Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
We kunnen daarentegen wel stellen dat Hi Ho er aanzienlijk meer voor gestreden heeft dan Fier. Daarbij was Luc juist één van de sterkhouders die op meerdere accounts is bijgesprongen om Hi Ho langer staande te houden.

Fier heeft maandenlang een intensieve interne strijd gevoerd. Dat heeft ertoe geleid dat we, zoals Mark hierboven ook aangeeft, al lange tijd op los zand stonden. Bepalende spelers zijn weggegaan en lang niet allemaal vervangen. Mark en Tom hebben er alles aan gedaan om mensen te recruteren. Aangezien volledig actief Hi Ho zich aan jullie kant had geschaard en het vinden van nieuwe, gemotiveerde spelers tegenwoordig erg moeilijk is, zijn we er niet in geslaagd de activiteit op te brengen die nodig zou zijn om een waardige strijd op de mat te leggen. Ik baal hier ook van, al helemaal omdat de boel al klaar was voor ons front uberhaupt unlocked werd. Hoewel sommige nieuwe spelers het imo echt heel goed hebben gedaan, zijn er teveel mensen geweest die te weinig affiniteit met het account waar ze op speelden en de stam te hadden, waardoor er cruciale fouten zijn gemaakt.

Zo is de core tekortgeschoten in het maken van aanvalsplannen en is het als stam een behoorlijke miscalculatie geweest om onze eerste massa een dag te laat aan te laten komen. Hierdoor stond er afgelopen dinsdag totaal geen druk op jullie waardoor jullie alle focus op de aanval konden leggen. Ook de ban van ChuChuu op het moment supreme was geen motivatieboost. Kortgezegd heeft TAoW het altijd al een stuk beter voor elkaar gehad en ik denk ook dat niet zozeer deze "eindstrijd", maar het recruten van de Hi Ho spelers uiteindelijk wereldbepalend is geweest. Ik heb 2 dagen geleden onderstaand bericht op het forum van Fier geplaatst. Ik denk dat het in grote lijnen beschrijft waarom dit alles niet op de manier is verlopen zoals we hadden gewild:

Zoals gisteren al in een ander topic werd onderstreept door Mark, missen er een aantal fundamentele aspecten binnen Fier waardoor dingen op dit moment lopen zoals ze lopen. Een stam hoort te fungeren als een team. Met een groep accounts, bemand door nog een grotere groep mensen bouw je samen aan iets moois. Sommige spelers leveren kleine steentjes, andere spelers brengen grote keien. De grootte van de bijdrage die iemand levert is in dit geval minder relevant, aangezien er ook mensen moeten zijn die deze stenen met cement aan elkaar moeten bevestigen zodat het geheel niet instort. Van dat soort mensen hebben wij er helaas te weinig gehad. De muur die wij als Fier zijnde al maanden proberen op te bouwen, brokkelt steeds net zo gemakkelijk weer af. We hebben te weinig dragende spelers. Vroeger, jaren terug, leken mensen meer waarde te hechten aan hun accounts en de stam. Dit heeft er misschien ook mee te maken dat werelden jaren konden duren, maar dat is wel iets wat ik een stuk minder heb gezien hier bij Fier. En dat is jammer.

Het heeft geen zin om weer een hoop oude koeien uit de sloot te halen. Toen ik (ondertussen al weer bijna 6 maanden geleden) Fier joinde, was het al een complexe groep. De sfeer was bijzonder. Niet negatief of slecht, maar wel een stamsfeer die ik persoonlijk nog niet had meegemaakt. Ik mag veruit de meeste mensen in de stam erg graag en volgens mij zit dat onderling ook wel vrij goed, maar toch ontbreekt het aan samenwerking. Waar zit dat hem in? Zelf het beste willen presteren? Wantrouwen in elkaars vaardigheden? Ervaring? Ik heb geen idee. Wat ik wel weet is dat we als stam behoorlijk door de mand zijn gevallen de afgelopen dagen. Ik had persoonlijk gehoopt en zelfs verwacht dat we een partij op de mat zouden leggen. Wekenlang konden de meesten een beetje chillen: internen, troepen bouwen en zich langzaam voorbereiden op de dag dat de NAP eraf zou gaan. Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe we het als stam dan voor elkaar krijgen om direct 100+ dorpen te verliezen. Dan zou je normaal kunnen zeggen dat je als collectief hebt gefaald. Maar Fier is mijn ogen geen collectief. Niet het collectief dat het zou moeten zijn om een tegenstander als TAoW aan de kant te kunnen zetten. Toen Hi Ho viel, was dat net zo goed de verdienste van onze massa die 2 dagen daarvoor was aangekomen. Dat TAoW vervolgens met Hi Ho fuseert om zo meer aanspraak te maken op de wereldwinst, is in mijn ogen nog steeds een naaistreek en zal altijd een smet op de wereldwinst blijven. Maar dat betekent niet dat wij op dat moment direct verloren hadden. En dat is er wel bij een heel aantal mensen binnen Fier ingeslopen.

