Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

DeletedUser82549

Guest
Verbazingwekkend vind ik het dat er zo verbaasd wordt gereageerd over het feit dat Fier het niet lang vol gehouden heeft...
 
Reactiescore
1.962
Verbazingwekkend vind ik het dat er zo verbaasd wordt gereageerd over het feit dat Fier het niet lang vol gehouden heeft...

Fier stond eigenlijk al op knappen toen de eindstrijd nog moest beginnen een maand geleden. Waar speel jij als ik vragen mag?
 

DeletedUser82549

Guest
Dat klopt, niet alleen de sfeer binnen de stam, de gemiddelde kwaliteit was ook gewoonweg niet van een wereld winnaar en had eigenlijk niet eens tweede mogen eindigen... Tuurlijk zijn er genoeg spelers en accounts binnen Fier geweest die wel de skills hadden/hebben maar daar redt je het gewoon niet mee...
 
Reactiescore
3.457
Dat klopt, niet alleen de sfeer binnen de stam, de gemiddelde kwaliteit was ook gewoonweg niet van een wereld winnaar en had eigenlijk niet eens tweede mogen eindigen... Tuurlijk zijn er genoeg spelers en accounts binnen Fier geweest die wel de skills hadden/hebben maar daar redt je het gewoon niet mee...
Niet mee eens,makkelijk bashen achteraf:p
Het ikke ikke ikke gehalte was te hoog,kwaliteit was er wel degelijk
 

DeletedUser82549

Guest
Dit is niet bashen hoor. Als ik ga bashen had ik hier wel andere dingen aangehaald ;)

Wat je daar als reden mee geeft is zeker waar. Kwaliteit was gemiddeld niet goed genoeg voor een wereldwinst daar moet je gewoon eerlijk in zijn..
 
Reactiescore
3.457
Dit is niet bashen hoor. Als ik ga bashen had ik hier wel andere dingen aangehaald ;)

Wat je daar als reden mee geeft is zeker waar. Kwaliteit was gemiddeld niet goed genoeg voor een wereldwinst daar moet je gewoon eerlijk in zijn..
Gunfactor was er niet binnen de stam,je kan een stam vol hebben met toppers maar als er geen stamminded sfeer is verlies je elke wereld.
 

DeletedUser82549

Guest
Helemaal mee eens. Was er totaal niet op een enkeling na die dat zelf ook weten...
 

DeletedUser79704

Guest
Dit is niet bashen hoor. Als ik ga bashen had ik hier wel andere dingen aangehaald ;)

Wat je daar als reden mee geeft is zeker waar. Kwaliteit was gemiddeld niet goed genoeg voor een wereldwinst daar moet je gewoon eerlijk in zijn..
de kwaliteit was er zeker wel? als je als stam al meer dan een maand+ nodig hebt om edellijnen voor elkaar te krijgen loopt er iets mis
 
Reactiescore
1.365
de kwaliteit was er zeker wel? als je als stam al meer dan een maand+ nodig hebt om edellijnen voor elkaar te krijgen loopt er iets mis
Laat staan die safes toen, wat was me toen wat xD.
 

DeletedUser79458

Guest
Mooie post hoop dat Fier zich nog kan herpakken dmv andere spelers :)
 
Reactiescore
1.380
Er was wel degelijk kwaliteit in de Stam en ook om WW te kunnen pakken maar niemand neemt verantwoording en doet maar wat ze willen of hebben schijt aan de plannen die er gemaakt zijn. Zo is ook elke massa bijna een flop geweest omdat een aantal alles netjes afwerkte en andere gewoon geen zin hadden en dit was helaas van begin af aan al. Als je het goed had willen doen had je die kut accounts eruit moeten schoppen en in de tijd dat het mogelijk was andere voor in de plaats nemen.

Maargoed het is zoals het is en daar verander je niks meer aan.
Heb ondanks alle gezeik veel nieuwe leuke spelers ontmoet waar ik zeker een mooie tijd mee gehad heb.
Zoals account FF wie zeer goed bezig was en waar wij goed mee samen gewerkt hebben ondanks soms een leuke discussie hier en daar.
Account chuchuu is ook altijd prettig om mee samen te werken en de skypecalls met ruben kan je altijd om lachen.
Account Cherno met jelle en alex in begin strijd gehad maar na de join heb ik wel prettige sfeer gehad met deze 2
Team ethereal ook een goed account om in je stam te hebben die denk ik het meeste voor de stam hebben over gehad en ook vv gedraaid.
Mark van acta prima gozer en Skypecalls waren ook top net als met Jack van iamnoob. De nieuwe co of main speler van Leone kan je er ook top bij hebben en Niels en Jamie van Amen ook top gozers.
Deze spelers hebben allemaal de kwaliteit om te willen en kunnen willen dus kwaliteit genoeg. Helaas waren aantal accounts waardeloos zoals Leone en whale en misten we alsnog activiteit op Acta.

Dat nekte ons.

TAOW grtz met de overwinning en QQEEZZ succes met nummer 1 plek te behouden. Hebben toch leuke dagen weken aan vechten gehad en nu nog hahah.
 
Reactiescore
1.584
jammer dat je ons niet vernoemt.

dit doet pijn

Waarom zou je een benoeming verdienen als je account tot aan de nok gestacked stond? ;), zowel front als diepe linies waar normaal een ieder ander gwn zou snipen of recappen. Die deff hadden stamgenoten beter kunnen gebruiken denk ik.

Laat staan dat er niemand was van AAO zelf aan het deffen/snipen was maar dat “Rick” van chuchu er aan te pas moest komen. :D

Neemt verder niet weg dat jullie een account zijn waar vele uit Fier een voorbeeld aan kunnen nemen, opgeven is voor zwakkelingen en de weg van de minste weerstand. Helemaal in deze fase waar naar mijn mening (buiten activiteit om) nog van alles mogelijk was.
 
Reactiescore
3.457
Waarom zou je een benoeming verdienen als je account tot aan de nok gestacked stond? ;), zowel front als diepe linies waar normaal een ieder ander gwn zou snipen of recappen. Die deff hadden stamgenoten beter kunnen gebruiken denk ik.

Laat staan dat er niemandJa van AAO zelf aan het deffen/snipen was maar dat “Rick” van chuchu er aan te pas moest komen.
Niet zo mekkeren jij,je hebt gelijk Martijn ook jullie had ik moeten benoemen:)
 
Bovenaan