Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

Deleted User - 487924308

Guest
Proficiat met jullie winst TAOW!

De eindstrijd is helaas niet gegaan zoals wij het voor ogen zagen, onze problemen zijn hier al uitgesmeerd dus verder erover uitweiden is niet nodig. TaoW en zeker de core leden (sorry ex-hiho'ers :p) hebben deze winst ook gewoon verdiend. Jullie hebben net zoals ons heel diepe putten gekend maar in tegenstelling tot ons zijn jullie eruit kunnen kruipen en hebben jullie een hechte en sterke stam kunnen creëren. Daarvoor mogen zeker nog een paar pluimen (als die er nog inpassen??) in melvin z'n poep gestoken worden. Diplomatisch zéér sterk en had z'n stam mooi onder controle!

Gelukkig heb ik deze wereld ook leuke tijden gekend. Eerst en vooral moet ik toch m'n eigen team daarvoor bedanken, vooral @lord-toms en stijn dan. De hoeveelheid uren dat ze voor het acc en de stam gedraaid hebben is bewonderenswaardig. Daarnaast ook dank aan onze buur AAO om ons regelmatig te helpen, al mochten we dat 5 weken later wel nog altijd horen dan. Ook alle leiders in fier mogen wel een bedankje krijgen, dit zooitje ongeregeld in orde krijgen was geen makkelijke taak (waardoor sommige leiders er ook mee gestopt zijn) maar ze hebben allemaal wel hun bijdrage gehad aan het feit dat fier tot deze fase kon meedoen. Ook een shout-out naar de leuke gesprekken in de wereldchat, maakt de wereld wel wat leuker als je wat grapjes kan maken met je vijanden. Als laatste ook een bedankje aan alle leden van fier, oud en nieuw, die er een toffe wereld hebben proberen van maken en tot het laatste hun best gedaan hebben (allemaal op hun eigen manier) .

Nogmaals proficiat aan TaoW en hopelijk tot een volgende wereld!

Elias
 
Reactiescore
604
Gunfactor was er niet binnen de stam,je kan een stam vol hebben met toppers maar als er geen stamminded sfeer is verlies je elke wereld.

Bij TAoW is de gunfactor ook niet hoog hoor, veel egoisten
 
Reactiescore
604
Veel mensen met kortsluiting ook soms :O

Zeker als je zelf al maand met <15 edels zit en dan mensen niet kunnen inzien dat we ook wat edels willen dan vind ik dat retarded ja :D


Wel ontvangen maar zelf sturen ho maar dat is de mentaliteit
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jammer om te lezen dat het zo ophoud. Ik heb Fier intern meegemaakt toen de stam vorm kreeg waarna ik gestopt ben om actief 73 te spelen, hier kwam ik grappig genoeg in een stam terecht met veel TAoW'ers. Voor mijn gevoel heeft TAoW zeker meer een stam gevoel, een aantal echte aanpakkers en gelijk gestemde.

Balen dat het geen leuke eindstrijd heeft kunnen worden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zeker als je zelf al maand met <15 edels zit en dan mensen niet kunnen inzien dat we ook wat edels willen dan vind ik dat retarded ja :D


Wel ontvangen maar zelf sturen ho maar dat is de mentaliteit
Denk niet dat het AF nu de geschikte plaats is om na te gaan trappen, aangezien er ook genoeg mensen in TAoW jou geholpen hebben in de strijd met Hi Ho.
 
Reactiescore
5.686
Om hier dan ook maar even mijn woordje te doen.

Laat ik voorop stellen dat ik het zeer jammer vind dat wij als Fier niet de eindstrijd hebben kunnen geven waar iedereen zoveel zin in had. Ik betreur ook het feit dat de handdoek snel in ring werd gegooid. Maar wie ben ik om voor een ander te beslissen wat ze moeten doen met hun vrije tijd? Whale kreeg rake klappen door een lack aan communicatie en activiteit. Acta idem, die door in mijn opinie een te positieve indeling van Mark toch snel de brui eraan moest geven. Niets ten nadele van Mark, maar een inschattingsfout van het account en zeker de co spelers. Fouten maken is niet erg en die maakt iedereen, me included. Het is gelopen zoals het is gelopen en na mijn eigen inspanning en tijd kregen we niet de spelers en de motivatie om potten te breken. Hier baal ik van, maar het is zoals het is.

