Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

Reactiescore
983
moet ik serieus met screens komen.
Had dit niet gewild maar misschien neem je je woorden terug. Ik stook niet en geef mij eens aan waar ik de eer niet hoog gehouden heb?

Zie je mij niet zeggen dat ik er altijd tegen in zal gaan? Dat is wat ik ook gedaan heb.

Dat jij hier je screen komt delen bewijst alleen maar wat ik zei: Dat jouw bedoeling alleen is om te stoken.

Hierin heb je gefaald dus je mag nu ook wel gaan stoppen. Neen IJKYO zal geen rang 1 worden ook al betekent dit dat ik moet gaan edelen van hun :O
 
Reactiescore
1.380
Zie je mij niet zeggen dat ik er altijd tegen in zal gaan? Dat is wat ik ook gedaan heb.

Dat jij hier je screen komt delen bewijst alleen maar wat ik zei: Dat jouw bedoeling alleen is om te stoken.

Hierin heb je gefaald dus je mag nu ook wel gaan stoppen. Neen IJKYO zal geen rang 1 worden ook al betekent dit dat ik moet gaan edelen van hun :O

lees jij wel eens? Jij geeft commentaar op mij dat ik onzin lul dus zet ik dat recht.
Maar blijkbaar lees jij alleen maar wat je wil lezen.

dat jij dAar tegenin gaat siert je enorm dus mijn complimenten maar kom niet meer aan dat ik onzin lul dat had ik dat screentje ook niet gedeeld.

maar laten we gewoon kappen hiermee schieten we beide niks mee op
 
Reactiescore
983
lees jij wel eens? Jij geeft commentaar op mij dat ik onzin lul dus zet ik dat recht.
Maar blijkbaar lees jij alleen maar wat je wil lezen.

dat jij dAar tegenin gaat siert je enorm dus mijn complimenten maar kom niet meer aan dat ik onzin lul dat had ik dat screentje ook niet gedeeld.

maar laten we gewoon kappen hiermee schieten we beide niks mee op

Ik lees wat jij zegt, zijnde de stelling: "de rang 1, 2 en 3 zullen verdeeld worden onder de hi ho accounts". Dat is inderdaad gelul want dat is NIET zo. Als jouw stelling zou zijn "ik hoor dat 1 van de accounts op die rang 1 aast" zou ik hier helemaal niets op in te brengen hebben.

Het begon allemaal met dat ik in de naam van vinci zei dat wij geen interesse hadden in wat jij zei.
Uiteraard was ik al op de hoogte van die pm van IJKYO maar dat ging ik hier niet zomaar vertellen of toegeven aan een vijand, ik probeerde enkel wat te vissen wat die bewijzen waren en nu ik deze gezien heb vraag ik me af waar je die überhaupt vastgekregen hebt.

Inderdaad het beste kappen met dit gedoe, je gestook is niet correct net zoals je stelling die niet correct was.
 
Reactiescore
1.380
Wij zijn geen vijand meer aangezien het voorbij is en de meeste wel op delete staan of gaan.

volgens mij wens ik taow succes wie de nummer 1/2/3 positie pakt en niet dat alle hiho accounts dat willen. Op ijkyo spelen meer spelers hè. Ik had het iets anders moeten formuleren dan was het duidelijker geweest.

Mook mooi je laatste zinnen nog ff een sneer nageven.
 

Bijlagen

  • C44C9C7C-C477-4210-8897-33076FEC19E5.jpeg
    C44C9C7C-C477-4210-8897-33076FEC19E5.jpeg
    128,6 KB · Weergaven: 55
Reactiescore
983
Wij zijn geen vijand meer aangezien het voorbij is en de meeste wel op delete staan of gaan.

volgens mij wens ik taow succes wie de nummer 1/2/3 positie pakt en niet dat alle hiho accounts dat willen. Op ijkyo spelen meer spelers hè. Ik had het iets anders moeten formuleren dan was het duidelijker geweest.

Mook mooi je laatste zinnen nog ff een sneer nageven.

Je zegt letterlijk succes met de rang 1,2 en 3 taow ik heb gehoord dat hi ho accountS deze willen opeisen. Lees: ik heb gehoord dat de 3 hi ho accounts die 3 rangen willen opeisen.

Dus nogmaals: je stelling was verkeerd en het was dus flauw gelul/gestook.
 
Reactiescore
983

Wanneer hij met een een verkeerde stelling / steek ex hi ho accounts (waar wij dus bijhoren) zwart probeert te maken dan is dat voor mij boeiend genoeg om hem er op te wijzen ja. Lijkt me wel een beetje logisch?
 

