Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

Reactiescore
766
Er heeft nooit een Jorn op FF gespeeld, maar dat terzijde.

Grappig dat jij als @Envisioner heel goed op de hoogte schijnt te zijn van het karakter van Hi ho spelers. Daarbij ook al je voorgaande reacties eerder op het w71 duidt duidelijk op een voorkeur voor (ex) Hi ho.

Hoe moet in dit geval Martijn weten dat dit een grap is?? Het is niet zo dat je dat kunt aflezen uit de tekst ondanks dat het woordje Karel als afzender staat, wat in jou opinie 1+1=2 is.

Dan nog even terug te komen op het feit dat Martijn zogenaamd aan het stoken is. Al is het stoken, stoken is een specifiek element in de wereld van diplomatie en propoganda, iets wat in dit spelletje nogal wat voor komt. Dus al MOCHT Martijn met opzet aan het stoken zijn, is dat niet iets om met de vinger te wijzen, want dit is iets wat veel vaker voorkomt/heeft plaats gevonden.

Jullie vallen nu allemaal op het feit dat Martijn een screenshot deelt en daarna doe je het zelf, smh.
Als Martijn het een zegt en iemand anders zegt iets anders (Sevii in dit geval) en Martijn heeft bewijs (of in zijn ogen althans) dat hij gelijk heeft, staat dit in zijn goedrecht dit te posten. Al had dit inderdaad beter in privé gekund, maar dit forum is al voor mindere dingen gebruikt.
Envisioner heeft nergens gezegd tegen screens plaatsen te zijn. Hij doet eigenlijk precies hetzelfde als Martijn, een flinke deksel op zijn neus. Om je dan te verschuilen achter het feit dat je dat alleen in de stamchat zegt maar niet naar de buitenwereld is erg jammer. Want daarmee bevestig je dus eigenlijk het punt, hij heeft geen respect voor de oud hiho leden, maar doet gewoon alsof.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Envisioner heeft nergens gezegd tegen screens plaatsen te zijn. Hij doet eigenlijk precies hetzelfde als Martijn, een flinke deksel op zijn neus. Om je dan te verschuilen achter het feit dat je dat alleen in de stamchat zegt maar niet naar de buitenwereld is erg jammer. Want daarmee bevestig je dus eigenlijk het punt, hij heeft geen respect voor de oud hiho leden, maar doet gewoon alsof.

De uitlatingen van Envisioner in zijn laatste posts getuigen ook niet echt van wederzijds respect.
 
Reactiescore
766
De uitlatingen van Envisioner in zijn laatste posts getuigen ook niet echt van wederzijds respect.
Mijn eigen interpretatie zegt mij dat envisioner ook weinig respect heeft voor menig fier lid, daar hij dus ook nergens aangeeft dat te hebben. In tegenstelling tot Martijn, die aangeeft respect te hebben, maar eigenlijk niet heeft. Cruciaal verschil, toch?
 
Reactiescore
5.599
Mijn eigen interpretatie zegt mij dat envisioner ook weinig respect heeft voor menig fier lid, daar hij dus ook nergens aangeeft dat te hebben. In tegenstelling tot Martijn, die aangeeft respect te hebben, maar eigenlijk niet heeft. Cruciaal verschil, toch?
Ik heb in het heet van de strijd ook wel eens gezegd dat ik Melvin een achterbakse lul vind, maar toch mag ik hem 100%, het een sluit het ander niet uit.
 
Reactiescore
766
Ik heb in het heet van de strijd ook wel eens gezegd dat ik Melvin een achterbakse lul vind, maar toch mag ik hem 100%, het een sluit het ander niet uit.
Dat mag, is ook niet dezelfde vergelijking :p

Het gaat hier over respect naar een groep spelers, en niet over het wel of niet mogen van een individu.
 
Reactiescore
1.380
Ga niet eens meer reageren jullie zoeken gewoon iets om tegen te schoppen. Wees gewoon blij dat TAOW jullie de kans op ww gegeven heeft en pak de dorpen win en ga volgende wereld weer lekker spelen.

Ik heb helemaal niet de behoeft om na te trappen dat zou ik eerder naar aantal Fier leden willen doen die ons in de steek gelaten hebben dan jullie.

