[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
De helft van het aantal punten aan de GoPro-kant is al gedoemd te falen gezien hun ligging. De partij bestaat uit alle restjes op de wereld samengevoegd om op te bunkeren tegen de tegenstand, kwalitatief gezien gewoon erg in het nadeel(kijkend naar accounts en mijn weet van spelers in Maai/IDGAF kamp).

Uiteraard aan jullie om het tegendeel te bewijzen en mij te verassen al denk ik dat het een (te) lastig karwei gaat worden.

Ik weet niet in hoeverre je de wereld actief hebt gevolgd / kunnen volgen. Maar een belangrijke voetnoot is dat kamp GoPro zelf voor deze situatie heeft gekozen. Dit omdat wat nu zuidelijk GoPro is hun bondgenootschap met Maai wilde stopzetten om verder te gaan met wat nu noord GoPro is. Moet je analyse dus kloppen, zou het in het geval van GoPro 'eigen schuld' zijn dat ze in deze situatie terecht zijn gekomen en verliezen. Persoonlijk deel ik je mening wel op de meeste argumenten.
 

DeletedUser75237

Guest
Prachtig topic, nog mooiere kaartjes! Je overtreft jezelf Roald! Dat de besten (wij dus) mogen winnen :cool2:
 

DeletedUser81255

Guest
Leuke topic, ik speel zelf niet meer mee aan deze strijd maar lees af en toe het AF wel door om te zien hoe het zich vordert.

Succes aan beide partijen, er is een kwantitatief en kwalitatief verschil. Persoonlijk vind ik het kwantitatief verschil minimaal als we kijken naar de ligging van een aantal clusters van DGA. Zowel Last als plaaimout hebben in mijn ogen haast een onmogelijk houdbare positie. Het zal ook niet makkelijk zijn om ze vol te gooien met def, gezien het grote front wat diep loopt door IDGAF.

Waar team Maai een samen gevormd cluster heeft, eindigt team GoPro met een gesplitste cluster en dus langere looptijden. Ze kunnen het dan wel weer sterk gebruiken tegen The North Members en Anxiety Disorder, maar dit front is voor Maai een stuk gemakkelijker te voorzien van def.

Dit topic zorgt er voor dat ik de strijd kort en krachtig mee kan lezen, dankjewel!
 
Reactiescore
2.506
Zet je deze in de lijst Roald?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zoals jullie in de tweede post al zien wil ik een logboek gaan bijhouden. Belangrijke gebeurtenissen zoals het omvallen van accounts of uit / toetreden van nieuwe stammen zullen in het logboek (of zie het als tijdlijn) komen. Ook wil ik graag weekverslagen gaan schrijven. Om hier een leuke dynamica in te krijgen wil ik regelmatig gastschrijvers vragen om een weekrapportje te schrijven. Bijvoorbeeld dat een speler van XII een weekverslag schrijft op 26-11-2019 waarin hij of zij even kort noemt welke massa's hebben plaatsgevonden de oorlogsstatistieken deelt en eventueel een voorspelling doen. Verschillende schrijvers is belangrijk omdat zo ook andere perspectieven aan het woord komen. Wellicht wil @aceshigh @Dpschut @morjak @JustInWebs @.ChefDiepvries of iemand anders van DGA het eerste weekverslag (datum 26.11.2019) schrijven?

Laat het mij even weten, dan weet ik of ik verder moet zoeken naar een schrijver. In de tweede post zal ik dan een link en minimale samenvatting zetten naar de post van het weekverslag.
 
Reactiescore
68
Wellicht wil aceshigh Dpschut @morjak JustInWebs .ChefDiepvries of iemand anders van DGA het eerste weekverslag (datum 26.11.2019) schrijven?

Laat het mij even weten, dan weet ik of ik verder moet zoeken naar een schrijver. In de tweede post zal ik dan een link en minimale samenvatting zetten naar de post van het weekverslag.

Op zich best interessant en wil het best proberen, ook al heb ik geen flauw idee wat er in zo'n verslagje zou moeten haha.
 
Reactiescore
146
Op zich best interessant en wil het best proberen, ook al heb ik geen flauw idee wat er in zo'n verslagje zou moeten haha.

Niets!, want die gasten van maai gaan je toch alleen maar afzeiken dan, is gewoon onderdeel van hun propaganda.
 
Bovenaan