Om terug te komen op het onderwerp van de stemming, hebben wij als team .Ethereal gestemd op Ja: ook wij gooien op deze manier de handdoek in de ring. Wij zullen dan sowieso op grijs gaan. Grotendeels vanwege een gebrek aan perspectief. Wij balen daar best wel van. Omdat onze NAP een week langer duurt hebben wij meer voorbereidingstijd, wat natuurlijk heerlijk is, maar wij hadden nooit verwacht dat Fier al na 1 massa zou kraken. Onze kans op een eerlijke strijd met TAoW is al verkeken met het front dat wij straks zullen hebben. We hadden ons graag nog eens willen bewijzen op deze wereld. Wij zitten er nog aan te denken om IJKYO om een 1v1 te vragen om nog wat plezier te hebben, maar als zij dat afwijzen dan houdt het op. Rest mij alleen nog te zeggen dat ik voor bepaalde mensen ontzettend veel waardering heb gekregen de laatste weken. Tom en Mark: hoe jullie toch nog hebben geprobeerd om mensen warm te krijgen voor de wereld, accounts te vullen, afspraken te maken en de boel voor te bereiden verdient alleen maar complimenten. Achteraf bleek het trekken aan een dood paradepaardje. Ik denk dat het achteraf uberhaupt een wonder is dat we als Fier -met ons verleden- in deze fase van de wereld nog bestaan. Aan alle 'oude' Fier/DodoDo leden en natuurlijk ook iedereen die speciaal voor de eindstrijd zijn gerecruteerd: bedankt voor jullie inzet. Jullie weten wie jullie zijn.

Helaas ziet IJKYO een 1v1 vanwege #1 ambitites niet zitten, waardoor wij het ook voor gezien zullen houden. Ik wil TAoW dan ook feliciteren met de verdiende winst. Hoewel ik het recruteren van Hi Ho accounts op het interne stammenforum heb beschreven als een 'naaistreek', weet ik ook dat het een logische en diplomatiek sterke zet was. Well done @Kyuka. Op dat front hebben jullie iedere andere stam afgetroefd. Ik wil Yorick (@.Ethereal), Janos (@Shia LaBeouf) en op het eind Levi bedanken voor de eindeloze gezelligheid en het spelplezier, iets dat bij ons account altijd op #1 heeft gestaan. En daarbij stiekem ook Jannes (@JokersBrain) die mij in deze situatie heeft doen belanden :biggrin:

Ondanks het teleurstellende einde, heb ik ook weer met een hoop mensen en oude bekenden geconnect de laatste maanden, wat ik veel waardevoller vind.
Mark, Sammy, Inge, Tom, Stijn, Delano, Elias, Rick, Ruben, Jelle, Alex, Abdullah, Jorn, Martijn en Niels en nog een hoop meer: bedankt voor jullie gezelligheid en de prettige (soms korte) samenwerking. Special shoutout naar de 2 laatstgenoemden, stelletje oproerkraaiers :tongue:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De wereldwinst is niet in jullie schoenen ' geschoven'. Ik had ook liever gezien dat er een degelijke eindstrijd gestreden ging worden. De wereldwinst interesseert mij persoonlijk weinig, helemaal mensen die hun account nog naar rang 1 op het laatst willlen hebben. Ik waardeer dat de wereld eerlijk met 50/50 verdeeld was. Wat echter jullie voordeel altijd al is geweest is de activiteit. Waar wij op de meeste accounts slechts 1, hooguit 2 bepalende spelers hebben is dat aantal bij jullie fors meer. Heb de afgelopen weken ruim 100 (!) oud spelers, contacten via tw of gewoon random via het AF aangesproken om alle accounts wat te versterken. Deels is dat gelukt maar zoals verwacht is het vooral los zand. Daarbij lieten een aantal hoofdspelers het ook nog eens afweten en je krijgt een vrijwel onmogelijke strijd. Ook was Fier vanuit TAOW nog een aantal spelers beloofd. Meeste zijn echter nooit gekomen.