Ten tweede wil ik TAoW en Hi ho bedanken voor deze wereld, we hebben mooie dingen meegemaakt, jammer dat we het niet konden belonen met een vlammende eindstrijd. TAoW gefeliciteerd met jullie wereld winst en vergeet niet een paar pluimen in de reet van Melvin te stoppen, want met zijn diplomatisch sterk spel staan jullie waar jullie staan. Los van de kwaliteit van sommige accounts natuurlijk.

Ik heb na mijn lange TW pensioen nieuwe vrienden en kennissen gemaakt, waar ik blij mee ben. Laurens, Ezra, Kevin, Daan, Nico, Melvin, René, Nico, Matthi, Laurence het was een eer om tegen jullie en met jullie te spelen. Bedankt voor de leuke tijden in de chats en dergelijke. Carlo en Rik same.

Mark jonge jonge, je hebt je best gedaan en het toch maar opgepakt nadat niemand wilde. Martijn, idioot die je bent, je was een fijne buur samen met je co spelers. Heren van Chu het was leuk om een account in de stam te hebben van hetzelfde niveau - grapje natuurlijk mannen-. Inge dat jij ons hebt verlaten heeft mijn grote hart nooit kunnen verwerken.

Bedankt aan alle nieuwe spelers om ons te helpen en sorry dat het van korte duur was. Mijn team bedankt, Stijn en Elias hebben samen met mij FF staande gehouden, een account zonder vlaggen en overmatig pp gebruik. Sammy en Stan bedankt voor de leuke tijden, we hadden een goed en leuk team. Lars, je was een goeie mascotte.
Verder Matthi en Carlo (aangezien ik het van jullie weet) hoe jullie Hi ho staande hielde tegen een overmacht was knap, jullie hielden het langer vol dan ons haha.


Ik hoop heel veel van jullie nog te zien op en volgende wereld.
P.S laurens je bent zo lelik als de nacht, maar plus een voor je zelfvertrouwen.


Oja, de spelers van Fier die samen met mij positief bleven nadat een groot deel op zn gat lag een aantal maanden geleden, jullie zijn hoe dan ook toppers. Ondanks dat Niels een klote ventje is xx en Jelle heel veel getinte mannen met een flinke sloophamer in zijn portfolio heeft staan.
 
Reactiescore
1.380
Waarom zou je een benoeming verdienen als je account tot aan de nok gestacked stond? ;), zowel front als diepe linies waar normaal een ieder ander gwn zou snipen of recappen. Die deff hadden stamgenoten beter kunnen gebruiken denk ik.

Laat staan dat er niemand was van AAO zelf aan het deffen/snipen was maar dat “Rick” van chuchu er aan te pas moest komen. :D

Neemt verder niet weg dat jullie een account zijn waar vele uit Fier een voorbeeld aan kunnen nemen, opgeven is voor zwakkelingen en de weg van de minste weerstand. Helemaal in deze fase waar naar mijn mening (buiten activiteit om) nog van alles mogelijk was.

Ten eerste op welk account speel jij?
dan ten tweede jij weet helemaal niet hoe wij staan met deff. En wij plaatsen deff gewoon slim en op de juiste plekken. Staat genoeg leeg maar dat word niet aangevallen omdat jullie toch denken dat het vol staat en daarbij was het wel duidelijk waar edels op zouden komen en waar niet.

wij hadden welgeteld 80k def van stam rest was allemaal eigen deff dus waar haal jij je info vandaan.

En makkelijk praten als je bijna 2000 incs hebt (misschien was het loop van de dag nog meer) dan ga je def niet snel weg doen en zeker niet met front wat wij hadden want cluster was gewoon zwaar kut.

En ons eigen team heeft gewoon gespeeld. Wij hadden het gewoon goed voorbereid, helaas een tag is verkeerd gegaan maar dorp gelijk terug genomen dus zie niet in waar jij die stoere onzin vandaan haalt.

Wees gewoon blij dat je zo makkelijk ww behaald zal waarschijnlijk niet meer vaak voorkomen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Om hier dan ook maar even mijn woordje te doen.