DeletedUser79458

Guest
Martijn wil gewoon ff goedkoop scoren laat hem anders kan hij ook niet slapen vanavond.

En dat verscheidene Fier leden zich nog afvroegen waarom Hi Ho leden Fier niet wou joinen. Deze onnodige natrappen die kant noch wal slaan die Fier leden hier claimen zegt al genoeg waarom mensen niet die stam willen joinen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Martijn wil gewoon ff goedkoop scoren laat hem anders kan hij ook niet slapen vanavond.

En dat verscheidene Fier leden zich nog afvroegen waarom Hi Ho leden Fier niet wou joinen. Deze onnodige natrappen die kant noch wal slaan die Fier leden hier claimen zegt al genoeg waarom mensen niet die stam willen joinen.

Dat is wel een erg generaliserende opmerking. AAO heeft het miss verkeerd verwoord, maar voor de rest zie ik voornamelijk positieve berichten vanuit onze kant.
 
Reactiescore
5.590
Martijn wil gewoon ff goedkoop scoren laat hem anders kan hij ook niet slapen vanavond.

En dat verscheidene Fier leden zich nog afvroegen waarom Hi Ho leden Fier niet wou joinen. Deze onnodige natrappen die kant noch wal slaan die Fier leden hier claimen zegt al genoeg waarom mensen niet die stam willen joinen.

Ik vraag me vooral af wie jij bent aangezien je al een flinke poos in geen een van de kampen hebt gespeeld. Welk acc speelde je op 71?
 
Reactiescore
1.476
Wanneer hij met een een verkeerde stelling / steek ex hi ho accounts (waar wij dus bijhoren) zwart probeert te maken dan is dat voor mij boeiend genoeg om hem er op te wijzen ja. Lijkt me wel een beetje logisch?
Lekker laten zitten.
 
Reactiescore
1.363
Martijn wil gewoon ff goedkoop scoren laat hem anders kan hij ook niet slapen vanavond.

En dat verscheidene Fier leden zich nog afvroegen waarom Hi Ho leden Fier niet wou joinen. Deze onnodige natrappen die kant noch wal slaan die Fier leden hier claimen zegt al genoeg waarom mensen niet die stam willen joinen.
Noob Carly :eek:
 
Reactiescore
1.075
Ik heb tho wel eens een screen zien langskomen van een hi ho acc die rang 1 wou pakken :p
 
Reactiescore
1.380
Je zegt letterlijk succes met de rang 1,2 en 3 taow ik heb gehoord dat hi ho accountS deze willen opeisen. Lees: ik heb gehoord dat de 3 hi ho accounts die 3 rangen willen opeisen.

Dus nogmaals: je stelling was verkeerd en het was dus flauw gelul/gestook.

Volgens weet jij niet waar een . voor staat.

Ik zeg succes met de nummer 1/2 en 3. Daar doel ik mee dat ik wel benieuwd ben wie het gaat worden en daar wens ik TAOW succes mee. Waat in die zin zeg ik dat het om HIHO spelers gaan?

Daarna zeg ik dat ik hoorde dat oud hiho spelers wel voor willen gaan. Daar zeg ik niks verkeerd want dat is ook gewoon zo zoals in de pm.
Enige dat ik had moeten doen is direct account naam erbij moeten zetten zodat jij je niet aangevallen voelt.

Het is ook totaal niet om te stoken want wat zou mij dat in godsnaam opleveren? Wereld was al maanden gespeeld.
Wij deffen nog een beetje omdat het spelletje te leuk is om direct op delete te gaan en als front qqeezz valt kijken we wel weer wat we gaan doen.

Nogmaals ik bewonder de kracht van TAOW en wat ze allemaal gedaan hebben op deze wereld. Ze waren gewoon ijzersterk en super fanatiek en volgens mij ook een mooi hecht clubje wat voor elkaar wou wil werken wat je ook zag een de geplande massa.

Dat zouden wij bij fier nooit voor elkaar gekregen hebben.

Zou ook wel met ieder van hun in de stam willen zitten en zoiets zelf ook mee maken, want het lijkt mij ook vet om zoveel te gaan timen.

Dus @Sevii het was absoluut niet bedoeld zo hoe jij het formuleert en daarvoor mijn excuus, maar er is niks aan gelogen en dat weet jij ook.
 
Reactiescore
1.380
Martijn wil gewoon ff goedkoop scoren laat hem anders kan hij ook niet slapen vanavond.