Verder komt het van jou kant erg makkelijk over. Je hebt een kans gegeven om bij TAOW te komen omdat hi-ho ter dode was opgeschreven. TAOW joinen is sowieso de makkelijkste keuze geweest dan Fier omdat Fier bij voorbaat al gedoemd was om deze eindstrijd tot een goed einde te brengen. Heb geprobeerd om er qua activiteit en kwaliteit nog enigzins op peil te krijgen in de buurt van die van jullie, maar dat is dus niet gelukt. En dan kan ik persoonlijk zelf met acta wel gaan deffen, energie in steken, wetende dat de stam ten dode al opgeschreven is.

Ik ben het dus eens met je stelling dat Fier in zijn geheel zich wel snel heeft laten kennen. Maar vergeet niet dat het voor ons domweg al onmogelijk was om (bijna) even goeie en actieve spelers als TAOW te krijgen.

Het is nu natuurlijk achteraf praten en allemaal niets meer waard, maar wat ik denk dat jullie in de zoektocht naar Co’s zeker niet meegeholpen heeft is de instelling van sommige spelers.

Als je succesvol spelers wilt werven dan moet je overkomen als een gezellige groep die een mooie uitdaging te bieden heeft. Echter kwamen jullie op het AF, in wereldchats en in persoonlijke gesprekken eerder over als een lastige groep die weinig kans had.

Dat is voor nieuwe spelers niet echt een aantrekkelijke stam om in te stappen. Van wat ik hoorde zaten er in jullie stamchat zo’n 45 mensen, bij ons waren dat er 53. Het grootste verschil is echt dat bij ons 75% actief was en bij jullie eerder 25%. Dat heeft veel te maken met de interne sfeer en dat mogen sommige zich best persoonlijk aanrekenen.
 
Reactiescore
259
Het is nu natuurlijk achteraf praten en allemaal niets meer waard, maar wat ik denk dat jullie in de zoektocht naar Co’s zeker niet meegeholpen heeft is de instelling van sommige spelers.

Als je succesvol spelers wilt werven dan moet je overkomen als een gezellige groep die een mooie uitdaging te bieden heeft. Echter kwamen jullie op het AF, in wereldchats en in persoonlijke gesprekken eerder over als een lastige groep die weinig kans had.

Dat is voor nieuwe spelers niet echt een aantrekkelijke stam om in te stappen. Van wat ik hoorde zaten er in jullie stamchat zo’n 45 mensen, bij ons waren dat er 53. Het grootste verschil is echt dat bij ons 75% actief was en bij jullie eerder 25%. Dat heeft veel te maken met de interne sfeer en dat mogen sommige zich best persoonlijk aanrekenen.

Je onderstreept hier precies mijn punt mee dat het aantal spelers wat in beide stammen niet zozeer verschillend was, maar wel het aantal spelers wat affinititeit heeft met het account en nieuwe spelers aan de hand mee wil nemen. Daarbij heb ik aan de nieuwe spelers eerlijk verteld dat we veruit de underdog zijn, maar we wel een aantal leuke accounts hebben waar je los kan gaan in de eindstrijd. Daarbij hebben we de nieuwe spelers geprobeerd zich thuis te laten voelen. Echter zitten er een aantal karikaturen, zo mag ik het denk ik wel zeggen, die oude koeien weer uit de sloot gaan halen, wat zeker niet ten goede kwam op de nieuwe spelers. En op dat laatste heb je/ik helaas geen invloed op gehad.
 
Reactiescore
228
Je onderstreept hier precies mijn punt mee dat het aantal spelers wat in beide stammen niet zozeer verschillend was, maar wel het aantal spelers wat affinititeit heeft met het account en nieuwe spelers aan de hand mee wil nemen. Daarbij heb ik aan de nieuwe spelers eerlijk verteld dat we veruit de underdog zijn, maar we wel een aantal leuke accounts hebben waar je los kan gaan in de eindstrijd. Daarbij hebben we de nieuwe spelers geprobeerd zich thuis te laten voelen. Echter zitten er een aantal karikaturen, zo mag ik het denk ik wel zeggen, die oude koeien weer uit de sloot gaan halen, wat zeker niet ten goede kwam op de nieuwe spelers. En op dat laatste heb je/ik helaas geen invloed op gehad.