Laat ik voorop stellen dat ik het zeer jammer vind dat wij als Fier niet de eindstrijd hebben kunnen geven waar iedereen zoveel zin in had. Ik betreur ook het feit dat de handdoek snel in ring werd gegooid. Maar wie ben ik om voor een ander te beslissen wat ze moeten doen met hun vrije tijd? Whale kreeg rake klappen door een lack aan communicatie en activiteit. Acta idem, die door in mijn opinie een te positieve indeling van Mark toch snel de brui eraan moest geven. Niets ten nadele van Mark, maar een inschattingsfout van het account en zeker de co spelers. Fouten maken is niet erg en die maakt iedereen, me included. Het is gelopen zoals het is gelopen en na mijn eigen inspanning en tijd kregen we niet de spelers en de motivatie om potten te breken. Hier baal ik van, maar het is zoals het is.

Ten tweede wil ik TAoW en Hi ho bedanken voor deze wereld, we hebben mooie dingen meegemaakt, jammer dat we het niet konden belonen met een vlammende eindstrijd. TAoW gefeliciteerd met jullie wereld winst en vergeet niet een paar pluimen in de reet van Melvin te stoppen, want met zijn diplomatisch sterk spel staan jullie waar jullie staan. Los van de kwaliteit van sommige accounts natuurlijk.

Ik heb na mijn lange TW pensioen nieuwe vrienden en kennissen gemaakt, waar ik blij mee ben. Laurens, Ezra, Kevin, Daan, Nico, Melvin, René, Nico, Matthi, Laurence het was een eer om tegen jullie en met jullie te spelen. Bedankt voor de leuke tijden in de chats en dergelijke. Carlo en Rik same.

Mark jonge jonge, je hebt je best gedaan en het toch maar opgepakt nadat niemand wilde. Martijn, idioot die je bent, je was een fijne buur samen met je co spelers. Heren van Chu het was leuk om een account in de stam te hebben van hetzelfde niveau - grapje natuurlijk mannen-. Inge dat jij ons hebt verlaten heeft mijn grote hart nooit kunnen verwerken.

Bedankt aan alle nieuwe spelers om ons te helpen en sorry dat het van korte duur was. Mijn team bedankt, Stijn en Elias hebben samen met mij FF staande gehouden, een account zonder vlaggen en overmatig pp gebruik. Sammy en Stan bedankt voor de leuke tijden, we hadden een goed en leuk team. Lars, je was een goeie mascotte.
Verder Matthi en Carlo (aangezien ik het van jullie weet) hoe jullie Hi ho staande hielde tegen een overmacht was knap, jullie hielden het langer vol dan ons haha.


Ik hoop heel veel van jullie nog te zien op en volgende wereld.
P.S laurens je bent zo lelik als de nacht, maar plus een voor je zelfvertrouwen.


Oja, de spelers van Fier die samen met mij positief bleven nadat een groot deel op zn gat lag een aantal maanden geleden, jullie zijn hoe dan ook toppers. Ondanks dat Niels een klote ventje is xx en Jelle heel veel getinte mannen met een flinke sloophamer in zijn portfolio heeft staan.

De paar keer dat ik je gesproken had was gezellig man. Als ik nog aan een wereld begi, (wat ik niet hoop) zou ik graag nog keertje bij je in de stam willen zitten!
 
Reactiescore
1.365
De paar keer dat ik je gesproken had was gezellig man. Als ik nog aan een wereld begi, (wat ik niet hoop) zou ik graag nog keertje bij je in de stam willen zitten!
Dibs op onze noob! xx
 
Reactiescore
1.582
Ten eerste op welk account speel jij?
dan ten tweede jij weet helemaal niet hoe wij staan met deff. En wij plaatsen deff gewoon slim en op de juiste plekken. Staat genoeg leeg maar dat word niet aangevallen omdat jullie toch denken dat het vol staat en daarbij was het wel duidelijk waar edels op zouden komen en waar niet.

wij hadden welgeteld 80k def van stam rest was allemaal eigen deff dus waar haal jij je info vandaan.

En makkelijk praten als je bijna 2000 incs hebt (misschien was het loop van de dag nog meer) dan ga je def niet snel weg doen en zeker niet met front wat wij hadden want cluster was gewoon zwaar kut.

En ons eigen team heeft gewoon gespeeld. Wij hadden het gewoon goed voorbereid, helaas een tag is verkeerd gegaan maar dorp gelijk terug genomen dus zie niet in waar jij die stoere onzin vandaan haalt.

Wees gewoon blij dat je zo makkelijk ww behaald zal waarschijnlijk niet meer vaak voorkomen.