En dat verscheidene Fier leden zich nog afvroegen waarom Hi Ho leden Fier niet wou joinen. Deze onnodige natrappen die kant noch wal slaan die Fier leden hier claimen zegt al genoeg waarom mensen niet die stam willen joinen.

Jij voelt je wel een mannetje he.
Ik trap nooit na en volgens mij ook nooit gedaan. Heb altijd respect gehad voor alles en dat weet de oud HIHO leiding ook.
Ik en sammy kwamen juist naar jullie toe om een aantal dingen anders te doen zodat het fair bleef. Naar taow toe ben ik ook altijd respectvol geweest dus waar baseer je dit op.

Kom anders ff prive dan gaan we dit ff ophelderen.

Wie ben jij eigenlijk dat jij mij met mijn voornaam aanspreekt.
 

DeletedUser79458

Guest
Dat is wel een erg generaliserende opmerking. AAO heeft het miss verkeerd verwoord, maar voor de rest zie ik voornamelijk positieve berichten vanuit onze kant.

Richting TAOW maar richting oud Hi Ho allemaal gore natrappen. Maar het is natuurlijk maar waar je zelf blij van wordt. Snap dat jullie dan ook met een gerust hart kunnen slapen 's nachts. Hi Ho liet zich nooit door een massa uit het veld slaan zelfs als had het een mega kwantiteit tegen zich in de vorm van een blok van TAOW en Fier.

Ik vraag me vooral af wie jij bent aangezien je al een flinke poos in geen een van de kampen hebt gespeeld. Welk acc speelde je op 71?

Ik heb deze wereld nooit gespeeld ik krijg gewoon informatie binnen van Fier, Hi Ho en TAOW.

Jij voelt je wel een mannetje he.
Ik trap nooit na en volgens mij ook nooit gedaan. Heb altijd respect gehad voor alles en dat weet de oud HIHO leiding ook.
Ik en sammy kwamen juist naar jullie toe om een aantal dingen anders te doen zodat het fair bleef. Naar taow toe ben ik ook altijd respectvol geweest dus waar baseer je dit op.

Kom anders ff prive dan gaan we dit ff ophelderen.

Wie ben jij eigenlijk dat jij mij met mijn voornaam aanspreekt.

1592814111265.png

Altijd respect gehad lazer toch een eind op man. Jij bent geobsedeerd door Hi Ho. Jij bent zelfs zo geobsedeerd dat je tegen de leiding van Hi Ho liegt dat er een stemming zou komen om de NAP tussen TAOW en Fier destijds te verbreken toen vanuit de Hi Ho leiding duidelijk was gecommuniceerd dat Hi Ho op de rand van de afgrond stonden. Dus helemaal niet fair zoals je zegt gewoon narcistisch and manipulatief hoe jij communiceerde richting Hi Ho.

Geen zin om prive met je te praten. Met deze post ben ik al weer meer tijd kwijt dan ik eigenlijk zou willen spenderen aan jou.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Richting TAOW maar richting oud Hi Ho allemaal gore natrappen. Maar het is natuurlijk maar waar je zelf blij van wordt. Snap dat jullie dan ook met een gerust hart kunnen slapen 's nachts. Hi Ho liet zich nooit door een massa uit het veld slaan zelfs als had het een mega kwantiteit tegen zich in de vorm van een blom van TAOW en Fier.

De enige die op dit moment flink aan het natrappen is ben jij. Als je nooit hebt gespeeld en van alles maar een beetje afweet kan je je beter wat afzijdig houden want je praat echt bullshit. Feit blijft dat je iedereen over één kam scheert en dat is simpelweg onjuist.

Daarnaast is het ook smakeloos om een Skypebericht van Martijn uit onze stamchat zo in het openbaar te delen. Net zo smakeloos als degene die dat met jou heeft gedeeld.
 

DeletedUser79458

Guest
De enige die op dit moment flink aan het natrappen is ben jij. Als je nooit hebt gespeeld en van alles maar een beetje afweet kan je je beter wat afzijdig houden want je praat echt bullshit. Feit blijft dat je iedereen over één kam scheert en dat is simpelweg onjuist.

Daarnaast is het ook smakeloos om een Skypebericht van Martijn uit onze stamchat zo in het openbaar te delen. Net zo smakeloos als degene die dat met jou heeft gedeeld.

Nu succes met de nummer 1/2/3 positie op W71. Ik heb meegekregen dat de oud HIHO spelers dit willen opeisen hahaha.
Dat alles nadat TAOW ze gered hebben. Succes allen.

