent na na gisteren. Hoedanook; naar mijn idee zijn statistieken, zeker in zo een oorlog, vaak eenduidig, die kun je prima objectief plaatsen. Daarnaast is het juist een gelegenheid om wat propaganda en tegengeluid te laten horen. Je kunt inderdaad lekker negatief blijven roepen, maar dan zal er nooit wat veranderen aan het imago en de situatie.

@morjak dit zou een manier zijn om het te doen, maar wees vooral vrij om het anders te doen. Bespreek ook even met Justin als jij het wilt doen. :)
 

DeletedUser77755

Guest
Kan GoPro XII ook even in de oorlog toevoegen? :D
Wil ook wat oorlogspunten scoren.
 
Reactiescore
146
Jij ontbijt met gezouten citroenen zeker Aceshigh? Al kan ik me goed voorstellen dat je in een slechte bui bent na na gisteren. Hoedanook; naar mijn idee zijn statistieken, zeker in zo een oorlog, vaak eenduidig, die kun je prima objectief plaatsen. Daarnaast is het juist een gelegenheid om wat propaganda en tegengeluid te laten horen. Je kunt inderdaad lekker negatief blijven roepen, maar dan zal er nooit wat veranderen aan het imago en de situatie.

We zullen het dan ook eens rustig gaan afwachten hoe jullie reacties zullen zijn op de "oorlogsverhalen" zullen zijn, tot nog toe zie ik alleen maar sarcastische en op de persoon gerichte opmerkingen, dat laatste vind ik onnodig en heeft ook niets met het spel te maken hebben, en nee...ik eet geen citroenen voor ontbijt, wil ze wel eens in m'n Thee doen ;-) , moet je ook eens proberen ;-)

Verder heb ik 30 van de 32 belegeringsdorpen(die jullie probeerde te edelen) kunnen behouden, daar hoef ik geen slechte bui voor te hebben, het was opmerkelijk btw dat Don Pablito ook nog edels plaatse achter die van IDGAF, of jullie delen geen bevelen?, iets wat ik me niet kan voorstellen, of jullie willen ze echt allemaal zelf hebben?

Statistieken vind ik prima, maar plaats deze dan ook als ze een keertje in jullie nadeel zijn!, dan pas is het objectief te noemen

Verander de wereld en begin bij jullie zelf ;)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487776907

Guest
Verder heb ik 30 van de 32 belegeringsdorpen(die jullie probeerde te edelen) kunnen behouden, daar hoef ik geen slechte bui voor te hebben, het was opmerkelijk btw dat Don Pablito ook nog edels plaatse achter die van IDGAF, of jullie delen geen bevelen?, iets wat ik me niet kan voorstellen, of jullie willen ze echt allemaal zelf hebben?

Statistieken vind ik prima, maar plaats deze dan ook als ze een keertje in jullie nadeel zijn!, dan pas is het objectief te noemen

Verander de wereld en begin bij jullie zelf ;)

Wellicht was dat juist de bedoeling? 30 behouden, maar wel 30x de pop weggenobled. Daarnaast heeft het je 30 recaps gekost welke je niet kon gebruiken aan je front voor 18 uur lang.

Statistieken zijn voor iedereen toegankelijk en kan je natuurlijk zelf ook plaatsen als het in jullie voordeel is. Dat heet propaganderen ;)
 
Reactiescore
146
Nja je kunt het natuurlijk draaien zoals je wilt, maar ik zag dit toch echt wel tot een overname van die dorpen, dat de troops verloren gaan vind ik van ondergeschikt belang,die gaan er vroeg of laat toch wel aan, het is vele male belangrijker om die dorpen te kunnen behouden.

Recaps is ook niet zo'n groot probleem, als je 150+ offdorpen hebt en een veelvoud aan edels, kun je die 30 wel even missen, alleen jammer dat het bij 2 net niet gelukt is :(, Misschien laat ik IDGAF de volgende keer wel een flink deel pakken o_O
 
Reactiescore
116
Iedereen weet toch dat het IDGAF/Maai VS GoPro is, wat maakt het dan uit naar wie die OVW dorpen gaan.. Een OVW dorp in het Maai kamp zie ik als een OVW dorp voor IDGAF.

Als ze mij maar net voor het einde van de nodige overwinningspunten uitnodigen in de stam vind ik het allemaal prima :D
 
Reactiescore
470
Nja je kunt het natuurlijk draaien zoals je wilt, maar ik zag dit toch echt wel tot een overname van die dorpen, dat de troops verloren gaan vind ik van ondergeschikt belang,die gaan er vroeg of laat toch wel aan, het is vele male belangrijker om die dorpen te kunnen behouden.

Recaps is ook niet zo'n groot probleem, als je 150+ offdorpen hebt en een veelvoud aan edels, kun je die 30 wel even missen, alleen jammer dat het bij 2 net niet gelukt is :(, Misschien laat ik IDGAF de volgende keer wel een flink deel pakken o_O

Toch vreemd dat je dan maar 1 van de 5 dorpen die ik van je heb veroverd succesvol kon recappen.
 