Als je het dan toch zo ervaart als na trappen heb je pech want dat is het niet.

Ik heb altijd geprobeerd om er een faire strijd van te maken en dat jullie dan nog steeds boos zijn op die stemming die er niet geweest is is dat maar zo.
In dietijd dat jullie het vragen en jullie naar taow zijn gegaan was bizar kort. En in die tijd was er gewoon teveel in de eigen stam aan de hand.

Blijf lekker een wrok houden tegen mij want als dat je gelukkig maakt prima.

Ik ben een persoon wie emotie heeft en dat wel eens uit maar de echte spelers die mij kennen weten wel beter en daar hecht ik meer aan dan wat jullie zeggen.
 
Reactiescore
766
Ga niet eens meer reageren jullie zoeken gewoon iets om tegen te schoppen. Wees gewoon blij dat TAOW jullie de kans op ww gegeven heeft en pak de dorpen win en ga volgende wereld weer lekker spelen.

Ik heb helemaal niet de behoeft om na te trappen dat zou ik eerder naar aantal Fier leden willen doen die ons in de steek gelaten hebben dan jullie.

Als je het dan toch zo ervaart als na trappen heb je pech want dat is het niet.

Ik heb altijd geprobeerd om er een faire strijd van te maken en dat jullie dan nog steeds boos zijn op die stemming die er niet geweest is is dat maar zo.
In dietijd dat jullie het vragen en jullie naar taow zijn gegaan was bizar kort. En in die tijd was er gewoon teveel in de eigen stam aan de hand.

Blijf lekker een wrok houden tegen mij want als dat je gelukkig maakt prima.

Ik ben een persoon wie emotie heeft en dat wel eens uit maar de echte spelers die mij kennen weten wel beter en daar hecht ik meer aan dan wat jullie zeggen.
Het was in principe afgedaan toen je netjes zei dat je het verkeerd had verwoord. Ik val je ook niet persoonlijk aan, eerder inhoudelijk.

Ik heb dan ook zeker niets tegen jou, en kan er echt wel inkomen dat je op een bepaalde manier post naar aanleiding van de eindshow op deze wereld. Dus no hard feelings, vanaf mijn kant reageerde ik enkel op jouw inhoud, niet als persoon. Een volgende wereld zou je van mij zo leider kunnen zijn van de stam waar ik mijzelf op dat moment in zou bevinden. Van een wrok is dan ook geen sprake! :)
 
Reactiescore
1.380
Het was in principe afgedaan toen je netjes zei dat je het verkeerd had verwoord. Ik val je ook niet persoonlijk aan, eerder inhoudelijk.

Ik heb dan ook zeker niets tegen jou, en kan er echt wel inkomen dat je op een bepaalde manier post naar aanleiding van de eindshow op deze wereld. Dus no hard feelings, vanaf mijn kant reageerde ik enkel op jouw inhoud, niet als persoon. Een volgende wereld zou je van mij zo leider kunnen zijn van de stam waar ik mijzelf op dat moment in zou bevinden. Van een wrok is dan ook geen sprake! :)


Thnks voor je reactie en ik heb dat ook niet op die poster na wie van niks weet en hier een grote mond op komt zetten. En om eerlijk te zijn zitten er wel een aantal spelers in HIHO of oud HIHO waar ik wel samen zou willen spelen want zitten prima gasten tussen.
 

DeletedUser82549

Guest
HAHA @Envisioner Jij hebt echt totaal geen kennis van zaken in dit verhaal.

Dat jij op het woord van andere afgaat is prima en ja dat printscreentje is heel stoer om te laten zien maar helaas zit de rest er niet bij en waarom dit gezegd is.
Ik had daar alle recht toe om het te zeggen plus in de stamchat zeg je dingen met meer emotie dan naar de buitenwereld, en waarom ga ik hier niet nog eens uitleggen want dat is gebeurd.

Daarbij had iedereen een hekel aan HIHO met alle praktijken wat ze uitgehaals hebben maar ook dat is geweest en heeft totaal geen nut om overnieuw over te beginnen. De grootste haters zitten zelfs in TAOW.