Dit soort berichten plaatsen in een oorlogstopic plaatsen is gewoon onnodig stoken om jezelf beter te laten voelen. Daarna ook nog met een screen aankomen van een van de minst serieuze TW spelers die er rondloopt op deze wereld om Hi Ho nog ff zwart te maken is ook gewoon idioot. Daarbijkomend de screen een grap lijkt te zijn. Maar oke hou je oogkleppen maar lekker op. De screen laat gewoon zien dat hij zich buiten het AF niet voordoet zoals hij zegt dat hij is.
 
Reactiescore
1.380
HAHA @Envisioner Jij hebt echt totaal geen kennis van zaken in dit verhaal.

Dat jij op het woord van andere afgaat is prima en ja dat printscreentje is heel stoer om te laten zien maar helaas zit de rest er niet bij en waarom dit gezegd is.
Ik had daar alle recht toe om het te zeggen plus in de stamchat zeg je dingen met meer emotie dan naar de buitenwereld, en waarom ga ik hier niet nog eens uitleggen want dat is gebeurd.

Daarbij had iedereen een hekel aan HIHO met alle praktijken wat ze uitgehaals hebben maar ook dat is geweest en heeft totaal geen nut om overnieuw over te beginnen. De grootste haters zitten zelfs in TAOW.

Kan ook genoeg screentjes sturen maar wat prive gezegd is deel je niet, want dat word in vertrouwen gezegd.

Dat er geen stemming is geweest in die tijd is dat er veel meer aan de hand was in de eigen stam dan dat we op dat moment druk moesten maken om HIHO die bijna elke dag wel zeurde om NAP op te zeggen. Heb je waarschijnlijk van Jorn gekregen die runde op Acta en daarna op FF kwam maar nooit gespeeld heeft. Hij heeft er ook zijn excuses voor aangeboden.

En geef eens een feit van wat ik natrap dan? omdat ik zei dat hiho spelers de nummer 1 positie wil pakken? Als je dat natrappen vind.
Wat ik zei werd trouwens eerst als een leugen gezien totdat ik met het screentje kwam dus hou op. Daarbij is dat nog steeds geen natrappen want tbh. we spelen allemaal om de nummer 1.


Daarbij waar bemoei jij je mee? Beetje iemand zwart maken terwijl je nooit W71 gespeeld hebtvan niks weet en afgaat van wat andere zeggen.
En dat Fier spelers zomaar dingen delen zegt al genoeg over deze laffe spelers. Zijn waarschijnlijk ook de runners en die nooit ook maar iets voor de stam gedaan hebben waardoor Fier dus totaal geflopt heeft en 3/4 keer van leiding veranderd is.
Ik geloof ook nooit dat de actieve spelers dit ooit zouden doen

ik heb een sterk vermoeden dat jij gewoon Martijn bent (UT) want jij klinkt precies zo.
Heb het gevoel dat je ook over mij droomt elke avond met je heksenjacht.
 
Reactiescore
5.590
Er heeft nooit een Jorn op FF gespeeld, maar dat terzijde.

Grappig dat jij als @Envisioner heel goed op de hoogte schijnt te zijn van het karakter van Hi ho spelers. Daarbij ook al je voorgaande reacties eerder op het w71 duidt duidelijk op een voorkeur voor (ex) Hi ho.

Hoe moet in dit geval Martijn weten dat dit een grap is?? Het is niet zo dat je dat kunt aflezen uit de tekst ondanks dat het woordje Karel als afzender staat, wat in jou opinie 1+1=2 is.

Dan nog even terug te komen op het feit dat Martijn zogenaamd aan het stoken is. Al is het stoken, stoken is een specifiek element in de wereld van diplomatie en propoganda, iets wat in dit spelletje nogal wat voor komt. Dus al MOCHT Martijn met opzet aan het stoken zijn, is dat niet iets om met de vinger te wijzen, want dit is iets wat veel vaker voorkomt/heeft plaats gevonden.

Jullie vallen nu allemaal op het feit dat Martijn een screenshot deelt en daarna doe je het zelf, smh.
Als Martijn het een zegt en iemand anders zegt iets anders (Sevii in dit geval) en Martijn heeft bewijs (of in zijn ogen althans) dat hij gelijk heeft, staat dit in zijn goedrecht dit te posten. Al had dit inderdaad beter in privé gekund, maar dit forum is al voor mindere dingen gebruikt.
 
Bovenaan