Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
1.525
Leiding is in gesprek geloof ik dus laat dit nu gaan, al lijkt me dat wel een goeie oplossing als ik dan ook wat dorpjes van jullie mag snoepen @Calamus Incendium misschien komen we dan eens van die matige 35e plek af???
 
Reactiescore
68
het had 6 tabbladen aan berichten nodig, maar jullie zijn er uit hahaha

Nou hopen dat dit de laatste keer is dat het wereldverdrag wordt genegeerd :p
 
Reactiescore
201
prima, fijn dat er nog spelers zijn die er hetzelfde over denken als ik.

Zo zijn die dorpen in de rim van speeder trouwens eerder ook al naar fix gegaan.

Bedankt Koetje
 
Reactiescore
1.525
Goed om te zien dat er nog een hoop andere spelers een fijne wereld willen net als ik. Klopt Jah, die zijn toen zonder slag of stoot binnen 24 uur afgegeven, dat was zeer attent en getuige van je welwillendheid voor een betere wereld. Bedankt allen en succes!
 

Deleted User - 487948682

Guest
prima, fijn dat er nog spelers zijn die er hetzelfde over denken als ik.

Leuk dat je reageert maar dit komende van jou vind ik dus totaal hypocriet. Meneer edelt BBtjes in onze rim en komt zijn eigen deals niet na..
 
Reactiescore
201
Goed om te zien dat er nog een hoop andere spelers een fijne wereld willen net als ik. Klopt Jah, die zijn toen zonder slag of stoot binnen 24 uur afgegeven, dat was zeer attent en getuige van je welwillendheid voor een betere wereld. Bedankt allen en succes!

Zonder slag of stoot aan Finis afgestaan, die van jou heb je eventjes kansloos op kunnen blijven aanvallen, maar na 48u edels te spammen alsnog alle stacks weer terug gestuurd ;)
er zijn daar geen dorpen van naar AAO of Candice gegaan,

Leuk dat je reageert maar dit komende van jou vind ik dus totaal hypocriet. Meneer edelt BBtjes in onze rim en komt zijn eigen deals niet na..

Ik heb 1 - geen deal gemaakt met jullie en 2 - bb's geëdelt na het stabben van speeder


overigens is het net speeder die zijn dealtjes met AAO opeens niet meer nakomt ;)

Succes nog deze wereld, winnen zullen jullie hem niet ;) :tongue:
 
Reactiescore
1.525
Nou wat kinderachtig en onnodig zo’n sneer na als ik het net met je bij leg en ieder een fijne wereld wens.........
 

Deleted User - 487977817

Guest
Harde klappen bij F!x..... Mooie aanval van Planet.
 
Reactiescore
742
Is dit Martijn toevallig? :biggrin:

dit spookt legit al een aantal dagen in mijn hoofd, vooral toen die zich aanmelden als CO en beweerde nog niet op .NL gespeeld te hebben (was het vgm). Even daarna gewoon 90% van de accounts op de .NL servers op te noemen in een lijstje op w76
 
Reactiescore
1.647
dit spookt legit al een aantal dagen in mijn hoofd, vooral toen die zich aanmelden als CO en beweerde nog niet op .NL gespeeld te hebben (was het vgm). Even daarna gewoon 90% van de accounts op de .NL servers op te noemen in een lijstje op w76

Idd xD

Hier precies hetzelfde :p
 
Reactiescore
1.754

Deleted User - 487977817

Guest
dit spookt legit al een aantal dagen in mijn hoofd, vooral toen die zich aanmelden als CO en beweerde nog niet op .NL gespeeld te hebben (was het vgm). Even daarna gewoon 90% van de accounts op de .NL servers op te noemen in een lijstje op w76
Welk lijstje als ik u vragen mag? Want naar mijn weten heb ik daar niets geplaatst. Ik weet niet waar eenieder het steeds over heeft. Maar mijn naam is nog steeds gewoon René.
 
Bovenaan