Ik speel zelf op QQEEZZ dus aan de hand van dorpen info, rapporten etc. heb ik wel kunnen zien dat er genoeg stond. Of dit dan eigen deff was of niet is een tweede, er stond iig genoeg en ik ben van mening dat het op sommige plekken onnodig was ;). Aangezien we op de dag van de massa met Rick van Chu aan het praten waren via PM van jullie account was ik van mening dat hij dus ook aan het deffen was. Hij zei zelf ook dat jullie geen tijd hadden dus dan is het niet zo gek om dit aan te nemen toch? ;p

Ik ben absoluut niet blij hoe de wereldwinst ons in de schoenen geschoven wordt. Had liever gezien dat ieder Fier account tot de laatste snik had gestreden, al is het om je naam hoog te houden het het account eer aan te doen. En wereldwinst ben ik niet zo bang voor, dat komt wel goed ;).
Helaas zie je steeds vaker op andere werelden dat mensen gwn snel opgeven en dat de eindstrijd geen zak aan is.
 
Reactiescore
3.457
Ik ben absoluut niet blij hoe de wereldwinst ons in de schoenen geschoven wordt. Had liever gezien dat ieder Fier account tot de laatste snik had gestreden, al is het om je naam hoog te houden het het account eer aan te doen. En wereldwinst ben ik niet zo bang voor, dat komt wel goed ;).
Helaas zie je steeds vaker op andere werelden dat mensen gwn snel opgeven en dat de eindstrijd geen zak aan is.
Jij zat toch in Hi ho?
Beetje krom hè om dit nu te zeggen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jij zat toch in Hi ho?
Beetje krom hè om dit nu te zeggen

We kunnen daarentegen wel stellen dat Hi Ho er aanzienlijk meer voor gestreden heeft dan Fier. Daarbij was Luc juist één van de sterkhouders die op meerdere accounts is bijgesprongen om Hi Ho langer staande te houden.
 
Reactiescore
3.457
Kan prima zo zijn maar dan nog hoeft hij niet zo’n stelling te maken,ofwel?
Zijn account is er ook niet meer en hij is sinds kort overgestapt op een Taow account?
Beetje sneue rea voor iemand die zelf ook op del is gegaan.
 
Reactiescore
259
Ik ben absoluut niet blij hoe de wereldwinst ons in de schoenen geschoven wordt. Had liever gezien dat ieder Fier account tot de laatste snik had gestreden, al is het om je naam hoog te houden het het account eer aan te doen. En wereldwinst ben ik niet zo bang voor, dat komt wel goed ;).
Helaas zie je steeds vaker op andere werelden dat mensen gwn snel opgeven en dat de eindstrijd geen zak aan is.

De wereldwinst is niet in jullie schoenen ' geschoven'. Ik had ook liever gezien dat er een degelijke eindstrijd gestreden ging worden. De wereldwinst interesseert mij persoonlijk weinig, helemaal mensen die hun account nog naar rang 1 op het laatst willlen hebben. Ik waardeer dat de wereld eerlijk met 50/50 verdeeld was. Wat echter jullie voordeel altijd al is geweest is de activiteit. Waar wij op de meeste accounts slechts 1, hooguit 2 bepalende spelers hebben is dat aantal bij jullie fors meer. Heb de afgelopen weken ruim 100 (!) oud spelers, contacten via tw of gewoon random via het AF aangesproken om alle accounts wat te versterken. Deels is dat gelukt maar zoals verwacht is het vooral los zand. Daarbij lieten een aantal hoofdspelers het ook nog eens afweten en je krijgt een vrijwel onmogelijke strijd. Ook was Fier vanuit TAOW nog een aantal spelers beloofd. Meeste zijn echter nooit gekomen.

Verder komt het van jou kant erg makkelijk over. Je hebt een kans gegeven om bij TAOW te komen omdat hi-ho ter dode was opgeschreven. TAOW joinen is sowieso de makkelijkste keuze geweest dan Fier omdat Fier bij voorbaat al gedoemd was om deze eindstrijd tot een goed einde te brengen. Heb geprobeerd om er qua activiteit en kwaliteit nog enigzins op peil te krijgen in de buurt van die van jullie, maar dat is dus niet gelukt. En dan kan ik persoonlijk zelf met acta wel gaan deffen, energie in steken, wetende dat de stam ten dode al opgeschreven is.

Ik ben het dus eens met je stelling dat Fier in zijn geheel zich wel snel heeft laten kennen. Maar vergeet niet dat het voor ons domweg al onmogelijk was om (bijna) even goeie en actieve spelers als TAOW te krijgen.
 
Bovenaan