Ik ben er "last minute" bij gehaald op Fier en kan dit totaal beamen. Er waren meer dan genoeg spelers in de Skype, maar het aantal actieve miste volgens mij toch wel. Als ik de nacht van de massa keek waren er maar 2 of 3 accounts online en dat vond ik wel echt niet kunnen. Maar kan je niets aan doen en het was totaal niet aan mij om op tafel te kloppen. Dat thuis voelen had ik persoonlijk wel! je moest even gewoon worden aan sommige spelers die ik nog niet kende, maar enkelen die van vorige werelden hier ook speelden deden exact hetzelfde als hiervoor. Dit hielp natuurlijk voor mij om hun gezever te relativeren.

Ik heb maar 2 weken gespeeld, maar zou toch willen zeggen dat ik het enorm aangenaam vond met sommige spelers. Ik merkte ook dat er genoeg mensen ten volle voor wouden gaan, het is dan ook spijtig dat het zo uitgedraaid is.

Mooi gedaan TAoW, samen met Dennis heb ik geprobeerd Leone toch te redden, maar dat was spijtig genoeg niet gelukt.

Mooi gecoordineerd door de 6 verschillende Accs die ons clears hebben gestuurd, dit was misschien wat naief van mij om te vermoeden dat spelers van het oostfront niet tot bij ons gingen sturen.

Ik heb me enorm geamuseerd de afgelopen 2 weken. Mark, Martijn, Tom, Rick, ... 1 voor 1 goede spelers, al roept de ene soms te luid en de andere niet luid genoeg. Maar we hebben gedaan wat we konden! Misschien tot een volgende wereld.
 
Reactiescore
1.380
@aapjeklapklap je moet mij toch eens uitleggen als wij 2k incs hebben waar wij dan def naartoe hadden moeten doen?
En dat jij stacks ziet op plekken die jullie bashen dan staan ze toch juist?
Maar vertel me eens als je zoveel incs hebt waar moet je die def zetten dan? En al zeker wanneer niemand erom vraagt.
Jij kan nu heel stoer doen en ingame super arrogant en bot reageren maar daar verziek je alleen het account mee die altijd positief en eerlijk is en waar we een goede sfeer mee hadden (nog steeds met de oudspelers). Dit is ook voornamelijk de rede dat wij wel doorgaan en omdat wij gewoon op delete gaan te zwak vinden. Waarom hebben we anders een hele maand alles goed gezet. Dus oudspelers van QQEEZZ mogen jou Luc bedanken dat ze als enige er moeite voor moeten doen. Denk niet dat ze jou ooit nog op het account willen hebben.

Daarbij heeft mark inderdaad een aantal speler naar fier getrokken en er zaten een paar goede tussen zeker Oliver en Niels wie ik heb gekregen en die 2 hebben zich 100% ingezet en als het goed is gaan ze mee naar volgende werelden dus heeft AAO ook in de toekomst een sterk spelersgroep dit lekker actief zijn.

Ik vind inderdaad dat teveel spelers in FIER gewoon te weinig gedaan hebben maar dit was al een issue voordat we een NAP met TAOW hadden.
Niemand die wat wou doen op enkele spelers na. Het mooiste is zelfs nog dat enkele spelers de grootste mond hadden en commentaar op alles en op de leiding maar zelf niks wouden doen.

Het is gewoon gestreden en of het nou een naaistreek is of niet het was 100% te verwachten dat HIHO spelers naar TAOW gegaan zijn.

Wel moet ik oud TAOW complimenteren. Ze waren veruit de actiefste stam van deze wereld en mooiste actie van deze wereld vond ik toch wel die enorme getimede actie van hun.

@Kyuka mag ook bedankt worden want die heeft de winst binnengehaald voor TAOW. Ben wel van mening dat jullie met 7/8 man ook makkelijk gekregen hadden.

Nu succes met de nummer 1/2/3 positie op W71. Ik heb meegekregen dat de oud HIHO spelers dit willen opeisen hahaha.
Dat alles nadat TAOW ze gered hebben. Succes allen.

Wij knallen nog zo lang mogelijk mee omdat het leuk en gezellig is.
 
Reactiescore
1.542
@aapjeklapklap je moet mij toch eens uitleggen als wij 2k incs hebben waar wij dan def naartoe hadden moeten doen?
En dat jij stacks ziet op plekken die jullie bashen dan staan ze toch juist?
Maar vertel me eens als je zoveel incs hebt waar moet je die def zetten dan? En al zeker wanneer niemand erom vraagt.
Jij kan nu heel stoer doen en ingame super arrogant en bot reageren maar daar verziek je alleen het account mee die altijd positief en eerlijk is en waar we een goede sfeer mee hadden (nog steeds met de oudspelers). Dit is ook voornamelijk de rede dat wij wel doorgaan en omdat wij gewoon op delete gaan te zwak vinden. Waarom hebben we anders een hele maand alles goed gezet. Dus oudspelers van QQEEZZ mogen jou Luc bedanken dat ze als enige er moeite voor moeten doen. Denk niet dat ze jou ooit nog op het account willen hebben.