Kan ook genoeg screentjes sturen maar wat prive gezegd is deel je niet, want dat word in vertrouwen gezegd.

Dat er geen stemming is geweest in die tijd is dat er veel meer aan de hand was in de eigen stam dan dat we op dat moment druk moesten maken om HIHO die bijna elke dag wel zeurde om NAP op te zeggen. Heb je waarschijnlijk van Jorn gekregen die runde op Acta en daarna op FF kwam maar nooit gespeeld heeft. Hij heeft er ook zijn excuses voor aangeboden.

En geef eens een feit van wat ik natrap dan? omdat ik zei dat hiho spelers de nummer 1 positie wil pakken? Als je dat natrappen vind.
Wat ik zei werd trouwens eerst als een leugen gezien totdat ik met het screentje kwam dus hou op. Daarbij is dat nog steeds geen natrappen want tbh. we spelen allemaal om de nummer 1.


Daarbij waar bemoei jij je mee? Beetje iemand zwart maken terwijl je nooit W71 gespeeld hebtvan niks weet en afgaat van wat andere zeggen.
En dat Fier spelers zomaar dingen delen zegt al genoeg over deze laffe spelers. Zijn waarschijnlijk ook de runners en die nooit ook maar iets voor de stam gedaan hebben waardoor Fier dus totaal geflopt heeft en 3/4 keer van leiding veranderd is.
Ik geloof ook nooit dat de actieve spelers dit ooit zouden doen

ik heb een sterk vermoeden dat jij gewoon Martijn bent (UT) want jij klinkt precies zo.
Heb het gevoel dat je ook over mij droomt elke avond met je heksenjacht.


Als je mij bedoeld, klopt dit niet. Ik heb niet op FF gespeeld en ik was ook zeker niet gerund op Acta. Jorn van Amen heeft voor zover ik weet niet op FF gespeeld. Dus graag zie ik dat je verheldert welke Jorn dit is.
 
Reactiescore
1.380
Als je mij bedoeld, klopt dit niet. Ik heb niet op FF gespeeld en ik was ook zeker niet gerund op Acta. Jorn van Amen heeft voor zover ik weet niet op FF gespeeld. Dus graag zie ik dat je verheldert welke Jorn dit is.
En wie ben jij dan? Jorn van amen bedoel ik niet die doet zulke dingen ook niet
 
Reactiescore
786
Als je mij bedoeld, klopt dit niet. Ik heb niet op FF gespeeld en ik was ook zeker niet gerund op Acta. Jorn van Amen heeft voor zover ik weet niet op FF gespeeld. Dus graag zie ik dat je verheldert welke Jorn dit is.
Zoals Tom al zei er heeft nooit een Jorn op FF gespeeld. Het niveau op FF ligt te hoog voor een Jorn :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zoals Tom al zei er heeft nooit een Jorn op FF gespeeld. Het niveau op FF ligt te hoog voor een Jorn :p

Ook te hoog om het einde van de wereld topic af te trappen?
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik denk dat martijn wat in de war is :p

PS: Jorn z'n niveau is zeker hoog genoeg voor op FF, de lat ligt heel wat lager nu sammy weer "actiever" is.

PS2: Martijn, ik denk dat je cedric bedoelt en niet Jorn :)
 

DeletedUser82549

Guest
Ik mag het hopen want daar staan drie stellingen die niet kloppen met mijn naam in één zin.
 
Reactiescore
786
Ook te hoog om het einde van de wereld topic af te trappen?

Ik gooi hem deze avond online, moeten even spanning creëren wie zal er waar zijn naam terug zal zien.

PS: Jorn z'n niveau is zeker hoog genoeg voor op FF, de lat ligt heel wat lager nu sammy weer "actiever"

Ik ben actiever in de accountchat, neemt niet weg dat ik nog altijd gestopt ben en en blijf op w71 ;)
 
Reactiescore
1.380
Mijn excuus. Nee tuurlijk niet jij. Jij zal ook nooit dingen doorgeven althans dat denk ik en je bent een toffe gozer.

haalde per ongeluk Cédric in de war met de naam

Ik mag het hopen want daar staan drie stellingen die niet kloppen met mijn naam in één zin.
 
Bovenaan