Reactiescore
1.962
W68 opzich niet echt gevolgd, maar zo'n topic maakt het wel interessant om dat in de toekomst wel te gaan doen! Top.
 
Reactiescore
470
Klopt, je had het geluk dat ik er ff niet was, na 20 uur TW was ik ff aan een pauze toe ;-)

Even niet was? Van de laatste 2 begrijp ik dat ja maar de eerste 3 dorpen was je er gewoon hoor. Althans toen stuurde je op 1 dorp recaps op 4 uur lopen en de andere helemaal niet.
 
Reactiescore
68
Niets!, want die gasten van maai gaan je toch alleen maar afzeiken dan, is gewoon onderdeel van hun propaganda.

Heeft iedereen recht toe en het boeit mij vrij weinig verder. Misschien is het leuk om te doen en misschien niet. Moet dat eerst proberen eh meneer aceshigh.
 
Reactiescore
972
Heeft iedereen recht toe en het boeit mij vrij weinig verder. Misschien is het leuk om te doen en misschien niet. Moet dat eerst proberen eh meneer aceshigh.

Zo erg zijn we niet hoor, het zijn er maar enkelen die een dergelijk persoonlijk wrok hebben jegens Maai en gevuld worden met frustratie door hun eigen falen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Kan GoPro XII ook even in de oorlog toevoegen? :D
Wil ook wat oorlogspunten scoren.

Zowel Last als XII hebben een uitnodiging, aldus GoPro. Echter nemen zij deze (nog) niet aan. Moest dat voor vanavond niet gebeurd zijn, slingeren we ze een aparte oorlog aan de broek. Onze insteek was dat het handiger is om alles in één grote oorlog te steken, zij denken daar mogelijk anders over.

We zullen het dan ook eens rustig gaan afwachten hoe jullie reacties zullen zijn op de "oorlogsverhalen" zullen zijn, tot nog toe zie ik alleen maar sarcastische en op de persoon gerichte opmerkingen, dat laatste vind ik onnodig en heeft ook niets met het spel te maken hebben, en nee...ik eet geen citroenen voor ontbijt, wil ze wel eens in m'n Thee doen ;-) , moet je ook eens proberen ;-)

Verder heb ik 30 van de 32 belegeringsdorpen(die jullie probeerde te edelen) kunnen behouden, daar hoef ik geen slechte bui voor te hebben, het was opmerkelijk btw dat Don Pablito ook nog edels plaatse achter die van IDGAF, of jullie delen geen bevelen?, iets wat ik me niet kan voorstellen, of jullie willen ze echt allemaal zelf hebben?

Statistieken vind ik prima, maar plaats deze dan ook als ze een keertje in jullie nadeel zijn!, dan pas is het objectief te noemen

Verander de wereld en begin bij jullie zelf ;)

Als je het onnodig vind om hier te propaganderen en verder alleen maar zuur komt doen, zie ik je net zo goed verdwijnen van dit forum - want waarom ben je hier dan wel? Verder keitrots dat jij die 30 onzinnige belegeringsdorpen hebt kunnen behouden - terwijl je buurman dorpen en def aan de lopende band verpest. Je had je recaps daar beter kunnen benutten of een tegenoffensief gedaan. Je bent er met open ogen ingestonken het enige wat jij hebt gedaan zijn overschottige edels en clears die te lang (bijv. 50 uur) naar het front zouden lopen zitten deffen en recappen. Chapeau man.

Ik zou niet weten waarom ik mijn houding hier zou moeten veranderen. Doorgaans krijg ik vooral te horen van zowel gebruikers als van de moderatie dat mijn toevoegingen op het forum positief ervaren worden. Dit is dan ook aan het begin van het jaar ''bekroond'' voor 2019. Wellicht zou je toch eens naar jezelf moeten kijken.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
laten we het er maar niet over hebben dat 12 van zijn "noodzakelijke" full clear recaps waren op een stel fakes en 12 edels met 100zc.
 
Reactiescore
146
Iedereen weet toch dat het IDGAF/Maai VS GoPro is, wat maakt het dan uit naar wie die OVW dorpen gaan.. Een OVW dorp in het Maai kamp zie ik als een OVW dorp voor IDGAF.

Als ze mij maar net voor het einde van de nodige overwinningspunten uitnodigen in de stam vind ik het allemaal prima :D

Keep on dreaming!, net voor het einde zeggen ze: het was fijn jongens van IDGAF, bedankt voor het vieze werk opknappen, maar nu verbreken we de BG, en eisen we de overwinning op....let maar eens op!
 
Reactiescore
766
Keep on dreaming!, net voor het einde zeggen ze: het was fijn jongens van IDGAF, bedankt voor het vieze werk opknappen, maar nu verbreken we de BG, en eisen we de overwinning op....let maar eens op!
Neehoor, zoals in elk van zulke samenwerkingen zullen de partijen dit samen bespreken.
 
Bovenaan