Ik heb nooit gezegd dat de stacks niet goed stonden of wat dan ook, ik zei alleen dat ze bij jullie zo diep in de linies stonden waar onze edels 4/5 uur liepen ik eerder gekozen zou hebben voor recaps/snipes i.p.v. stacks. Met 2k incs per speler en 0 dorpen info is het ofc. niet makkelijk te weten waar de aanval komt maar dat verandert niks/weinig aan het tactische inzicht waar je stacks moet plaatsen/recaps. Want zag ook bij meerdere spelers van Fier recaps van 2 uur lopen etc. dat is op een ridderwereld vaak simpelweg te lang.

Verder moet jij niet voor andere mensen gaan denken. Als de jongens hier mij weg zouden willen van het account hadden ze dat allang gedaan, maar ik weet bijna wel zeker dat 3/4 van de mensen waar ik mee samenspeel goed met mij overweg en ook wel kunnen beamen dat ik niet zo moeilijk ben in omgang ;)
Ik heb dan ook niks/weinig tegen jou (Martijn?) maar meer de irritante gastjes die bij je als co spelen. Vanaf het moment dat ik contact legde over dat diepe dorp die simpelweg gewoon aan QQEEZZ toebehoorde tijdens de dorpenwisseling kreeg ik de pest aan hun. Ze wilden er niks van weten, konden geen normaal antwoord geven en hielden ons ook aan het lijntje. Je/jullie mogen van mijn part lekker doorspelen en moeilijk gaan doen hoor. denk alleen dat het voor jullie een iets minder plezierige tijd gaat worden dan voor ons. Als je meent dat je me daarmee hebt dan mag je jezelf wel even achter je oor krabben ^^
 
Reactiescore
1.476
Waren meer dan genoeg lege dorpen bij a.a.o., stacks waren heel mooi geplaatst. Met 2k incs zet je jezelf niet snel leeg, en volgens mij hadden de accs naast ons het meeste ook wel op orde. Dus lekker doorstacken.
 
Reactiescore
786
Waren meer dan genoeg lege dorpen bij a.a.o., stacks waren heel mooi geplaatst. Met 2k incs zet je jezelf niet snel leeg, en volgens mij hadden de accs naast ons het meeste ook wel op orde. Dus lekker doorstacken.
Naja je kan ook deffen zoals mijn co @lord-toms. Die heeft deff genoeg staan maar sniped liever de hele dag.
 
Reactiescore
983
@Against All Odds ben je een beetje salty jongentje?

Kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken als ex Hi Ho lid dat wij (vinci) geen interesse hebben in die top 3. Voor mij hoort daar maar 1 speler (die er al de hele wereld lang staat).

Alle spelers die dat nu willen opeisen, (oud hi ho of niet) hebben hier naar mijn mening geen enkel recht toe.

Je woorden "de oud hi ho spelers willen die rangen opeisen" hebben helemaal geen betekenis en waarde dus en zijn niks anders dan een poging tot stoken van jou, is dat dan werkelijk nodig?
 
Reactiescore
5.602
En lelik
 
Reactiescore
1.380
Ik heb nooit gezegd dat de stacks niet goed stonden of wat dan ook, ik zei alleen dat ze bij jullie zo diep in de linies stonden waar onze edels 4/5 uur liepen ik eerder gekozen zou hebben voor recaps/snipes i.p.v. stacks. Met 2k incs per speler en 0 dorpen info is het ofc. niet makkelijk te weten waar de aanval komt maar dat verandert niks/weinig aan het tactische inzicht waar je stacks moet plaatsen/recaps. Want zag ook bij meerdere spelers van Fier recaps van 2 uur lopen etc. dat is op een ridderwereld vaak simpelweg te lang.

Verder moet jij niet voor andere mensen gaan denken. Als de jongens hier mij weg zouden willen van het account hadden ze dat allang gedaan, maar ik weet bijna wel zeker dat 3/4 van de mensen waar ik mee samenspeel goed met mij overweg en ook wel kunnen beamen dat ik niet zo moeilijk ben in omgang ;)
Ik heb dan ook niks/weinig tegen jou (Martijn?) maar meer de irritante gastjes die bij je als co spelen. Vanaf het moment dat ik contact legde over dat diepe dorp die simpelweg gewoon aan QQEEZZ toebehoorde tijdens de dorpenwisseling kreeg ik de pest aan hun. Ze wilden er niks van weten, konden geen normaal antwoord geven en hielden ons ook aan het lijntje. Je/jullie mogen van mijn part lekker doorspelen en moeilijk gaan doen hoor. denk alleen dat het voor jullie een iets minder plezierige tijd gaat worden dan voor ons. Als je meent dat je me daarmee hebt dan mag je jezelf wel even achter je oor krabben ^^

Nou ik heb ook niks tegen jou maar als je de mededelingen wie jij geschreven hebt eens goed terugleest dan weet je ook een beetje waarom he.
Daarbij heb je ook gelezen wat ik erover gezegd heb.

En inderdaad ik mag jou niks zeggen maar jij wel hoe wij moeten verdedigen.
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet verwacht had dat wij het zo goed geregeld hadden daar kan je ook een complimentje voor geven net zoals wij ik toen QQEEZZ dorpen pakte ondanks het kwam dat wij een gap in de tijd hadden qua activiteit. Is beetje sportiviteit.

Maar goed ik ben zeker niet salty en heb al vaak genoeg aangegeven dat TAOW gewoon keihard de terechte winnaar is, helaas wist ik dit ook al een paar maanden eerder.

Ik ben eerder salty op fier dat zoveel mensen het gewoon af laten weten en zo makkelijk de bijl erbij neer hebben gelegd.
 
Reactiescore
1.380
@Against All Odds ben je een beetje salty jongentje?

Kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken als ex Hi Ho lid dat wij (vinci) geen interesse hebben in die top 3. Voor mij hoort daar maar 1 speler (die er al de hele wereld lang staat).

Alle spelers die dat nu willen opeisen, (oud hi ho of niet) hebben hier naar mijn mening geen enkel recht toe.

Je woorden "de oud hi ho spelers willen die rangen opeisen" hebben helemaal geen betekenis en waarde dus en zijn niks anders dan een poging tot stoken van jou, is dat dan werkelijk nodig?

Is helemaal niet stoken is gewoon wat ik weet met bewijzen maar lekker belangrijk.
En inderdaad er heeft er maar een recht op nummer 1 positie en dat is in mijn ogen ook qqeezz.
Mooie aanvallen en super fanatiek. Hebben ook niet voor niks hoogste edellimiet en bb edelen was een perfecte strategie.
 
Reactiescore
983
Is helemaal niet stoken is gewoon wat ik weet met bewijzen maar lekker belangrijk.
En inderdaad er heeft er maar een recht op nummer 1 positie en dat is in mijn ogen ook qqeezz.
Mooie aanvallen en super fanatiek. Hebben ook niet voor niks hoogste edellimiet en bb edelen was een perfecte strategie.

Het is inderdaad lekker onbelangrijk wat jij er van vindt met je zogezegde bewijzen. Als er 1 van de Hi Ho accounts zou beweren dat zij rang 1 verdienen zal ik hier altijd tegen in gaan of als het moet zelfs van ze edelen.

Nogmaals, jouw bedoeling is gewoon om te stoken. Niks meer, niks minder.

Probeer toch wat je eer hoog te houden aub en je niet te verlagen tot zulke zaken. Naar wat ik gehoord heb is dat niets voor jou dus ook absoluut niet nodig.
 
Reactiescore
1.380
Het is inderdaad lekker onbelangrijk wat jij er van vindt met je zogezegde bewijzen. Als er 1 van de Hi Ho accounts zou beweren dat zij rang 1 verdienen zal ik hier altijd tegen in gaan of als het moet zelfs van ze edelen.

Nogmaals, jouw bedoeling is gewoon om te stoken. Niks meer, niks minder.

Probeer toch wat je eer hoog te houden aub en je niet te verlagen tot zulke zaken. Naar wat ik gehoord heb is dat niets voor jou dus ook absoluut niet nodig.

moet ik serieus met screens komen.
Had dit niet gewild maar misschien neem je je woorden terug. Ik stook niet en geef mij eens aan waar ik de eer niet hoog gehouden heb?
 
Reactiescore
3.540
Waar is de tijd dat er om de paar dagen een Hiho bash topic gemaakt werd. Time flies when you're having fun.
 
Bovenaan